az élet Máshol van

Csipkeóvszer 2010/03/29

Filed under: combfix,fantázia,fétis,perverzió,szex — lecriturefeminine @ 12:39

Összebújva feküdtünk. Csak úgy beszélgettünk erről-arról, közben a fenekem simogatta. Lassan, komótosan. Néha keményen csattant a tenyere, és mindenemet átjárta az a kellemes bizsergető fájdalom. Hosszú percek teltek így el. A kezével újra és újra lecsapott, de mindig gondosan elsimogatta a pillanatnyi fájdalmat.

Eszembe jutott, hogy a folytatáshoz combfixet kell húznom. Már nyúltam is az ágy végében lévő szexdobozhoz, kikotortam egy pár combfixet. Az egyikkel körültekertem a farkát, hogy ne unatkozzon, amíg a másikat felhúzom. Sietségemben beleakadt a körmöm és végigszakítottam, ami lelassított, és mire elsirattam a gyönyörűséget, láttam, hogy ő meg a farkára húzta a párját.

Már a látvány is felizgatott. A csipkeszegély a tökeit borította, a harisnya pedig a farkára tapadt. Rögtön megmarkoltam, és verni kezdtem, hatalmasakat nyögött. Nem tudtam sokáig várni. Fölé térdeltem, hogy magamba nyeljem. Aztán kicsit elakadtunk. Hogy őszinte legyek, állati kényelmetlen anyag a nejlon. Nem síkosodik, csak dörzsöl. Viszont annyira be voltam gerjedve, hogy ennek ellenére is hihetetlenül jól esett csúszkálni a farkán. Szeretem az ilyen szexet: pikáns, kifinomult, extravagáns. És persze a combfixhez kötődő luxus(kurtizán)-mámor.

 

5 Responses to “Csipkeóvszer”

  1. Jade Says:

    Egy kicsit most irigykedem. Nem baj? :)
    Látványra (is) hmmm…izgató lehetett.

  2. lecriturefeminine Says:

    Drága Jade, ha tudnád, hogy én már hányszor éreztem így téged olvasgatva… :)

  3. Jade Says:

    hümm hümm hümm… :D
    kölcsönösen irigykedünk, de csak kedvesen, jó értelemben :)

  4. A Doktor Says:

    Kicsit én is irigykedem… Jól esne már egy kis combfixes vadabb kalandocska…

  5. lecriturefeminine Says:

    Hát igen, a combfix megunhatatlan, örök darab :)


Vélemény, hozzászólás?

