az élet Máshol van

Szexforduló 2010/04/20

Filed under: évforduló — lecriturefeminine @ 20:08

A képen látható piercinget dörgöltem pasi orra alá, hogy milyen jól mutatna a puncim díszeként. A teszveszen találtam, nagyon szép -persze az ára is. Javasoltam, hogy vegye meg nekem a szexfordulónkra. Aztán elgondolkoztam, hogy mi az a szexforduló és hogy mikor van nekünk. Végül is azért dobtam be a szót, merthogy nyilvánvalóan mindennap lehet ilyen, de az is eszembe jutott, hogy mintha anno április elején találkoztunk volna először. Ő is így emlékezett: öt évvel ezelőtt áprilisban. Ezer éve volt, én még 20 sem voltam, csak egy gyerek. Banánt ettünk, Megasztárt néztünk, szexeltünk, szexeltünk, szexeltünk, aztán a vonat felé menet megfogta a kezem. Az akkor  véletlenül megtartott vonatjegy azóta kinccsé vált. Ma otthon jártam és előkerestem: Budapest-Kecskemét 2005. április 9-10.

 

10 Responses to “Szexforduló”

  1. Jade Says:

    Van egy dobozom, abban gyűjtöttem a kezdetek kellékeit. Még a régi esemeseit is leírtam. Megvannak a mozi és színházjegyek, valami csokipapír meg egy csomó apróság. Néha előveszem és nézegetem,kicsit szentimentális, tudom, de olyan jó visszaemlékezni a kezdetekre.
    A piercing az nagyon tetszik, széééép.
    Boldog évfordulót, utólag is! :D

  2. lecriturefeminine Says:

    Köszi :) Egyébként tökre megértelek. Én akkor kezdtem gyűjteni ezeket, amikor az első valentin napon elmentünk színházba (Sade márki 120 napa c. darab:) és amikor hazavitt utána, odaadott egy borítékot. Benne egy vers vázlatával az egyik oldalon, a másikon a végleges változat. 2005-ben írta nekem nőnapra, és akkor, évekkel később adta át. Na ebbe a borítékba kezdtem gyűjteni a mozi- és színházjegyeket, csokipapírt szintén :) És egy régi dobozban megtaláltam a régen félretett vonatjegyeket is, merthogy én nem vonatoztam sosem kiskoromban, de amikor pasit megismertem, előtte pár hónapja egy székesfehérvári sráccal találkozgattam -maga az utazgatás is olyan nagy élmény volt, hogy eltettem a jegyeket. Mondjuk azok mentek a kukába, csak ezt a másikat hagytam meg :) A múltkor otthon aludtunk a “lányszobámban” és elvettük ezeket, tök jót nosztalgiáztunk :) Szerintem ebben semmi szentimentális nincs, sőt…

  3. macsek Says:

    Nagyon jó valóban az ilyenekre visszaemlékezni! :) Pláne, ha van kivel… Korábban én is leírogattam az sms-eket, mentettem az msn-beszélgetéseket, aztán jött egy nem túl példaértékű időszakom, amikor mindig mindent törölnöm kellett, és most azok hiányoznak. Szeretek ilyen formában nosztalgiázni (még ha valóban szentimentális az ügy :)). Ezért most ismét leírogatok minden sms-t, stb. Épp csak blogot nem vezetek. :( Nagyon irigyellek érte titeket, mert szerintem nagyon sok erő ezzel foglalkozni,de annál izgalmasabb és tanulságosabb lehet olykor (évekkel később) olvasgatni.

  4. lecriturefeminine Says:

    Na én az sms-ekkel azért máshogy vagyok. Régen minden fiútól megtartottam a legjobbakat, pasitól pedig első perctől kezdve az összeset. Szinte mániákusan- mondjuk papírra azért nem írtam ki :) Aztán valahogy szóba került, hogy amikor a kapcsolatunk elején szakítottunk egyszer, akkor mérgemben kitöröltem mindent a telefonból, és persze egy hét múlva már újra együtt voltunk, én pedig sajnálkoztam, hogy miért töröltem ki… A barátnőm meg azt mondta, hogy ő is mániákusan őrizgetett minden üzenetet, aztán a pasija egyszer csak fogta, és kiürítette a telefonját. A barátnőm persze kiakadt, majd a srác felvilágosította, hogy ő itt van, nem a telefonos üzenetekben, hanem az életben, a mindennapokban. És nem kell smseket őrizgetni, mert ő itt van. Szóval akkor rájöttem, hogy én is azért őrizgettem az sms-eket, mert ő nem volt az enyém, de így megteremthettem az illúziót, hogy az üzenetei révén magam mellett tudhatom…

  5. Jade Says:

    A kezdetekkor már jellegű üzenteket váltottunk. Erotikus-túlfűtött-érzéki-perverz esemesek voltak ezek. Meg romantikusok. (lassan) 6év után ilyenek már csak elvétve fordulnak elő. Azokat néha visszaolvasom-ihletet merítek belőlük, pátyolgatom velük a piciny lelkemet. Nem hiszem, hogy kitörölném-kidobnám őket.
    Papírra is csak azért írtam ki, mert az akkori telefonnal kicsi volt a memója. Sajnos egy-két üzenet így is elveszett, mert elhagyta az akkori telefonját. Pedig volt benne egy-két olyan is, amit ma szívesen visszaolvasnék. De ez van Őrizgetem a maradékot :D

  6. lecriturefeminine Says:

    De durva, 6 éve? Nem is tudtam… Vagy tudtam, csak nem sejtettem?! :) Ez tök jó :)

  7. lolita Says:

    oooo csajok en itt irigykedek. eleg regen volt nekem olyan “orizgetos” kapcsolatom. legyetek mind az osszesen nagyon boldogak! :)

  8. Jade Says:

    Kedves vagy, Lolita :)
    Remélem jóóóóó sokáig az leszek, azok leszünk.

    Igen, júniusban leszünk 6 évesek. Kedves féléves évfordulónak hívta a héten. Csak röhögtem. Egyem a szívét. Imádom!
    jó sok “vackot” őrzök tőle, meg ő is, sajtcetlikre írogatott párszavas leveleket, rajzolt szívecskéket.
    Az albiba, az “előszobában” van egy tükör, ráírtam (amikor oda költöztünk), hogy szeretlek, meg szívecskét is rajzoltam rúzzsal. Azóta ott van. Lassan5 éve. Nem engedte lemosni. Az neki jár.

  9. lecriturefeminine Says:

    Lolita, de aranyos vagy :) Bátran gyűjtögess ám, sosem lehet tudni, látod nekünk sem úgy indult a dolog ;)

  10. lolita Says:

    hat gyujtogetnek en, de a legutobbi pasi egyetlen-egy italra hivott meg a 1,5honapos kapcsolatunk alatt, hiaba ragtam a fulet, hogy menjunk el moziba vagy ilyesmi. mindig muszaj volt szerinte elobb felmenni hozzam (aztan ott is kellett maradni), de azert en kaptam a kepembe, amikor szakitottam vele, hogy csak a szexre hasznaltam :D


Vélemény, hozzászólás?

