az élet Máshol van

not very sexy month 2010/03/18

Filed under: fejben,közélet,szex,valóság — lecriturefeminine @ 12:03

A horoszkópunk szerint, pedig minőségileg és mennyiségileg is csúcsformában vagyunk. Valahogy mégsem tűnik olyan fontosnak. Nem, fontosnak nagyon is fontos. Inkább most ez a természetes. Pasi szerint nagyon átszexualizálódtunk. És először élvezett a puncimba minden védekezés nélkül. Na persze gondosan olyan napokon, amikor tuti, hogy nem leszünk ettől eggyel többen. De nagyon romantikus volt. Aznap olyan nedves volt a puncim, hogy amikor kihúzta az ujját, lecsöppent róla a lucskom. Nem tudtuk megállni. Őszintén szólva nem is nagyon próbáltuk.Nagyon jó érzés volt.

Máskülönben kicsit kiábrándult vagyok. Olyanokat hallok mostanában, hogy köpni-nyelni sem. Például, hogy kamasz korba lépett és nemileg érett fiúk kollégiumba bekerülvén nem hiszik el, hogy a lányok is finganak meg kakilnak. Hát basszus. Nem tudom elképzelni, hogy hogyan van ez, és ki tehet róla. (Az anyák amúgy.) De már nem csodálkozom azon, hogy undorítónak tartják a blogomat. És nagyon-nagyon sajnálom szegény férfiakat, de még jobban ezen férfiak nőnemű partnereit.

Tök érdekes, hogy a kisbaba a kakijától sem undorodik. Sőt, tetszik neki. A testének a része, és ezért érdekes számára. Az első felfedezések élményét adja. Nem érzi büdösnek, sőt sok kisbabáról szólnak a vicces mesék később, hogy még meg is kóstolta. Olyan szomorú, hogy a felnőtt ember ennyi korlátot állít a saját szabadsága útjába. Mert mi történne, ha például tudomásul vennénk, hogy a nő menstruál, és ilyenkor vér folyik a puncijából, és nagyon érdekes hormonjátékok zajlanak a testében. Leginkább semmi, csak egy kicsit jobban lehetne őt szeretni, és egy kicsit felszabadultabb lenne a kapcsolat. Nem kell semmi több. Elfogadni.

Tudom, hogy nem én vagyok a legjobb példa, hiszen így “szocializálódtam”. A fiú a vérző puncimat nyalogatta a legnagyobb szeretettel és gyengédséggel, és nekem ezzel olyan szabadságot adott, ami a legnagyobb kincsem. Azóta sem tett velem ilyet senki. Pasi se. Nem is várom el, nem is vágyakozom utána. De azt elvárom, hogy tudja, érdekelje, és szeresse. Azt is, ha fingok. Pedig nem szoktam előtte. De ha egyszer fiam lesz, akkor ezen tuti változtatok.

 

19 Responses to “not very sexy month”

  1. kíváncsiskodó Says:

    Ámen ;)

  2. DeeDee Says:

    Ez talán furcsán fog hangzani, de ezt olvasva az volt az első érzésem, hogy szeretlek (:

  3. lenszirom Says:

    “És először élvezett a puncimba minden védekezés nélkül. Na persze gondosan olyan napokon, amikor tuti, hogy nem leszünk ettől eggyel többen.”

    Én a helyetekben vigyáznék, az orvosok szerint ilyen nap nincs:/ Spontán peteérést kiválthat orgazmus, akkor nehéz emelés is és meg van a “baj”. Nincsenek 100%-ig biztos napok, különben olyankor senki nem védekezne. Menstruáció elmúlása után 1 nappal esett teherbe anyukám, pedig akkor ugye elvileg esélytelen. Neki akkor volt a peteérése, a barátnők meg csodálkoztak, miért nem jöttünk össze a menzeszt követő 12-16. napon.

  4. macsek Says:

    Ez számomra is nagyon furcsa: a mai világban úgy tűnik nagyon is kitárulkozunk (elég csak a közösségi oldalakra gondolni). Másfelől viszont nagyon is szemérmesek az emberek, és nagyon sok dolog tabunak számít (kaki, puki, de a legtöbben az önkielégítésről sem beszélnek, pedig annak csekély árnyoldala sincs véleményem szerint, stb.) Viszont fontos lenne nyíltabban kezelni ezeket a természetes folyamatokat, nem csak, mert hozzánk tartoznak, de gyakran a “nem beszélek róla” hozzáállás komoly egészségügyi problémákat is okozhat.

  5. lecriturefeminine Says:

    DeeDee, aranyos vagy, köszönöm :)

    Lenszirom, nem baj ám, ha becsúszik. ;) De igazad van, sőt én olyan történetet is hallottam, hogy egy nőnek egybeesett a peteérése a menstruációjával, és tök véletlenül derült ki, mert egyébként régóta próbálkoztam, csak rosszkor.

    Macsek, egyet értek. Pedig én már lerágott csontnak éreztem újra elmondani a dolgot, de úgy tűnik, még párszor el kell ismételni…

  6. Mandatory Name Says:

    A lányok is finganak, de ők virágillatút.

  7. Jade Says:

    Egyszer, anno egy volt kolléganőm azt mondta, hogy akkor igazán komoly a kapcsolat két ember között, ha tudnak egymás előtt pisilni-kakilni. Ezt nem úgy kell érteni, hogy erre izgulnak, csak, ha úgy jön ki a lépés, akkor nincsenek zavarba egymás előtt.
    Mivel panelban vagyunk, fürdő vécé egyben, hát párszor beszaladtunk, az engedj be, mert mindjárt bepisilek! történetekbe.
    De lehet, hogy bennem van a hiba, hogy ez speciel nem zavar?

  8. Jade Says:

    A harmincas kapcsolatos pasik már nem masztiznak (nincs rá szükségük), a nők nem pukiznak, max virágillatút, a kaki is illatos, nem izzadunk. Van még valami?
    Ja igen. Csupaszok vagyunk, sterilek, mert ÍGY kell lennie.

  9. lecriturefeminine Says:

    Mandatory, ez az egész miattad van. Végleg szörnyecske maradsz :)

  10. macsek Says:

    Szerintem azok az emberek, akik úgy gondolkoznak, ahogy Jade írta a 8-as pontban, azok elsősorban magukkal szúrnak ki. Azzal, hogy nem látnak tovább a tv-ben, neten, stb. megfestett “ideális” művilágon túl, az élet bizonyos helyzeteiben sírni fognak, mikor szembesülnek a valósággal. (Ha együtt élünk egy férfival, nem lehetünk minden pillanatban szőrtelenek, illatosak és a nők is rendelkeznek tápcsatornával, ami pont úgy emészt, mint a férfiaké, de mi ezen felül még rendszeresen vérzünk is, nem beszélve arról, hogy bármikor kerülhetünk kiszolgáltatott betegségbe…)

  11. lecriturefeminine Says:

    Szerintem ezzel az a legnagyobb baj, hogy lehetetlen helyzetbe hozza a nőt, akinek erről szólnak a mindennapjai: hogyan tegyen úgy, mintha.

    Viszont akik együtt élnek, azokra ez nem nagyon jellemző. (Legalábbis a köryezetemben a boldog kapcsolatokra nem jellemző ez a sok komplexus.) Inkább azok gondolkoznak így, akiknek nincs, nem volt hosszabb kapcsolatuk. (Ésvagy gyerekszobájuk.)

  12. Jade Says:

    A férfiak elveszítették egy csomó helyen a vezetést; lassan több nő hord otthon nadrágot, többet keres (ez még ritka, de vannak kivételek) tudja mit akar, okos és nem hagyja magát irányítani. Erre a pasik…ha mással nem is, a szavakkal próbálnak harcolni ellenünk. Még hogy a konyhába a helyem…majd drágám akkor, ha te is leteszel valamit az asztalra és itt nem a bakancsot és a fizetést értem. Majd ha nem kell minden nap a szennyes összeszedni, mert az a ki***tt agyad nem fogja, fel, hogy a szennyestartó nem dísznek van, a mosatlan nem önmagától lesz tiszta, a nő nem csettintésre lesz olyan nő, amit “elképzeltetek” magatoknak és nekünk is van emésztésünk. És igen, jár a pofám, nem hisztizve érem el azt, amit akarok, hanem használom azt az izét ott a nyakamon. És az, aki úgy gondolja, a nő verve jó, kíváncsi vagyok mit mond akkor, amikor a lányát fogja verni egy pasi, vagy a férje. Persze tudom, az más helyzet.
    Persze minden nő kurva, de dugni, na azt dugnátok, mert ösztönlények vagytok, ha nem dughatjátok meg, akkor meg elégedetlenkedtek. Ha slampos a nőtök, mert ne öltözzön úgy, mint egy büdös kurva, akkor na, kivel csaljátok meg meg az asszonyt? Egy “büdös kurvával”. És igen. dühös vagyok.
    bocs, nem akartam ennyire kifakadni.

  13. Szexofon Says:

    Jade! Jade!
    Nem ismerek rád!
    Mi történt?
    :-)

  14. Jade Says:

    Elolvastam az omniózus postokat és a megjegyzéseket. Kicsit “eldőlt bennem a boci”
    De egyébként minden rendben, csak levezettem a feszültséget. Egy Nő, remélem nem haragszol ezért rám.

  15. Mandatory Name Says:

    Ez az egész mi? És méghogy miattam, nem szabad éjfél után etetni, akkor fenntartom szupercuki szőrgombócformám :)

    Fajunk hímegyedei valóban fura téveszméket tudnak dédelgetni a komplementer részről. Egy ismerősöm szerint például mindegyikükben van valami gyermetegség, nem kell igazán komolyan venni őket. Pont ma készül összeházasodni egy ilyen gyermeteg lénnyel, aki valójában inkább botrányosan ostoba. Gyanítom, véleménye a kognitív disszonancia csökkentését szolgálja, mert az előző értelmesebb volt. Nemrég megismertem az első exét, aki pláne (és másfélkezes kardot tart a nappaliban).
    Persze a másik irány sem nélkülözi a sztereotípiákat, a rettenthetetlen, két lábbal a földhöz ragadt, gyakorlatias férfiakról – az említett férjjelölt idegei cafatokban (utólag meghívta anyámat is, mert segített a diplomamunkájában, ő kérdezte megyünk-e együtt, közöltem, hogy már többesszámosítottam magam a nyomtatott meghívó nyelvtani jellegének engedelmeskedve, majd miután újra felhívta a vacsorai névkártya miatt és tudomására jutott ez az információ, meglepődést és kommentárt mellőzve (szörnyen magányos farkasnak számítok) érdeklődött a nem várt újabb résztvevő kártyájára írandó karaktersorozoat után).

    Illene lefeküdnöm, összefüggéstelenül fecsegek (meg elaludni is kínos lenne).

  16. lecriturefeminine Says:

    Jade, semmi baj, én a postafiókodban csináltam ugyanezt :)

  17. lecriturefeminine Says:

    Mandatory, téged csak a kiábrándultságomért okollak, mert te hoztad azt az ominózus linket, amiért most sokan dühöngünk…

    Csak annyiban összefüggéstelen, hogy ki hívott fel újra kit :) De az esküvőn nagyon jót lehet mulatni valakivel, aki nem az anyánk vagy más rokonunk, úgyhogy érezd jól magad! :)

  18. Szexofon Says:

    Dehogy haragszom Jade, csak nem értettem az elsöprő lendületet :-)

  19. A Doktor Says:

    Előttem eddig egy csajból csúsztak ki gázok előttem, az is a hosszú kapcsolatom volt. Nem tudom, egyáltalán nem volt ciki, inkább aranyos…
    A pisiléssel még nincs gondom, gyakran megesik, a nagydologgal viszont nem vagyok ennyire kibékülve… Az valahogy nem megy más előtt… De érdekes módon az meg nem zavar, ha előttem…
    Tudom, hülyén vagyok összerakva:)


Vélemény, hozzászólás?

