az élet Máshol van

Tavasz van 2010/03/03

Filed under: ébredés,boldogság,szerelem — lecriturefeminine @ 10:22

Az a legmeglepőbb, hogy reggel már világos van, amikor pittyeg az óra. Meg hogy nem vagyunk olyan elképesztően álmosak ébredéskor, mint a téli barlang-álom idején. Inkább lelkesen szexelünk egy nagyot ásítozás és visszaalvások helyett. Csak úgy felemelem a fenekem hasonfekve és máris rajtam fekszik, máris kemény a farka. Lassan hatol belém -mégiscsak reggel van. Aztán az óvatoskodás már nem működik, csak kefél. Finom fenekeléssel fűszerezve a dolgot, hogy még szebben induljon a nap. (Kivéve ma, mert hajnalok hajnalán egy makacs riasztó szétszirénázta a biológiai ritmusunkat.) De mikor lett ilyen világos? És mikor lettünk ilyen szerelmesek? Itt a tavasz. A legjobb idő arra, hogy felidézzük az első randi-érzést. (Bár erre mindig kell időt szakítani.) Csodás dolog várni a másikra a munkahelye előtt, két fagyival, hogy aztán hazaandalogjunk kéz a kézben, és csacsogjunk mindenféléről, meg-megálljunk csókolózni és olyat szeretkezzünk, amitől másnap is nedves a puncim. Mintha tényleg az első első randink ismétlődött volna meg. Hiába, tényleg itt a tavasz. Végre.

 

23 Responses to “Tavasz van”

  1. Jade Says:

    Tegnap mondtam Kedvesnek, összebújás közepette, hogy olyan rég nem randiztam. Hogy újra kinyitott a kedvenc kávézóm és ott találkozhatnánk egyszer,ott, és újra elcsavarnám a fejét, olyan igaz első randis módszerekkel :D
    Annyit fűzött hozzá, hogy ha kiperkáltuk a kocsi javítását, akkor felőle rendben. Azaz egy hét múlva tervbe is vehetem…(kéz dörzsöl-terveket szövögetek)

    Egyébként tényleg olyan tavasz-TAVASZ érzésem van, pezsegnek a hormonjaim, kivirultam, szukás vagyok(kanos), és kekeckedős-flörtölős hangulatban vagyok. Végre. Újra.

  2. Szexofon Says:

    És ahogy olvasom pikírt punci is vagy Jade :-P
    Vágyakozással olvasom a soraitokat, nálunk még nincs tavasz, de a télből mindig nehezen jövök ki. Lehet, hogy majd csak a hétvégi hóesések után.
    A tavasz érkezésének mindig van egy apró, de elkerülhetetlen pillanata. Amikor kilépek az utcára és először érzem a “tavasz-szagot”. Ez minden évben megtörténik. Egy apró szinte észrevehetetlen momentum. Onnantól már VAN a tavasz.
    Hiába a napsütés és a tíz fok, most a levegőnek még mindig tél szaga van…

  3. Jade Says:

    Haloványan azért érződik a tavasz-illat, én érzem :)
    Kezdek bizseregni, szóval hamarosan tuti-biztos, hogy jön a jó idő.
    Különben irgum-burgum :D

  4. Szexofon Says:

    Nahát ezt a tavasz izét a a blogodon is olvastam (kommenteltem is). A szentségit én még nem érzem. De majd megírom…! :-)

  5. lecriturefeminine Says:

    Én Jade-vel értek egyet, Szexofon szimatolj tovább :)

  6. Szexofon Says:

    Nem csüggedek… Mint egy vadászkutya! :-)

  7. A Doktor Says:

    Most Szexofonnal értek egyet… Én eleve tél-párti vagyok, és bár érzem az idő átalakulását, valahogy még mindig tél-szag van, akármikor lépek ki az utcára…
    De szerintem ezen nem fogunk összeveszni:)

  8. Szexofon Says:

    Úgy néz ki Doktor, ma nekünk van igazunk :-)

  9. lecriturefeminine Says:

    De hiába jön vissza a tél, ha egyszer a hormonok már felébredtek téli álmukból :)

  10. Szexofon Says:

    Jó neked!
    Az enyémek még nem az igaziak…

  11. Mandatory Name Says:

    Érdekes a vélemények nemek szerinti elkülönülése (tavaszi fényár van, tavaszszag nincs, még fűteni kell a mellékhelységet különben hideg az ülőke, a tél tartja magát).
    (a papírcsipkeszerű szerintem jobb volt, mint ezek a fejek)

  12. A Doktor Says:

    Enyémek meg nem nagyon mennek aludni:)

  13. lecriturefeminine Says:

    Tényleg? Én már untam azt, na majd megint váltok :) Pedig milyen szép egyfogasat kaptál ;)

  14. Mandatory Name Says:

    Mi is lettem most? Denevér-elefánt-lepke hibrid cérnalábakkal és hülye hajjal? Kellett nekem panaszkodni.
    Bár. alkatilag hasonló.

  15. Mandatory Name Says:

    Ó, és mosolygok. Akkor jó :)

  16. lecriturefeminine Says:

    Szerintem a haj és a pödört szemöldök is nagyon jól áll :) Na jó, ígérem semmi szörnyecske, csak még megnéznék párat szívesen, utána visszaváltok csipketerítőre. Illetve vannak még kiaknázatlan lehetőségek a beállítások menüpontban :)

  17. barracud4 Says:

    Imádom amikor hajnalban besüt a nap az ablakon és testünk hamar ébred mint a fejünk. Néha nem is emlékszem, hogy ki bújik oda kihez és hogyan is kezdődik….
    Már határozottan tavasz van! Mi lesz, ha még megjön a tavasz illata is????

  18. lecriturefeminine Says:

    Szóval a reggeli napsütés nem tényleg létező dolog? Muszáj elköltöznünk innen végre! :)

  19. Mandatory Name Says:

    És olyan, ööö síkos lett minden.

  20. Szexofon Says:

    Tavasz van, mi ? :-P

  21. lecriturefeminine Says:

    Egy perccel ezelőtt írtam Jade-nak, hogy a hóesésben megkapjuk milyen csalfa hírnökei vagyunk a tavasznak :)

  22. Szexofon Says:

    Hát, ami jár az jár!
    :-)


Vélemény, hozzászólás?

