az élet Máshol van

Orgazmusaim 2010/01/28

Filed under: nőiség,orgazmus,szexualitás — lecriturefeminine @ 12:30

A délelőtt nagy részét kutakodással töltöttem, hogy pontosítsam a női orgazmus definícióját. Kaptam ugyanis egy hozzászólást, mely szerint én nem tudom, mi az. És ezt a következtetést abból vonta le T. olvasóm, hogy nem tudtam megkülönböztetni a g-pont ingerlése és a hüvely ingerlése révén elért orgazmust. Hát, bevallom, tényleg nem tűnt fel, hogy két külön dologról van szó, de most kiműveltem magam.

Saját tapasztalataim, korábbi és legújabb olvasmányélményeim is megerősítettek abban, hogy a hüvely belső fala egy érzéketlen terület, egyetlen pici pontjánál fogva ingerelhető, amit G-pontnak hívunk. A hüvelyi orgazmusok ehhez a ponthoz kötődnek az esetek 99,9 %-ában. Merthogy olvastam a méhszáj döfködéséből születő orgazmus lehetőségéről is, de ez kevés nőnél működik, a szakirodalom szerint, ezért nem típus példa, az a terület pedig nem potenciális erogén zóna. (Mert jellemzően, az én esetemben is, inkább fájdalom a válaszreakciója.) Viszont annyiban igazat kell adnom T. olvasónak, hogy ezzel a lehetőséggel nem számoltam. De hozzá kell tennem, hogy ez az opció a valóságban igazából nem is releváns, hiszen még a G-pont fölött is viták dúlnak a mai napig azért, mert a hüvely fala annyira érzéketlen, hogy nem tudják elképzelni, hogy kerülhet oda az idegvégződésekkel átszött ráncos kis felület, tehát ahol még G-pont sincs, ott végképp nincs orgazmus.

Összegzés:  a szakirodalom nemhogy többfajta hüvelyi orgazmust különböztet meg, de még egyfajtának a lehetőségét is kétségbe vonja. (Vannak egyébként irányzatok, amik ideológiai okokból teszik ugyanezt.) Továbbá annyit biztosan mondhatunk, hogy a hüvelyi orgazmus megfelel a G-pont orgazmusnak, ami pedig ettől különböző, az már a csikló-orgazmus, ami sokkal egyértelműbb abban az értelemben, hogy a csikló jól látható (szabad szemmel is), jól tapintható, és bizonyítottan (saját tesztek alapján is mondhatom)  nagyon-nagyon érzékeny. A nők többsége valószínűleg a csiklójánál fogva elégül ki, mert sokan (pl. egy) úgy vélik, hogy a G-pont ingerlése nem minden nőben vált ki elég intenzív érzést, hogy elélvezzen tőle. Ugyanakkor fontos megjegyezni, hogy G-pont rendszeres ingerléssel érzékenyebbé tehető.

Visszatérve hozzászóló érvelésére, miszerint a különbség abban áll, hogy a hüvelyi orgazmus hosszabb, a G-pontos meg intenzívebb. Saját tapasztalataim alapján ez az érvelés nem értelmezhető.  Mai kutatómunkám során (mely sajnos csak olvasásból állt), megtaláltam ugyanezt a megkülönböztetést csak másra vonatkoztatva. A hüvelyi orgazmus, amiről tudjuk, hogy a G-pont ingerlése váltja ki, a cikkek szerint “mélyebb, szétáradóbb és könnyebben megismételhető”, míg a csikló-orgazmus intenzívebb.

De a saját tapasztlataimmal ezt a leírást nem érzem teljesnek. A csikló-orgazmus jó, és kielégítő, de kicsit eszközként használom, haszbáljuk. Valami boztosat jelent, mindig garantált. Talán azért tűnik intenzívebbnek, mert hamar jön és gyorsan múlik, kicsit szomorú is, mert ha elkap, nem tehetek érte semmit, nem tudom hosszabbá tenni, és ha vége, akkor mindennek vége: minden vágy elszáll, ha tovább simogatjuk, fáj és rossz, és “hagyjál békén”.

A hüvelyi orgazmus egészen más. Lassú, komótos, nyújtózkodva ébredezik, és kényelmesen tárulkozik fel. Aztán örvényként ragad magával, és én csak tehetetlenül tűröm, és ordítok, ahogy máskor sosem, és nem vagyok magamnál, és még mindig nincs vége, pedig ennyi gyönyört nem lehet elviselni tovább, nem bírok többet. És akkor vége. És én ilyenkor sírni szoktam. Olyan nagyon gyönyörű és nehéz érzés. Aztán megkönnyebbülök, mintha lebegnék, minden porcikám boldogságban úszik, és akarok még, akarom a következőt.

Hát szerintem ez a különbség.

Update: Kedves Érdeklődők és tanulni vágyók! Ez a bejegyzés nem fedi a valóságot orgazmusaink terén, a korrigálást folyamatosan, újabb bejegyzésekben, (remélhetőleg) az új információk megtapasztalásával közölni fogom. Addig is a hozzászólásokból kiderül a lényeg.  Sose becsüljünk alá egy puncit!

 

32 Responses to “Orgazmusaim”

  1. rol Says:

    A behatárolások a neveket illetően lényegtelenné válnak abban a pillanatban…. úgyhogy mindegy is milyen csak jó legyen :)

  2. Szexofon Says:

    Bár pasiból vagyok, de a Kedvest figyelve pontosan így lehet vele ő is. Nem vagy egyedül ezekkel a tapasztalatokkal. A csikló-orgazmus után van, hogy hevesen eltolja ölétől az arcomat, a hüvelyinél meg hogy újra és újra tudom kezdeni, amíg a fáradtságtól ki nem múlik.
    De hog yközben mit is éreztek ti nők…. ?!
    Na az az amit mi sosem fogunk megtudni. Brühühü
    :-)

  3. macsek Says:

    Szerintem eleve minden alkalom más, ezért sem értetettem soha miért kell annyit kihozni a dologból tudományos magyarázatokkal? :) De ha mégis, én már megtaláltam a számomra elfogadható magyarázatot: egyszer egy olyan feltételezésről olvastam -amit képpel is szemléltettek- hogy a női nemi szerveben a csikló sokkal nagyobb helyet foglal el, mint azt gondolnánk. A tézis szerint a klitorisz csupán a jéghegy csúcsa és belül folytatódik, elér egészen a hüvelyfalig. És az az érintkezési pont a G-pont…

  4. ympie Says:

    macsek:
    Én is ezt hallottam. Állítólag a csikló Y alakban “folytatódik” belül és körbeveszi a hüvelyt, így a “hüvelyi orgazmus” IS klitorális orgazmus. Szerintetek?

  5. lecriturefeminine Says:

    Szexofon :) Van az a pillanat az előjátékban, amikor már nem tudok várni, magamban akarom tudni -na egy ilyen pillanatban futott át az agyamon egyszer, és hangosan is feltettem a kérdést: vajon most ugyanazt érezzük? Sajnos sosem tudjuk meg…

    Egyébként egyet értek, mindegy hogy hívjuk, csak legyen gyakran és könnyedén. Amikor a korábbi bejegyzésben felkiáltójellel megjegyeztem, hogy bizony hüvelyi orgazmusban volt részem, azért volt fontos, mert egy ideje ez nem sikerült, és nekem ez megy nehezebben, ezért különleges nekem.
    Ugyanakkor kötelességemnek éreztem megnézni, hogy most mi volt a pontatlan benne, ha már felhívták a figyelmem egy tévedésre.

    Ez a csikló elmélet érdekes, én is belefutottam, de nem tudom mennyire alátámasztott. De a G-pontot konkrétan le lehet írni, tudjátok, gombnyi nagyságú, ráncos és keményebb, mint a hüvely fala és izgalmi állapotban megduzzad, ill. megvan a technika, ahogy közelíteni kell hozzá.

  6. ympie Says:

    Szia!

    :)

    Egyébként mióta intimtornázol, érzel valami változást (akármiben)?

  7. Szexofon Says:

    Hát hogyne tudnánk azt a kis pontot! :-) gyakran járok oda :-D
    Egyébként biztos, hogy nem ugyanazt érezzük. Egy dolog (lehet) a belémhatol-érzés és egy másik, ellentétes a belédhatolok-érzés. Az utóbbiról tudok persze csak autentikusan beszélni, de amikor a testem központját (….) körülveszi a Kedves melegsége és szorítása, mintha a teljes élterőm egy apró kis pontba koncentrálódna, az olyan.
    A belémjön-re csak sejtéseim vannak, de lehet, hogy hasonlít arra, amikor a Kedves egy szeretkezés hevében megujjazott és felejthetetlen orgazmust produkált bennem…

  8. lecriturefeminine Says:

    Szexofon, tetszik, ahogy leírod ezt az érzést. Én szex közben mindig kérem pasit, hogy mondja el, milyen a puncim, de ő mindig azt válaszolja, hogy csodálatos, és persze megértem, hogy éppen nem sok vér van az agyában, hogy hosszan és választákosan ecsetelje, de mindig úgy érzem, hogy jólesne egy szerelmi vallomás a puncimnak. Hát, nehéz összeegyeztetni a szükségleteket, hiszen valóban pont ellentétesek:)

    Ympie, bevallom, nem vagyok rendszeres típus, ha eszembe jut, csinálom egy kicsit, ha nem, nem. Az a baj, hogy le kell feküdni hozzá, és ettől olyan macerássá válik a dolog, pedig egyáltalán nem az! De menet közben egyszerűbb volna, mint lefeküdni, berakni a cédét, ami tök jó segédanyag stb.
    De a két napos intenzív tanfolyam utáni első szex után pasi megjegyezte, hogy hát ilyet még sosem csinált a puncim. Úgyhogy ideje lenne aktivizálni magam talán :D

  9. Szexofon Says:

    Megértem, hogy nehéz leírnia, pláne amikor éppen el van foglalva vele :-)
    Rádaásul van egy olyan bódulat a férfiben, hogy egyszerűen nem bírja abbahagyni. Van ebben egy kis mámor-érzés, vagy kábulat, amikor képtelen vagy nem folytatni, fizikai nehézség abbahagyni még akkor is ha kéred, szívná, nyalná tovább csinálná az ember, mint… nem is tudom… távolról ahhoz hasonlít ha nagyon éhesen elkezdesz falni és az egyik falat szippantja be a másikat, vag szomjazásnál egyik korty a másik után egy finom limonádéból… képtelen vagy abbahagyni…
    (ennyire futotta a hasonlataimból :-/ )
    Én viszont azt értettem meg az írásodból, hogy miért szereti a Kedves, amikor megcsináltam, utána rögtön bújjak belé… pedig én meg azt hittem, úgy vagyok figyelmes, ha hagyom, hogy pihegjen, mielőtt a magam kedvére teszek …

  10. Nevu Sere Says:

    Ezt szerintem nagyon jól írtad le, főleg az utolsó két nagyobb bekezdést. Azt már én is többször éreztem [és tudomásul vettem], hogy a csikló fáj utána.

    Csodálkozom azon a kommenten, ami miatt ezt a bejegyzés megszületett. A hüvelyi orgazmust úgy is elő lehet idézni, hogy a csiklót az ember meg sem érinti [sőt, rá sem gondol], az eredmény pedig hasonló, amit a végén írtál. Egy kicsit meghal az emberlánya… végigfut az ülőcsont környékén valami rendkívüli, ami elveszi az észt, és ami jó egy arasszal hátrébb van a csiklónál. És amiből néha tucattal is kérünk még…

    [Kommentemhez hozzáfűzöm, mivel kevesen ismernek, nekem még csak maszturbálás alatt volt orgazmusom, tehát bizonyos ételemben nem volt].

  11. lecriturefeminine Says:

    Nevu Sere, nem értek egyet az utolsó mondatoddal, az orgazmus egyedül is ugyanolyan orgazmus, valódi és gyönyörű – minden értelemben. És irigyellek, hogy a csiklód nélkül is örömet tudsz okozni magadnak, nekem az sosem ment. És köszönöm! :)

  12. lecriturefeminine Says:

    Szexofon, körülnéztem a blogodon: szépek a képek, és izgalmasak az írások. Kapsz egy linket tőlem :)
    Nincs indapass regisztrációm, úgyhogy nem tudok hozzászólni, de a legutóbbi álmos bejegyzésed különösen tetszett. Hajnalban néha arra ébredek, hogy pasi már ébren van, és olyankor egy kicsit még rosszul is esik, hogy nem bújt hozzám, nem kezdett el simogatni. Már többször kértem, hogy legközelebb majd… Most megmutattam neki a bejegyzésed, mondtam, hogy mennyire felizgat ez engem. Ma reggel már ilyen ébresztőt kaptam:)

  13. Szexofon Says:

    Köszönöm a dícsérő szavakat, meg a linket is! :-)
    Ha majd egyszer végre tudok linkeket beilleszteni a blogomba, akkor (már régen) felkerülsz (-tél volna) te is.
    Úgy illendő, hogy a http://www.pudingocska.com -ot is megemlítsem itt, elvégre tőle találtam ide Hozzád! :-)
    Ami a ma reggeli ébresztésedet illeti: Ennek nagyon örülök!
    Ez az első alkalom, hogy tudok róla, valakinek (persze közvetve) a blogomon keresztül okoztam orgazmust :-D
    Juhhéééé! :-)

  14. névtelen Says:

    “Továbbá annyit biztosan mondhatunk, hogy a hüvelyi orgazmus megfelel a G-pont orgazmusnak,”
    Nem,ez tévedés,így nem mondhatjuk biztosnak….sőt.Hüvelyi orgazmust el lehet érni úgy is,hogy a sem a csikló,sem a g-pont nem kap semmiféle ingert.Csak mondjuk a hüvelybemenet van ingerelve.Ezt minden nő,aki élt már át hüvelyi orgazmust,szerintem észlelhette.A tévedésed onnan ered,hogy a “szakirodalom”nagy részét férfiak,vagy orgazmust soha át nem élt nők írják.Ezek a tények.Így nem elvárható,hogy fogalmuk legyen a g-pontról.

    “Saját tapasztalataim, korábbi és legújabb olvasmányélményeim is megerősítettek abban, hogy a hüvely belső fala egy érzéketlen terület, egyetlen pici pontjánál fogva ingerelhető”
    Ez is tévedés.A hüvelyben igenis vannak idegvégződések,igaz azonban hogy kevesebb,mint a csiklóban,ahol rengeteg összpontosul.De hogy érzéketlen lenne a hüvelyfal???Dehogy…igaz,hogy az érzékenységét sok nőnél fejleszteni kell,de aki már elért egy bizonyos szintet,az soha nem állitana ilyet,hogy a hüvely érzéketlen.

    “Visszatérve hozzászóló érvelésére, miszerint a különbség abban áll, hogy a hüvelyi orgazmus hosszabb, a G-pontos meg intenzívebb. Saját tapasztalataim alapján ez az érvelés nem értelmezhető. ”

    De megpróbálom érzékletesebben leírni:a hüvelyi orgazmus mélyebb,szétáradóbb,bensőségesebb…..a g-pontos pedig “durva”,minden másnál intenzívebb…és van még egy elég biztos jele,a magömlés(spriccelés,squirt,meg biztos van még rá kifejezés).Ez szinte mindig a g-pont orgazmus velejárója,amiről biztosan fel lehet ismerni.tehát volt magömlésed,akkor g-pont orgazmus volt,amit átéltél.

    Kérlek ne érts félre semmit,amit írtam,nem támadásnak szántam,vagy személyeskedésnek,hanem a tévedéseket szerettem volna eloszlatni.Legyen elég annyi,hogy a téma a szakterületembe vág,ezért bátorkodtam írni.A “szakirodalom”(amit inkább nem is neveznék így) sajnos eléggé elavult a témában,nem érdemes foglalkozni vele,főleg a neten van sok butaság és félrevezető dolog.A férfiak és nők is sajnos nagyon sok dologról nem rendelkeznek megfelelő ismerettel.Ez az oka,hogy sok nőnek nincsen orgazmusa.Ezen szeretnék változtatni,ezért választottam evvel foglalkozó hivatást,munkát.

  15. lecriturefeminine Says:

    Érdekes dolog, hogy hüvelyinek hívod a hüvely bejáratának ingerléséből fakadó orgazmust, valóban nagyon érzékeny terület, én is el szoktam élvezni tőle, de nem mondanám hüvelyinek, mert nem belül van. Ha érted, hogy értem :)

    Ahogy az emailben is írtam, ha igazad is van, és miért ne lehetne, a lényeg az egészben az, hogy sok nőnek nincs orgazmusa, de attól még nem lesz, hogy megtanulja, mit hogy hívnak odalent.
    És ha ezen akarsz, akarunk segíteni, akkor nem árt tisztázni a dolgokat, örülök is, hogy megint előkerült a téma, de a nők orgazmusának nem erre van szüksége. Sőt, én úgy tapasztalom, hogy a nagy fokú tudatosság csak árt neki.

    Eszembe jutott viszont egy kérdés, ami épp felmerült a napokban: mi a helyzet az U-ponttal?

  16. lecriturefeminine Says:

    Szexofon :) Én köszönöm!

  17. Szexofon Says:

    Szívesen ! :-)

  18. Szexofon Says:

    “és van még egy elég biztos jele,a magömlés(spriccelés,squirt,meg biztos van még rá kifejezés).Ez szinte mindig a g-pont orgazmus velejárója,amiről biztosan fel lehet ismerni.tehát volt magömlésed,akkor g-pont orgazmus volt,amit átéltél”
    Hát ez elég érdekes lenne, mivel 8 évny szerelmeskedés alatt egyetlen egyszer fordult elő velünk ilyesmi a párommal, noha akkor is ugyanúgy kényeztettem, mint máskor szoktam…. de ami fontosabb, ő maga nem érzékelte, hogy spriccelős orgazmusa volt, csak tőlem tudta meg, vagyis “érzésben” nem volt más, mint szokott. Ez elég objektív észlelés sztem!
    Szavaidban túl egyértelmű a g-pont orgazmus ismertetőjele, amit nem igazol vissza a tapasztalat…

  19. névtelen Says:

    “Érdekes dolog, hogy hüvelyinek hívod a hüvely bejáratának ingerléséből fakadó orgazmust, valóban nagyon érzékeny terület, én is el szoktam élvezni tőle, de nem mondanám hüvelyinek, mert nem belül van. Ha érted, hogy értem ”

    A hüvely bejárata alatt a hüvely első pár centijét értettem.A pénisz vagy ujj általi ingerléssel így is elérhető hüvelyi orgazmus,úgy,hogy közben sem a csikló,sem a hüvelyben kb. 5-8 cm-re lévő g-pont nincs ingerelve.Tehát a hüvely belülről kap ingertde csak az első szakaszában.És ez,mivel belül éri az inger,hüvelyi orgazmus,aminek semmi köze sem a klitoriszhoz,sem a g-ponthoz.

    Tehát semmi köze a g-pont orgazmusnak a hüvelyihez.Két külön dolog,egész más érzés,élmény.Ahol mégis ilyet írnak esetleg,hogy ugyanaz,azok régebbi,és elavultabb cikkek,írások,illetve általában egy közös(és hibás) forrás alapján születtek.

  20. Szexofon Says:

    Hát azért basszus! Ez alapján már legalább 3:1-re vezetnek a nők orgazmus típusban…. :-/
    ez fair ? :-)

  21. névtelen Says:

    De ne feledd,a hüvelyit és g-pontost is(a 2 nem ugyanaz) a nők nagy része csak tanulással,és sok esetben csak hosszú idő után képesek megtanulni(sőt,sok nőnek a csikló orgazmus is nehezen következik be).És akkor még a sokfajta orgazmusért “cserébe” ott van az,ami a férfiaknak nincs,a menzesz.Szóval a női nem megszenved azért a testért,amivel eléri ezeket az örömeket.

    Azért a férfiak számár ott van a prosztataingerléssel egybekötött orgazmus.Na az valami hasonló lehet a beszámolók alapján,mint a női g-pont orgazmus.

  22. névtelen Says:

    Akkor hüvelyi orgazmusa volt mindig,de ebben az egy esetben talán a g-pontot is érte inger,ezért következett be a magömlés. Olyan eset van,hogy magömlés van orgazmus nélkül,ha valakinek az intim izomzata elég erős,a hosszú izgatás során felhalmozódott nedvesség az izmok összehúzódása miatt távozhat,de amikor g-pont orgazmus van,akkor mindenképpen van spricc is.(egyébként nálatok biztosan az volt?Mert sokszor összetévesztik a sima izgalmi nedvességgel.A magömlés tényleg erősen spriccel,az izgatás hosszával arányosan nő a mennyisége is.Sokan magömlésnek gondolják az erősebb nedvesedést is,ebből van sok félreértés.Ne vedd sértésnek,nem szeretném ha azt hinnéd hogy tudatlannak hiszlek,csak úgy tapasztaltam,nagyon sok félreértés és tévedés van a témában.Mondjuk a kommentjeim is ilyen tévedések hatására születtek.)
    “Szavaidban túl egyértelmű a g-pont orgazmus ismertetőjele, amit nem igazol vissza a tapasztalat…”
    A g-pont orgazmust kísérő spriccelést pont a nem kis számú tapasztalatok támasztják alá,különben nem mondtam vona.

  23. lecriturefeminine Says:

    Na jó, ha van olyan nő, aki női nyelven, a saját testében megtapasztalva érti, hogy ez a névtelen hímnemű mit szajkóz ennyire, az magyarázza már el nekem. Mert kicsit kezd frusztráló lenni, hogy egy vadidegen becsmérli az orgazmusaimat és abból, hogy két évvel ezelőtt, szingli lányként a spriccelős orgazmusról álmodoztam, azt a következtetést vonja le, hogy nem ismerem a testem. Ja, és sokat írtam az utóbbi időben arról, hogy nehezen megy az orgazmus, hát igen, meg a szex is. Ment. Merthogy a fogamzásgátló tabletta letompított. De jelentem, minden visszaállt a régi kerékvágásba.

    Szóval továbbra is az a véleményem, hogy a nő számára ez tök mindegy. Az orgazmusunk mögött kicsit több van, mint hogy hol és hány centi mélyen. A nő ismerje meg a testét, tudja, mi okoz neki örömet, és élvezzen. Ehhez nincs szükség kategóriákra. A helyzet az, hogy a női orgazmus nem punciban dől el.

    És a vérzéssel semmi baj, ezért nem kell sajnálni a női nemet. A nőiség-tudat része, valami olyasmi, ami titokzatos és a természethez köt minket.

  24. névtelen Says:

    Ugye nem gondoltad,hogy a saját nevemet (és azt tartalmazó e-mail-emet) használva írok ?Azt már csak azért sem tenném,mert sajnos a neten ha valaki neki nem tetsző véleményekkel találkozik,egész ki tud fordulni magából.Márpedig nekem már nincs kedvem a pocskondiázáshoz,fenyegetőzéshez,vagy hogy utánam kutakodjanak,és úgy próbáljanak ártani.Jobb az óvatosság(és egy külön e-mail).De tudod mit,ezt a hozzászólást a saját e-mai-emmel küldöm,hogy lásd,semmiféle ártó szándékom nem volt,és tényleg a téma és a segítés a fontos számomra.
    Te békés kis lánykának tűnsz,de egyből indulattal reagáltál a veled ellentétes,illetve a tévedésedet kijavító véleményre,és még azzal is megfenyegettél privát,hogy törlöd ha olyat írok ami nem tetszik neked(még ha az igaz is).De tudod mit,ezt a hozzászólást a saját e-mai-emmel küldöm,hogy lásd,semmiféle ártó szándékom nem volt,és tényleg a téma és a segítés a fontos számomra.Nem szeméyedben támadtalak,nem az orgazmusaidat szóltam le,csak egy téves dolgot javítottam ki.

    “Szóval továbbra is az a véleményem, hogy a nő számára ez tök mindegy. Az orgazmusunk mögött kicsit több van, mint hogy hol és hány centi mélyen.”
    Addig mindegy is,amig nem ír valaki teljesen téves dolgokat.
    Sok helyen tapasztaltam,hogy amikor nem tudják a tényeket cáfolni,akkor jön ez a “mindegy milyen,csak legyen”.Persze.legyen orgazmus,de azért jobb ha nincsen összekeverve.Ugyanis mindegyik más módon érhető el könnyebben,van olyan ami gátolja a másikat,van olyan ami segíti,ezért nem mindegy.Persze nem kell túlragozni,de téves dolgokat azért ne írjunk,mert másoknak is kárt okozhatunk ezzel.

    Sértődés helyett leírhatnád mi nem helytálló azokban a dolgokban,amiket írtam.
    Azt írtad,érzéketlen belül a hüvelyed,és szerinted ez a normális,és mindekinél így van.Pedig nem.
    Azt írtad:” spriccelős orgazmusról álmodoztam, azt a következtetést vonja le, hogy nem ismerem a testem” Én csak azt írtam,ha nem volt spriccelős orgazmusod,akkor nem volt g-pont orgazmusod,mivel a 2 ugyanaz.

  25. lecriturefeminine Says:

    Igen, írtam neked egy levelet, azt hittem, neked írom, és ha olvastad, akkor kiderülhetett belőle, hogy alapvetően érdeklődtem felőled, mi az a titokzatos hivatás, amire annyit hivatkozol, mert a téma nekem is szívügyem, habár kicsit másképp, mint neked.

    De ez is kiderülhetett volna a levélből, mert hosszan meséltem arról, mik a tapasztalataim a nőkkel kapcsolatban a blogom révén. Sajnálom, ha fenyegetnek érezted, én pusztán tényként közöltem, hogy a moderálási jog az enyém, mint ahogy ez a felület is, veheted sértésnek, vagy sértődésnek, de te sem használsz saját email címet. Mindketten magunkat védjük.

    És azon túl, hogy tényleg frusztrálónak érzem ezt a szőrszálhasogatást, szerintem a hozzászólásaid nem konstruktívak. Felvetettem az U-pontot témaként, amiről nyilván többet tudsz a pornépnél, mi pedig kíváncsiak lennénk, ill. elhangzott az általam képviselt vélemény is, hogy a spriccelés nem szükségszerű velejáró. Ezekre nem reagáltál semmit. A hozzászólásaidban csak magadat ismételgeted, hiába próbáltalak kizökkenteni ebből a körből. Pedig ha már összefutottunk, tanulhatnánk is egymástól. Hát ezért írtam emailt. És ezzel a szándékkal.

    Továbbra is azt gondolom, hogy a női orgazmus nem punciban kezdődik. Ebben különbözünk, de én erről írok itt. Hangulatokról, érzésekről, pillanatokról -mindig más, mindig változik, mindig új. Szerintem a női orgazmus legnagyobb ellensége a tudatosság és az akaratosság. Szeretem, amikor megtörténik, teljesen lenyűgöz minden alkalommal, ajándéknak tartom, és boldog vagyok tőle. Nem tudok mást mondani.

    Magamtól ezt a bejegyzést nem is írtam volna meg, te ihletted. De nem ártott. Mert gondolkozom én is a puncimon, figyelem a reakcióit, de sosem éreztem szükségét, hogy ennyire mélyrehatóan kell ez. (Ez vicc volt:)) Szóval most sokat tanultunk. Köszönjük.

  26. Szexofon Says:

    Mikor lesz már új poszt? :-)

  27. Pubi :) Says:

    Szia.Néha néha olvastam a blogodat korábban.Biztosan nagyon szereted és élvezed a szexet,ezt senkinek nincsen joga elvitatni az embertől.Viszont a névtelen hozzászólónak igaza van.A páromnak amikor G-pont orgazmusa szokott lenni,mindig spriccel közben.És mivel neki van hüvelyi,csikló és G-pont orgazmusa is,elmondta már nem egyszer nekem,hogy mindhárom más,és másképpen érhető el.Egyébként egész fiatal korom óta csodálattal teli érdeklődéssel voltam a női test iránt…érdekelt a szexualitás,és a nők orgazmusa….akárcsak a páromat.És mivel jól tudtam,hogy a hüvelyi orgazmus és a G-pont orgazmus más dolgok,amikor a párommal találkoztunk,és a tudásunkat és ismereteinket felhasználva sikerült az idők során ezt is-azt is elérni.Lehet hogy rosszul esik neked,vagy a büszkeségedet csorbítva érzed,hogy szexblog íróként rosszul tudsz valamit,de nagyon nagy tévedésben vagy,amikor ragaszkodsz a véleményedhez…..nem bántani akarlak,vagy kioktatni…de a saját érdekedben hallgass az okosabbakra és tapsztaltabbakra.Akár itt is kérj meg olvasókat,akiknek volt már hüvelyi és g-pont orgazmusa is,hogy írják meg,mi a különbség.Nem tudom miket és hol olvastál,de az,hogy a G-pont és a hüvelyi orgazmus ugyanaz,az egy hülyeség.Ha mind a kettőt megtapasztaltad volna,rájönnél….és az is hülyeség,hogy a hüvelyi orgazmus a G-pont ingerlése hatására történne.Nem is értem hogy a XXI. században hogy lehet még ilyet leírni vagy elhinni.A női orgazmus ellensége valóban a rágörcsölés,az akaratosság…de még nagyobb ellensége a tévedés….vagy hogy összekever valaki dolgokat.Azzal,hogy elhiteted emberekkel,hogy a G-pont és a hüvelyi orgazmus ugyanaz,sokakat tévedésben tarthatsz,és elveszed a lehetőséget tőlük hogy megismerjék a G-pont orgazmust….mert azt hiszik a hüvelyi orgazmusnál hogy az már az volt.Mi a párommal közösen már megtapasztaltuk,és nagy élmény.Kérlek,nagyon szépen,felejtsd el azokat a hülyeségeket,amikre alapoztál,amikor a kétféle orgazmust összetévesztetted,és hallgass azokra,akik átélték mindegyiket.Remélem a véleményem segít.Ja,és a párom már írt korábban neked kommentet,pont a női magömlés kapcsán,hogy hogyan lehet elérni…..így elhiheted hogy nem akarlak,akarunk becsapni.Csak jót szeretnék,és megosztani a tapasztalatainkat,hátha segít másoknak is.Szia

    Pubi :)

  28. lecriturefeminine Says:

    Na, ez már valami, emlékszem rá, hogy egy lány hosszan leírta a tapasztalatait, be tudom azonosítani :) Egyébként kértem is, hogy valaki, aki megtapasztalta azt, amiről névtelen beszél, az magyarázza el, mert eddig nem derült ki a lényeg, akik pedig hozzászóltak, szintén nem követték őt. Ha a párod ráér egy kicsit, leírhatná azt, amikor neked számolt be az orgazmusairól, szívesen venném!
    Egyébként nem tankönyv vagyok, csak hogy ezt tisztázzuk már. Elfelejtettem kiírni, ami a régi blogon kint volt, hogy nem vállalok ( nem tudok vállalni) felelősséget senkiért.

  29. Pubi :) Says:

    Nagy vonalakban ugyanazokat tapasztaltuk,amit a névtelen kommentelő is írt.Azt kell hogy mondjam,hogy neki van igaza….a tapasztalataink,és amit a témáról tudunk,mind ezt mutatják.És amit átéltünk a párommal eddig,azt az alapján sikerült elérnük,azon dolgok alapján,amiket a névetlen kommentelő is írt…..ezzel azt akarom mondani,ha ő tévedne,és az nem lenne igaz amit mondott,akkor nekünk sem mentek volna ezek a dolgok….de én is úgy tudom,és azt olvastam,amikről ő is beszélt…és a Szerelmem is…..és amikor megismerkedtünk,és az együttléteink során a közös tudásunkat felhasználtuk,akkor szépen sikerült csikló,G-pont,és hüvelyi orgazmust is átélnie…és ő azt mondja,és én is úgy látom,hogy különbözőek…..létrejöttükben is…..és érzésre is más neki.Remélem segít amiket most írtam.

    Pubi :)

  30. lecriturefeminine Says:

    Kéne szervezni egy orgazmus workshop-ot :)

  31. lolita Says:

    na most csak egy rovid hozzaszolas… nekem huvelyi orgazmusom attol szokott lenni, ha a pasi a leheto legmelyebben, hosszan, lassan mozog mar bennem, amikor szinte mar nem is mozog ki-be, mert teljesen bennem van, csak a teste egy-egy lokesevel pulzal… na akkor. g-ponti csak akkor megy, ha kulon, ujjal, arra koncentralva csinalja – penisszel en nem emlekszem, hogy valaha lett volna es mivel ismerem mindet bennem, kulonbseget tudok tenni…
    a csiklo meg tenyleg faj utana.

  32. káró Says:

    Érdekes, hogy a szülés utáni hüvelyi érzékenység- és öröm növekedésről senkisem írt. Pedig… Pedig a természet bőkezűen jutalmaz a hüvelyi szülésért. Részünkről (2 jerek) új világ kezdete volt, előtte elképzelhetetlen, más dimenzió. Biológiailag valami olyasmi, hogy a hüvely fala vékonyodik, ezzel életre kelnek az addig “alvó” idegvégződések. Egyébként van valami (persze férfi által kreált) elmélet arról is, hogy a szülés voltaképp egy fájdalmasan óóóóóriáááási orgazmus volna – hm, hm. Utána viszont naggyonis. Írók (olvasók), alkossatok gyermekeket!


Vélemény, hozzászólás?

