az élet Máshol van

Test-tapasztalatok 2010/03/05

Filed under: farok,férfi,illat,mell, — lecriturefeminine @ 11:22

A jó játék hülye gyerekeknek című rész következik. Az előzmény az volt, hogy már 40 napja nem menstruálok, viszont időről időre tapasztalom a menstruáció előtti és alatti tüneteket. Tényleg összezavarodik a rendszer a fogamzásgátló elhagyásával, de türelem. (És nem vagyok terhes, olyannyira nem, hogy még tesztelni is feleslegesnek tartom a dolgot.) Na és például a napokban nagyon feszül a mellem. A gyűrű előtt ugyanez volt, a gyűrű mellett mérséklődött, majd a tablettával visszatért, szóval nekem ez a PMS defektem. Akkor érzem leginkább, amikor leveszem a melltartómat, és tudatosodik a mellem súlya. Pasi látta rajtam, hogy nem esik jól, és rögtön a kezébe vette lemeztelenedett melleimet. Aztán megkérdeztem, hogy nehéz-e. És jött az ötlet, hogy mérjük meg. Konyhai mérlegen! Aztán elképedtünk, hogy egyik (kb. 1,5) nagyobb, mint a másik (kb. 1,2). Majd jött a következő ötlet, mérjük meg a heréit. És akkor már mérjük meg a farkát is. És a dicséret, hogy van ott anyag (kb. 0,4). Hát így telik egy csendes este. De hát az ember kíváncsi a testre mindenféle módon… Remélem, más is csinál ciki dolgokat.

A másik fura dolgom, hogy imádom a farkának az illatát. Méghozzá egyre jobban. Nem csak fürdés után, hanem reggel, ébredéskor is, vagy a nap végén, amikor már nem érződik a szappan, csak ő maga. Egyszerűen jól esik odaszimatolni, és megnyugtat, amit érzek. És minél többször csinálom, annál jobban szeretem. Mert sokáig ezt perverznek éreztem. Elvégre miért szagolgatnám és főleg miért élvezettel szagolgatnám a pasim farkát, amikor a túlsterilizált kultúránkban ez biztosan nem illendő. De szerencsére levetkőztem gátlásaimat. És ami még jobb, korábban nem engedtem oda a punimhoz pasit, ha nem éppen a fürdőből jöttem. Viszont e tekintetben is felszabadítottam magam. Mert ő is szereti az illatom. És mostanában ez különösen sokat hallom tőle. (A tavasz…)

 

6 Responses to “Test-tapasztalatok”

  1. Metaneira Says:

    Jajj,ezek nem ciki dolgok:D Eszembe jutott,hogy a volt barátommal mi is mennyi mindent végigcsinálunk,olyasmiket is,amiken aztán hetekig nevettünk.
    Ami meg a második részt illeti, szerintem idő kell ahhoz,és megfelelő társ,hogy az ember ennyire felszabaduljon,de ha sikerül,akkor csodálatos érzés. Én például mérhetetlenül boldog voltam mikor először ott maradt a fürdőben mikor pisiltem,vagy amikor először nyalogattam a fenekét.

  2. Mate Says:

    Hogyne csinálna más is ciki dolgokat. Klasszikus történet, hogy Soma is lemérte a melleit (és kihangsúlyozta ő is a konyhai mérleget!). Még az eredmény is hasonló volt a tiédhez. Valamiért a nagydarab nők erre úgy látszik kényszert éreznek.

  3. lecriturefeminine Says:

    Jaj, az első fenéknyalás… a mai napig az egyik legromantikusabb szexünknek tartom, amikor először merészkedtem oda :)

    Höhö, apukám folyton a Somához hasonlít engem- kivéve a hajam. És ez nekem új információ, tök jó, hogy mondtad :) De szerintem inkább a nagymellű, s nem a nagydarab nők találhatnak ki ilyesmi, mert a kettő nem jár ám együtt, bármennyire is úgy tartja a köz.

  4. kíváncsiskosó Says:

    Közkívánatra ;)
    Én egyszer lemértem, hogy pontosan hány cm fér a puncimba:13,5 :)
    Sőt, egyszer azt is lemértem, hogy anélkül, hogy a torkomra engedném, hány cm fér a számba: 9

    Puszi :)

  5. lecriturefeminine Says:

    Szép kis szörnyecskét kaptál :)

  6. kíváncsiskodó Says:

    Mostanában ilyen az én formám… :)


Vélemény, hozzászólás?

