az élet Máshol van

Ebéd: telefonszex 2010/03/27

Filed under: fantázia,telefonszex,vágyak — lecriturefeminine @ 10:20

Nagyon tavasz van bennem, és amikor felhívott ebédszünetben nagyon megkívántam. Először azt hittem, csak múló “jóllét”, de világos lett, hogy muszáj elélveznem. Visszahívtam, és megkérdeztem, nem bánja-e, ő meg nem-sőt-hallani akarom. Hát nem fogtam vissza magam -szegény dobhártyája. Nem tudom, hogy takarta el a farkát, amikor visszament. De este egy szál virággal a kezében érkezett.

 

Vélemény, hozzászólás?

