az élet Máshol van

Pontosítás 2008/05/01

Filed under: orgazmus,u-pont — lecriturefeminine @ 11:41

A korábban már definiálni próbált orgazmus helye végre tisztázódott számomra. Én a kisajkakhoz kötöttem és véletlenül fedeztem fel, hogy a csiklóm alatt, de a hüvely feletti rész ingerlése mennyire újszerű és csodás csúcshoz vezet. Morris Desmond: A csupasz nő c. könyvét olvasgtva bukkantam rá az U-pont fogalmára, és egyáltalán arra, hogy a szakirodalom nevet is adott ennek a területnek. Hogy pontosak legyünk, nem a kisajkakhoz van köze az orgazmusnak, hanem a húgycső végéhez – nem véltlenül “U” a neve (a húgycső latinul uretra). Azóta, hogy a könyvben találkoztam a jelöléssel, már több oldalon is feltűnt, aminek örülök, mársészt viszont nem értem, miért nem esik több szó róla, hiszen nagyon érdekes orgazmus forrása ez a vidék. Nekem az oldal irányú, tehát az ajkakra merőleges irányú dörzsölés vált be, és a csodás elélvezés nekem a csiklón át elért orgazmusnál sokkal tökéletesebbnek tűnik.

 

7 Responses to “Pontosítás”

  1. cyrion Says:

    Ha már: azt vajon kipróbálnád, hogy ha pisilned kell akkor masztizol, és amikor orgazmusod van akkor elengeded magad? Olvastam olyasmit hogy ez csajoknál frenetikus érzés lehet.

  2. egy nő Says:

    Ühüm, tehát, dugás közben, ha pisilnie kell egy nőnek, akkor a g-pontját ingerli a farok. Ez valójában tök kellemetlen érzés, mert tényleg úgy érzem, bepisiliek és nem bírom visszatartani. Viszont, állítólag ilyenkor kell elengedni magunkat, és akkor frenetikus orgazmus vár.
    Én még nem tudtam ilyenkor elengedni magam :)

    Önkielégítés közben pisilni, hát nem tudom. Mármint igen, sokszor van, hogy kell, főleg, mivel szeretem jóóól elhúzni, de alapvetően hasonlóan működik a nő meg a férfi, és felizgult állapotban nem megy a pisilés. Vagy legalábbis nagyon kell erőltetni.

    Nagyjából :)

  3. cyrion Says:

    Ez is a hülye belénknevelt beidegződés: „tök kellemetlen érzés, mert tényleg úgy érzem, bepisiliek”. Naés? Meg kell tanulni levetkőzni az ilyen hülye gátlásokat :) Amúgy pasiknál tényleg nem nagyon megy a merev állapotban pisilés (technikai ok :)), de a csajoknál elvileg csak pszichikai akadályai vannak…

  4. egy nő Says:

    Az első dologban teljesen igazad van. De annyira nem foglalkoztat a dolog jelenleg, hogy ezen dühöngjek.

    Az izgalmi állapotban pisilés viszont nem csak pszichés kérdés a nők esetében sem. Erről olvastam is, de saját tapasztalat, hogy orgazmus után hiába érzem én úgy, hogy szétreped a hólyagom, amíg kicsit nem csillapodnak a kedélyek, nem jön pisi. Pedig egyedül csináltam és egyedül erőlködök a wc-n ülve, mert kínzó az inger.

    Pont. :)

  5. klón Says:

    egy nő-nek van igaza. Én is próbáltam wc-n ülve masztizni, hogy orgazmuskor pisilhessek. De nem ment-és nem pszichésen, mivel totále gyedül voltam az egész lakásban.

  6. ferkó Says:

    Nem vonom kétségbe ezt az “újabb felfedezést” csak egyszerűen megkérdezem mint egy afféle tudatlan krapek : hol a francban volt eddig ez az U-pont és milyen pontokat fogtok még magatokon felfedezni ? Lassan annyi pont lesz rajtatok,hogy nem lesz elég kezünk hozzá,nem is beszélve a farkunkról.Mi lenne ha egyszerűen csak élveznétek a szexet?

  7. jencó Says:

    Sziasztok!
    22 éves srác vagyok. Annyit szólnék a témához, hogy a női nemi szerven rengeteg kincs van! Az a baj, hogy sok nő nem ismeri a saját testét és nem is nagyon izgatja a téma…én rövidke életem folyamán 4 féle női orgazmussal találkoztam és majdnem mindegyik barátnőm képes volt egy kis gyakorlással elsajátítani őket…persze biztos rengeteg nő van, aki a szimpla orgazmusra is képtelen, de annak csakis pszichológiai oka lehet. A klitoriális orgazmust ismerik a legtöbben…Az U-pontos is létezik és még a csiklóst is felülmúlja, legalább is én ezt tapasztaltam a partnereimmel. A G-pontos orgazmust szerintem először kézzel érdemes próbálgatni saját magadnak.. megfelelő technikával és intenzitással a gyönyör egy új kapuja nyílik meg előttetek, női ejakulációval párosulva…amely nem pisi a közhiedelemmel ellentétben, hanem prosztataszerű váladék…Szóval,amint azt előttem is írtátok, a vizelési ingeren túl kell lépni, mivel izgalmi állapotban a hugyúti záróizmok meg vannak feszülve, nem tudtok bepisilni!!!;).. Aztán, ha sikerül ez is, az is…jöhet a kombináció egy megfelelő partnerrel és a falon nem marad tapéta!;) Irigylem a nőket, hogy ennyi gyönyört élhetnek át életük folyamán!


Vélemény, hozzászólás?

