az élet Máshol van

Édes otthon 2010/02/09

Filed under: intimitás,nyalás — lecriturefeminine @ 10:18

Nem tudom, mi bújt belénk, de egész este ölelgettük egymást megállás nélkül. Jó érzés volt. Néha úgy hiányzunk egymásnak ilyenkor, ha egész nap nem találkozunk. Mondtam neki, hogy legalább egy órán keresztül nyalja a punimat. Ő meg elképedt, hogy egy óra?! Aztán mondtam, hogy nem úgy van az, hogy akkor egy órán keresztül teljes gőzzel és fulladásig, csak apró, pici nyalintásokra vágyom, lágy csókokra, puha harapásokra. És közben megmutattam a száját nyalogatva, hogy mire vágyok. Amikor félálomban bemásztunk az ágyba, már rég elfelejtettem, mikről beszélgettünk néhány órával azelőtt még éber állapotban. Ő viszont nem, és bemászott a takaróm alá alulról, és nagyon-nagyon lassan hozzákezdett. Nagyon finom volt. De az álmosságom legyőzte a vágyaimat. Amit ezúttal nem sajnáltam, mert én még sosem éreztem ilyet. Azt kívántam, maradjon a combjaim között egész éjjel, és ugyanerre a finom simogatásra szeretnék ébredni. Másképpen vagyok én az őfarkával, mint ahogy ő a puncimmal, mármint ahogy én érzem. Nekem nagyon természetes, hogy odabújok a farkához és ez megnyugtat engem, ellazít, biztonságot jelent. Nyalás közben nem szoktam ezt érezni. De most igen. Pontosan ugyanaz a jóérzés árasztotta el a testem és a lelkem, amit a farkába bújva szoktam érezni. Szépeket álmodtam.

 

6 Responses to “Édes otthon”

  1. Szexofon Says:

    Egy órán át????
    Te aztán el vagy kényeztetve :-)
    Nálunk egyszer volt olyan, hogy egy szerelmeskedésre fordított teljes délután közepén, meztelenül feküdtünk az ágyon, beszélgetve és borozgatva. Míg a Kedves a bort kortyolgatta szépen bebújtam a felhúzott lábai közé és elkezdtem kényeztetni.
    Leállított.
    Kérdem miért?
    Azt mondta ez már túl jó…. :-/

  2. lecriturefeminine Says:

    Meg tudom érteni :) Mostanában én is szoktam így érezni… Egy órát nem kaptam, elaludtunk, de nem bántam volna, ha reggel ugyanez a felállás fogad, amikor felébredek :)

    Tök jók a szexre fordított szabad délutánok amúgy :)

  3. Szexofon Says:

    De mennyire hogy jók! csak amikor már nem kell küzdeni érte, hanem természetes, valahogy nehezebben jönnek össze… hiszen olyan természetes és mindennapi.
    Időnként bizony határozottan fel kell lépnem, dobbantanom érte. Olyan jó napközben szeretkezni.
    Hmmm.. asszem erről írok is egy posztot :-)

  4. barracuda Says:

    Gratulálok! Kreativ blogger díjat kaptál! A részletekért nézz be a blogomba http://www.halnap.blog.hu ma (péntek 9:00-tól).

  5. lecriturefeminine Says:

    Hű, köszi, ez mindig olyan kedves dolog nekem :) Nem baj, ha nem viszem tovább a láncot? Eddig egyszer se vittem, de úgyis kiderül, kik érdekelnek…

  6. Béla Says:

    Ó bárcsak találnék én is ilyen nőt!Reggeltől estig nyalnám.Aztán estétől reggelig!


Vélemény, hozzászólás?

