az élet Máshol van

Könnyű szerelem? 2010/06/14

Filed under: boldogság,együtt,odaadás — lecriturefeminine @ 22:34

Új hely, új társaság. Zömében lányok, úgyhogy adódik a dolog, ha felbukkan egy-egy kósza hím, mindenki megjegyzi magának valamiről. És amikor szóba kerülnek, mindenki mást ért az “az a helyes srác” jelölés alatt. Abszolúte pozitív felhanggal megjegyeztem, hogy látom, mindenki nyitva tartja a szemét, és az összenevetés után olyan választ kaptam, hogy én szerencsés vagyok, hogy megtaláltam a szerelmet. Hát igen. Kivágtam magam egy lopott gondolattal, miszerint a nők akkor is vágyakoznak a szerelem után, ha éppen szerelmesek. (Szerintem ez amúgy is találó észrevétel.)

De a helyzet az, hogy egyrészt tényleg szerencsés vagyok kettőnk miatt. Hogy vagyunk és így vagyunk, mert nem voltunk mindig, és nagyon sokat tettünk a jelenünkért és teszünk a jövőnkért. Mert nem úgy van, hogy megtaláljuk a nagybetűset és hátradőlhetünk. Sőt, igazából a könnyebb része a megtalálás, mert utána kell csak dolgozni érte igazán.

Dolgozni pedig tényleg nehéz néha: új munkahely nekem, vizsgaidőszak neki, átmeneti szállás pici szobában, lakásfelújításból fakadó viták, mert nem jut rá elég időnk. Szexelni kell, az nem hanyagolható el, információ-csere igény van, de háttérbe szorul a társadalmi élet. Szabadságot kell ki venni, de mikor és hova menjünk. Ha az egész őszt külföldön töltjük, akkor hogyan lesznek a dolgok itthon. Nincs saját intim fészkünk, minden kettesben töltött percért hálát adunk. És várunk, és várunk, és várunk.

Megtaláltam a szerelmet? Igen. Szerencsés vagyok? Igen. Boldog vagyok? Igen. Gondtalan az életem? Nem. Gondtalan a kapcsolatunk? Nem. Mekkora áldozatot hozunk egymásért nap mint nap? Hatalmasat. Milyen érzés esténként megpihenni a szerelmében? Tökéletes. Ha tehetném változtatnék-e bármin is? Nem.

 

8 Responses to “Könnyű szerelem?”

  1. Metaneira Says:

    Mikor ilyeneket írsz, mindig őszintén az van bennem, hogy szívből örülök Neked.

  2. Jade Says:

    A szerelem sosem könnyű. Meg kell dolgozni érte, hogy legyen, aztán azért, hogy maradjon. Szerencsés vagy, hogy megtaláltad, Őt, és ez a legfontosabb.
    Az, hogy most minden összecsap fölötted, az abban (is) segít, hogy tudjátok a legnagyobb trutyiban is számíthattok egymásra és ha ezt kibírjátok, mondhatjuk úgy is, bármit ki fogtok bírni ezután is.
    Boldogság. Süt a szavaidból. Mosolyhegyek csajszi. Szerelem. És nem számít más.

  3. lecriturefeminine Says:

    Ja, éppen tegnap kaptam meg emailben, hogy milyen felszínes vagyok, hogy azt gondolom, hogy a szerelem rózsaszín és mindenkinek jár csak úgy alanyi jogon. (Jár is, de nem a szerelem, hanem a szerelem lehetősége.) No komment. :)

  4. Jade Says:

    (az írta, akire gondolok?Bekaphatja, innen üzenem!)

    A szerelem rózsaszín, vagy valami hasonló, mindenesetre gyönyörű érzés, dolog. Felszínesnek meg semmi esetre se mondanálak.
    De egyébként no comment! :D

  5. kíváncsiskodó Says:

    Az jutott eszembe, hogy a régebbi írásaid közül vannak olyanok, amikhez nem érkezett komment. Mostanában viszont (a költözés ellenére – mármint a blog költözése ellnére – vagy éppen ennek köszönhetően) szinte mindegyik írásodhoz érkezik vlmi. Egy baráttól egy mosolygás vagy ismeretlenektől jó kívánság vagy vélemény és élmény csere.
    És ez tök jó dolog! :)
    Szerintem ezt egy olyan ember, aki “felszínes” nem tudná kiváltani más emberekből. Mert azt érezni lehet – még virtuálisan is. Szerintem.

  6. lecriturefeminine Says:

    Jade, ez most nem az :) És tök jó, amit írsz, mert ha valakinek, akkor neked nem kell magyarázni, hogy egy kapcsolat sok munkával jár, és mégis rózsaszín szerelemről beszélsz :) De ha egyszer gyönyörű érzés… :)

    Kíváncsiskodó, köszönöm :) És igazad van, tök jó érzés nekem is, amikor beszélgetni kezdünk idegenekkel, akik sokszor már nem is olyan idegenek :)

  7. lecriturefeminine Says:

    Ez nem fair :) De ha eddig nem fűztem tovább a láncot, most sem kezdem el…


Vélemény, hozzászólás?

