az élet Máshol van

Hölgyválasz 2010/06/12

Filed under: fantázia, — lecriturefeminine @ 21:56

Ma esti internetes kalandozásom során arra jutottam, hogy London Andrews például olyan nő, akit bármikor szívesen látnék az ágyunkban.

 

8 Responses to “Hölgyválasz”

  1. DeeDee Says:

    Nem tudom, ki ez a nő, nem tudom, hogy ez ciki-e vagy sem.. Most a blogján csak a képeit nézegettem meg. Rendkívül pozitív példának érzem. Sőt, talán egy beteg pillanatomban a város minden sarkára az ő képeit tenném ki. Én nem vagyok telt alkat a szó semmilyen értelmében sem, de lehet, hogy ha őt látnám rendszeresen, akkor többet nem rinyálnék a hasamon lévő felesleges 3 centi miatt. Nagyon pozitív, nagyon vonzó, nagyon nő. Sőt, “nőbb” mint az aktuális követendő példák, ráadásul valóságos.

  2. lecriturefeminine Says:

    Én sem ismertem eddig, és teljesen egyet értek: valami elképesztő pozitív energiát sugároz a képein. És azon túl, hogy gyönyörű melle van, amiért az első róla látott kép elbűvölt, a blogját lapozgatva sokkal inkább a személyisége kezdett tetszeni. Hogy olyan őszintén boldognak tűnik és elégedettnek. Valahogy így definiálnám a szabadság fogalmát.

  3. DeeDee Says:

    Igen, igen. Valakinek sikerül. (:

  4. Migrant Says:

    Ne felejtsük el azt sem, hogy amiért te szereted London Andrewst mi ugyanazért szeretünk téged: “a blogját lapozgatva sokkal inkább a személyisége kezdett tetszeni. Hogy olyan őszintén boldognak tűnik és elégedettnek.” Szép napot! :-)

  5. lecriturefeminine Says:

    Hát ez hmm szóval tök jó érzés.

  6. Sophie Says:

    Én is csak egyet érteni tudok az előttem szólókkal! Amikor olvaslak (magamban) folyton bólogatok, mert úgy érzem igazad van a dolgokban. Lehet, hogy túlzásnak tűnik, de ezt a blogot olvasni nekem néha olyan, mint amikor Müller Pétert olvasok (persze másabb a téma, de a hatás…): felemel és elgondolkodtat a saját dolgaimról. :)

  7. lecriturefeminine Says:

    Értem, mire gondolsz Müller Péter-élmény említésekor, bár én most olvasom őt először (a cikkeket leszámítva), a Szeretetkönyvet, de nagyon jól esik és nagyon élvezem. :) És nagyon kedves, hogy ehhez hasonlítasz engem, mert nyilván nem M.P.-hez vagyok hasonló, hanem az olvasásélményhez.

    De igazából ez nem csak az én érdemem, mert én nem teszek többet, mint leírom, ami éppen eszembe jut, úgy, ahogy éppen eszembe jut. És ha olvasás közben az én pillanatom tovább élhet, vagy új életre kel, akkor az nagyon klassz dolog. :)

  8. Szandokan Says:

    Van ennek a nőnek olyan képe amelyen kinéz valahogy, de ami ide van kirakva, az egyenesen katasztrófa. Arcán a női báj egyetlen vonása sem fedezhető fel. Gyakorlatilag olyan pofát vág mint akinek szarnia kell, de foglalt a wc.


Vélemény, hozzászólás?

