az élet Máshol van

Dobozba zárt emlék 2010/04/13

Filed under: biszexualitás,csók,múlt-jelen — lecriturefeminine @ 12:13

A punci-piercingem lényegében olyan szerkezetű, mint amit amúgy a köldökben szokás viselni, mechanikáját tekintve a felső golyó csavarozható le róla a behelyezéshez. Ez viszont (és nem tudom a köldökben viselve is így reagál-e) néha önálló életre kel és meglazul vagy akár teljesen is lecsavarodik magától. Ez azért vicces, mert nehéz észrevenni, hiszen a punci nincs igazán szem előtt napközben, úgyhogy sosem lehet tudni, mikor és hová gurult el, viszont ez nem is számít igazán, mert olyan pici dologról van szó, hogy a legtöbb esetben teljesen reménytelen a keresésébe fogni – de volt már néhány sikeres lepedőkurkászó akcióm, amikor meglett.

Tegnap viszont az történt, hogy pisilés közben hallom, hogy koppan valami alattam -hát igen, első gondolat: hányszor eszembe jutott már, hogy ez egyszer bekövetkezik. Majd némi mérlegelés után úgy döntöttem, hogy annyit nem ér, hogy utána nyúljak. Inkább a piercingkészletem után nyúltam, ami kezd eléggé megcsappanni: öt ékszerből három már elgurult. És akkor eszembe jutott, hogy elmesélem a kincseimet rejtő dobozka történetét pasinak. Merthogy ő nem tudja, de engem nagyon jó érzéssel tölt el, ha kezembe kerül. Mindig beleszagolok, mert ugyan már évek teltek el azóta, de a mai napig megőrizte finom illatát. Pici, fából készült csillagok vannak benne, köztük fel-felcsillannak a ékszerek. Az alján egy betű, a tetején egy másik. Az enyém és egy másik lányé.

Akkor csinálta nekem, amikor hangot adtam az iránta fellobbanó vágyamnak. Mert egy nagyon érdekes jelenség az övé. Soha senkiben nem tapasztaltam még ennyire a klasszikus értelemben vett női titokzatosságot, ami olyan nagyon vonzó lehet a férfiak számára. Annyira csodálatosnak láttam őt, olyan finomnak és kifinomultnak, alig hittem, hogy ő mindezt nem is tudja magáról. Én viszont vágytam rá, mert osztozni akartam a nőiségében, megszagolni, megízlelni, megsimogatni. Rájönni, hogy mi a titka.

Sajnos elkövettem egy hibát: egy hímneműt kértem meg, hogy segítsen ebben, hozzon össze minket. Nem tudtam, hogy éppen ezzel rontom el a dolgot. Azt hittem, szükség van egy férfi jelenlétére, hogy ne legyünk zavarban, vagy nem is tudom. Ráadásul nem is megfelelő férfit választottam erre a célra. Érdekes kaland lett volna számára, de csak önmagával foglalkozott, és a dolog kezdett róla szólni.

Csak halványan emlékszem arra az éjszakára: úgy indultunk el, hogy együtt leszünk, hogy valami történni fog. De az utolsó pillanatban kiderült, hogy a férfi nem jön, és én hozzá jobban ragaszkodtam, amit a mai napig nem értek.  A lány készen állt, mindenre készen. A Városliget közepén kiabált velem, hogy ha férfi lenne, megcsókolnám. Nagyon sajnálom, hogy akkor elutasítottam. Később végül mégis ő lett az első nő, akit megcsókoltam. A sok koktélnak és a kamerás mobiloknak köszönhetően a mai napig őrizzük ennek emlékét. A körúton történt, és nagyon jó volt.

 

24 Responses to “Dobozba zárt emlék”

  1. mpi Says:

    Nekem van köldök piercingem és nekem is sokszor letekerődik. Úgyhogy figyelni kell rá. :S

  2. lenszirom Says:

    nekem van 13 köldökpiercingem (mindenkinek mondom, hogy ha meglát még egy piercinges közelében, lőjön le, de persze 2 hete vettem egy újabbat) és az egyik ilyen, néha meglazul, de mondjuk én néha játszadozom vele órák közben vagy ha unatkozom, csavargatom, fordítgatom. Gondolom te ilyet nem csinálsz emberek között túl gyakran az intimpiercinggel:-D

    Egyébként nem linkelnél be valami fotót, hogy a tied hogy néz ki? Kíváncsi lettem:)

  3. lecriturefeminine Says:

    Ööö… én is gondoltam rá, hogy miért is ne lehetne, ha már elkezdtem a saját fotók publikálását (ami olyan jól sikerült, hogy senki nem vette észre:) ) Vagy küldök e-mailben. Ez a fajta nem túl gyakori, én tök véletlenül láttam egyetlen egyszer a neten (a goldengate amatőr képei között), és akkor szerettem bele.

    De megnyugtató, hogy más is küzd hasonló problémákkal, csak nem tudom, miért gyártják ilyenre, a nyelvemben pl. még sosem jött le magától -hálistennek-, nem tudom, mennyiben más a kettő.

  4. Jade Says:

    Én kiszúrtam az egyik “saját képet”. Azt hiszem legalábbis :D

    A posthoz:
    Pasit nem szabad megkérni, ha egy csajt akarsz “behálózni”. Sajnos az ilyen leckék kicsit fájdalmasak. De legalább jó vége lett a történetnek. Kellemes emlék.
    Nem leszbikusként nehéz kezdeményezni egy nő felé. Pláne, ha mellette “pasifüggők” is vagyunk, a pasi is be van vonva a “játékba”.
    Amikor rám jön, hogy hűha, most egy csajszira vágyom, egy nő érintésére, ízére, akkor ott van bennem, hogy aham…de mégis a kezdő lépés meg kellene tenni…
    Nehéz.

  5. kíváncsiskodó Says:

    Az első gondolatom az volt, hogy “Hát ezt nem hiszem el!!!” XD Pontosan ugyanez történt velem is az elmúlt napokban – mármint piercing-ügyileg. Holnap elmesélem a részleteket!

    Érdekes amúgy, ha az ember lánya szeretne érezni egy másik nőt testileg. Nekem azok a tapasztalataim, hogy mégha vágyna is rá(m) az illető hölgyemény, inkább elfojtja, mert az “milyen már” és ő “nem leszbikus”. Persze, hogy nem! És akkor mégis miért folyik a puncid “miattam”, drágaság? :)
    Erről nagyon szívesen hallgatnám egy leszbikus lány elmélkedését például. “Hogyan csajozzunk be, nőként?!” :)
    De valószínű ez is olyan, mint az orgazmus (vagy a szarás – ha ennyi vulgaritást megengedhetek magamnak), hogy vagy jön vagy nem. Nem lehet erőltetni.

  6. lenszirom Says:

    Hú, tényleg nagyon kíváncsi vagyok, hogy néz ki, ha gondolod, küldd el mailban: edentolkeletre@citromail.hu :))

  7. lecriturefeminine Says:

    Én azért akartam bevenni egy férfit a dologba, mert előtte találkoztam lányokkal (szám szerint kettővel) kifejezetten kaland céljával, de valahogy nem ment a dolog. Persze nyilván azért, mert nehéz a neten megtalálni azt, aki azonnal felébreszti a kalandvágyat az emberben élőben is, de gondoltam egy férfi, aki már amúgy felébresztette, csak segíthet.

    Most inkább azt gondolom, hogy hármasban lenne jó. A történet másik hősnőjével volt ilyen irányú megmozdulásunk is, hármasban találkoztunk, amikor én egyedülálló voltam, tök izgalmas volt. De sajna (vagy szerencsére) rögtön ezután jöttünk össze pasival, így a szex elmaradt. (Ettől függetlenül a mai napig úgy gondolok rájuk, mint a szimpatikus pár :) De a megvalósítás már négyesben működne… És milyen jó lenne. És igen, tudom, hogy olvassa :)

    Valamilyen formában megmutatom a piercinget :)

  8. lolita Says:

    bennem felmerult legalabb egyszer, de azt hiszem ketszer, hogy az esetleg nem a tied a kep? :)
    egyebkent meg egy-egy jelkepes kep (arc nelkul) onmagadrol szerintem kis huncut.

    en meg csak pedzegetem a gondolatot, hogy leanyzoval (bar csok mar volt). de van egy szerelmem, csodaszep no. de az biztosan marad platoi…

  9. Jade Says:

    Imádok nővel csókolózni, épp azért mert olyan különleges. Mármint nekem.
    A hármas-szex….hát igen…izgató, finom, felejthetetlen.

  10. lecriturefeminine Says:

    Jade, te írtad az 1900. hozzászólást :) Egyetértek, tök jó lánnyal csókolózni. De a hármasról csak fantáziálok (remélem, hogy nem örökké:)) Egyszer egy buliban csókolóztunk úgy egy barátnőmmel, hogy egy srác két oldalára akadtunk és felváltva csókolóztunk vele -kezdetnek nem volt rossz…

    Ja és eddig csak egy kép volt saját, de tök hízelgő, hogy többet is sejtettetek :)

  11. Jade Says:

    :D
    én csak egyet sejtek-tudok. Majd privátba megsúgom melyik és miért.
    A hármas szex csodás-különleges. A legelsőt nehéz megemészteni, nekem nem volt tökéletes, de nem vette el a kedvem az egésztől. Sőt!

  12. Jade Says:

    Hümm hümmm…jövőhéten tali/blogtali?
    Rádüzenek, hogy mizu :P

  13. lecriturefeminine Says:

    Na pont most ment a levél :))

  14. Jade Says:

    :D
    kicsit türelmetlen volnék?! :D
    okés

  15. A Doktor Says:

    Én leszűkítettem háromra a lehetséges saját-képek számát…
    A hármasok meg tényleg jók, ha a megfelelő emberekkel vagyunk. Ebből is van jó és rossz tapasztalat. A legtöbben egy rossz után abba is hagyják… Úgyhogy jól tetted, hogy mr. alkoholhoz forultál:P

  16. lecriturefeminine Says:

    Szóval már mindenki volt úgy, hogy hárman együtt?! -kezdem úgy érezni, hogy lemaradtam :))

  17. macsek Says:

    Én sem próbáltam még hármasban, de egyre gyakrabban gondolataim tárgya. Viszont félek egy elbénázott vagy hasonló jelenettől, amit írtál ill. Jade említi, hogy az elsőt nehéz megemészteni… ez az… :(
    Számomra az is kérdés lenne, hogy, mint harmadik milyen formában érdemes (a feldolgozás gyorsasága érdekében) megjelenni? Mint egy pár tagja, vagy, mint a második nő? Ha már ilyen sok szakértő összegyűlt itt… :)

  18. lolita Says:

    en is lemaradtam ezek szerint! nekem probalt egyik emberke beszervezni egy masik sracot, de tul nyuszi voltam rabolintani. most mar banom :D
    de a 2 csaj egy pasi megoldas is becsusszanhatna :)

  19. lecriturefeminine Says:

    Hát nekem van tippem pasira, akit el tudok képzelni harmadiknak, de érthető okokból az én pasim nem akarja őt, mert ugyan csak csók volt, de mégis ő volt a félrecsókolózásom tárgya…

    És tapasztalatlan lányként azt tudom mondani, hogy most már csak párban gondolkozom, tehát egy szóló lány csatlakozhatna hozzánk, viszont nem tartottam korábban ijesztőnek a gondolatot, hogy én bújjak össze egy párral, akikkel jól érzem magam. Ahogy a fenti történetben szereplő lánnyal és párjával is nagyon jól éreztem volna magam, csak egyéb körülmények (éppen szerelembe esésem) miatt elmaradt a dolog.

    Viszont az is igaz, hogy párként a hármas nem is tűnik annyira érdekesnek, sokkal többet gondolok egy másik párra.

  20. Szexofon Says:

    nem mintha egy nagy rutin volnék, de az édeshármas soha nem okozott kellemelten szitukat, sőt!
    Minden harmonikusan és elképzelhetetlenül simán ment. Szerencsés volnék? :-o

  21. A Doktor Says:

    Hát ebben az esetben szerencsés vagy…
    Na nem azt mondom, hogy törvényszerű egy rossz édeshármas egy ember életében, csak hát a statisztika:P

  22. Szexofon Says:

    Micsoda hülye szárnyas karácsonyfa ikont kaptam! :-)

  23. lecriturefeminine Says:

    Jaj nekem nagyon tetszenek ezek a szörnyecskék :) Remélem, senki nem veszi magára!

  24. A Doktor Says:

    Az enyém se jobb:D
    De nem zavar:)


Hozzászólás