az élet Máshol van

Hétvége 2010/03/23

Filed under: fantázia,nyilvános,szopás,vágyak — lecriturefeminine @ 13:12

Az egész a próbafülkében kezdődött. Bevittem neki a másik méretet, és valahogy pont egyszerre gondoltuk, hogy “dugj meg”/”meg akarlak dugni”. Viszont nagyon hétvége volt, és nagyon sokan vártak ruhapróbára, úgyhogy sajgó puncival, de magára hagytam.

Aztán a hosszú útra vettem egy Cosmo-t, hogy hódoljak legújabb kedvencemneklenyűgöző, és ha már, akkor végig is olvastam: hát hogy is mondjam, nem tartom magam jó írónak, de azért ennél még én is tudnék jobbat. A legfurcsább, hogy elvileg felnőtt nőknek szól az újság, mondjuk 20 és 30 között lehet a célcsoport, mégis tinilányok szókincsét használja. És mennyit írnak a szexről… Te jó ég. Ami nekem azért furcsa, mert szexelni nem lehet úgy, hogy szakácskönyvből nézzük ki a hozzávalókat. Főleg úgy, hogy javasolnak egy egzotikus fűszert (pl. olyan helyen szexelni, hogy megláthassanak), elmondják, hogy ez mennyire finom, viszont helyettesíthető ezzel-azzal (pl. az ablakban csináljátok), de ha nem vagy nyitott az egzotikus fűszerre, főzzél továbbra is, ahogy eddig tetted (egy tükör előtt csináljátok, amiben ti nézitek saját magatokat). Na most ezzel nem az a baj, hogy ötleteket ad, az ötletek fontosak, én ezért szoktam rá a kolleginák szexblogjainak olvasására, de ez vagy jön vagy nem. Ebből a cikkből senki nem fog ráérezni a dolgok ízére. Viszont úgy van tálalva, mintha kötelező lenne, és ez így nem jó. Az jut eszembe, amikor a kedvenc fehérneműboltomban azt mesélte, milyen szerencsétlenül próbálgatják a nők a darabokat: látszik, hogy ki az, aki kötelességtudatból csinálja.

Aztán kimérgelődtem magam, és ahogy átgondoltam, én hogyan írnám meg ugyanezt, elkapott a vágy, és nem kellett sokat győzködnöm pasit sem, hogy engedjen az ölébe. Na ilyet még sosem csináltunk. És nem is fogunk, mert az autópályán annyira nem tetszik, hogy csukott szemmel nyög. Viszont nagyon izgalmas volt. Tulajdonképpen az is, hogy behunyta a szemét. És főleg, ahogy nyögött, amíg a farka a számban volt. Nem láttam a sebességmérőt, de azt kívántam, hogy gyorsítson.

Hátránya a dolognak, hogy nem túl kényelmes póz, és hogy az autópálya melletti pihenők nem szexre vannak kitalálva (a sok ember és a teljesen nyitott tér miatt), hiába hajtottunk le az első adandó alkalommal.

De azóta minden éjjel arra ébredek, hogy elképesztően bizsereg a punim, sosem tudom biztosan, hogy elélveztem-e, de gyakorlatilag nem tudom elképzelni, hogy nem.

 

6 Responses to “Hétvége”

  1. Jade Says:

    Én is néha belefutok, hogy elcsábulok és megveszek valami női magazint, épp azért mert valami jó kis szexajánlás van benne (naná, hogy be van zacsizva az újság, hogy véletlenül se tudjak belelapozni, hogy MEGÉRI-e nekem megvenni…)aztán koppan az állam, hogy csak ennyi? Így tálalva? Egyébként nekem is megvan az említett cosmo és hát…igen…értem mi a bajod vele.

    Általában rosszak a tapasztalataim a női magazinokkal, inkább az aktuális rucik miatt veszem, de ennyi. A szex rész, hát…szánalmas? Olyan steril, olyan…igen, szakácskönyv jellegű.
    Meg nem tudom, olyan ámerikai. Egy csomó dolog szerintem a hétköznapi életben nem megvalósítható. Lift, mi? aztán kidobom a szomszéd nagyit, mert éppen ránk jött. Sarkítva, de a lényeg lényeg. Irodai szex…hmmm…hányan is dolgozunk irodába? Zárható, elkülönített irodába?
    Mindegy.
    És igen, ezért is olvassuk a másikat, mert használható ötletek vannak :D

  2. lecriturefeminine Says:

    Hm, éppen most láttam a tv-ben, hogy a “majdnem Cosmo” Glamour magazin kitiltotta a gálájáról Kiszel Tündét, mondván, hogy ők értéket képviselnek. Például ott osztották ki az év haja című díjat… Váó!

    Plusz tegnap olvastam az említett Cosmoban egy cikket a fogamzásról, aminek az első mondata az volt, hogy ne ijedj meg, tudjuk, hogy még nem akarsz gyereket, hiszen annyi terved van még… blabla hasonló duma. Mondom: mi van?! Eleve ciki, ha valaki érdeklődéssel olvassa, mert hogy ettől meg kell ijedni? Megint csak váó.

    A szex részeket meg tökéletesen kritizáltad. :)

  3. Jade Says:

    Na, és a munkahelyes tippek? – szintén csak az irodai munkát említve…
    Érték…hmmm…nem tudom…lehet, hogy velem van a baj, de max akkor csábulok el, ha van hozzá valami olyan “ajándok”(amit egyébként kifizetünk) amire ” szükségem” van.
    Reklám-reklám hátán, a szex dolog, ami használható lenne, az meg siralmas, vagy lehet, hogy mi már magasabb szintre léptünk?
    Persze, aláírom nehéz hónapról hónapra jobbnál jobb cikkeket írni, de ha már külföldről szedjük a cikkeket (szerintem), akkor kicsit alakítsuk már a magyarokra.
    Egy jó cikk volt az utóbbi időben a játékszerekről volt szó. Ott olvastam újat.

  4. macsek Says:

    Ezekben a női magazinokban bármi legyen is a téma, a baj szerintem, hogy úgy van tálalva, ahogy egy Nő írta: mintha kötelező lenne! És általában alternatíván mozog, azt oszd be, különben nem leszel elég jó “cosmo-lány” (persze bármelyik manapság divatos, reklámoktól hemzsegő ffi/női lapot említhettem volna).
    Az autós-orálist már én is próbáltam, mondhatni az egyik gyengém. Szex+nyilvánosság+veszély=nagyon finom adrenalin pezsgés. Ha biztonságosak az útviszonyok és jól vezet a pasi, csak ajánlani tudom! :) (szigorúan csak saját felelősségre, hiszen nagyon veszélyes!)

  5. lecriturefeminine Says:

    Csak annyit fűznék hozzá, hogy nem csak saját felelősségre, hiszen mások is utaznak körülöttünk, nincs jogunk veszélyeztetni őket. De nagyon is egyetértek :) Engem az előzések izgattak fel a legjobban, hogy hányan vették észre közben…(remélem, sokan:)

  6. zornika Says:

    Teljesen igazad van egyébként is a szex személyre szabott ráadásul hangulat fügő !Ha már a koleginák szexblogjait szóba hoztad nincs arra mód , hog én is elolvashassam óket.
    Köszike Szia !!


Vélemény, hozzászólás?

