az élet Máshol van

Magunk vagyunk 2010/01/22

Filed under: álmos szex,biztonság,együtt,fogamzásgátló,orgazmus — lecriturefeminine @ 22:33

Rohantunk, mert indul a vonat, kell tiszta ruha meg sok puszi, mert különválunk pár napra. A tablettát véletlenül itthon hagytam. Utolsó adag volt, végig akartam szedni, hogy egész legyen; a nőgyógyász időpontom is megvolt, hogy megbeszéljem vele a dolgot. Olyan messze voltunk egymástól. Mi legyen. A betegtájékoztató szerint mindegy, mikor hagyom abba – tehát ez nem szempont. De akkor is nagy dolog. Izgalom és félelem keveréke dolgozott bennem, akartam, de nem tudtam könnyen lemondani a biztonságról, aminek úgy élveztem a kényelmét. Azt mondta, nagy dolog, de nem lesz semmi baj. Nem tudtuk megölelni egymást.

A viszontlátás öröme, az összebújás öröme, a behatolás öröme dolgozott bennünk. Láttam, hogy mindjárt elélvez. És bepánikoltam. Zavart, hogy nem én irányítok, hogy semmi sem biztos, hogy miért húzza így el. Azt akartam, hogy húzza ki belőlem a farkát, mert nem vagyok biztonságban, amíg bennem van. Borzasztó érzés volt. És egy rövid veszekedés követte.

Bújunk. Bújunk. Bújunk. Másnap reggel van. Nagyon szeretem, és ez az érzés járja át az összes porcikámat. Egész napra az ölelésében akarok ragadni. Valahogy megértette, hogy vigyáznia kell rám. Sokkal jobban kell, mint eddig. Valahogy megéreztem, hogy már nem kell félnem. És én akkor ott, mellette, vele, benne, rajta, érte olyan lepedőszaggatóan intenzív és bűnösen hosszú (hüvelyi/g-pont!) orgazmust éltem át, amire hosszú-hosszú hónapok óta várunk… Elmúlt a félelem.

 

 

12 Responses to “Magunk vagyunk”

  1. Metaneira Says:

    az volt az első gondolatom,hogy szívvel-lélekkel örülök nektek. hihetetlen jó volt ezt olvasni.

  2. Közöd?? Says:

    Te, nem vagy kissé hisztis?:-))

  3. lecriturefeminine Says:

    De igen, főleg akkor, ha névtelenül tesznek rám megjegyzéseket.

  4. Közöd?? Says:

    akkor minek blogolsz? hiába na szexhez nem kell ész…

  5. Jade Says:

    A normális kommenteléshez se kell sok ész, ugye, pajti?
    Egyébként a jó szexhez kell ész, de neked magyarázzam?
    A hisztistől meg messze van a bloggerina, egyszerűen Nő és kész.
    És hogy miért blogol?Mert úgy tartja kedve, meg az ilyen idiótákat nem árt kicsit tanítani, bár ez a bejegyzés kivételesen csak egy “szimpla” bejegyzés. Egy röpke gondolat, érzés.

    Egyébként ha kötekedni van kedved, adok fonalat. Ez nem a megfelelő hely. Bocs.

  6. Közöd?? Says:

    Nah megjött a hölgy grállovagsága gondolhattam volna:-) Saját maga persze nem mer hozzászólni. Mind1 cuncimókus kiállítottad magadról a bizonyítványt, idegbeteg kis hisztérika vagy, aki nem tud egy értelmes bloglátogatóhoz kultúráltan hozzászolni, csak a pinájára lihegő nyáladzó puncisfiújait küldi ide válaszolgatni.

  7. Jade Says:

    most jutott eszembe, későn kapcsoltam, akkor figyelmeztetek mindenkit, és persze magamat. “Trolltámadás” történt :)
    bővebben:
    http://cotcot.hu/miez/cikk/5209

    Megjegyzem Nő vagyok, és idegesítenek a kötekedő taplók. A törzsolvasók dolga védeni a védeni valót, és nem a bloggerinának, mert az még inkább olaj a tűzre a magadfajtának, pajtikám. És pont. Ennyi a reagálásom.

  8. Jade Says:

    Most olvastam az emiled, egy Nő, késő bánat, hogy reagáltam.
    Akkor bocs :)

  9. Közöd?? Says:

    jah akkor két idegbeteg nő, fasza ideje lelépnem, szenvedjen veletek a palitok

    amúgy minden rosszindulat nélkül és kultúráltan szóltam hozzá, először, de aztán nem az én hibámból fajultak az események

  10. névtelen Says:

    A szerző nincs tisztában önmagával,vagy úgy általában a női orgazmussal.A hüvelyi orgazmus valóban hosszabb,a g-pontos orgazmus meg jóval intenzívebb…viszont a kettő semmiképp nem ugyanaz.Tehát nem igazán érthető,hogy akkor most melyik is volt a szerzőnek.Nem kötekedés,csak feltűnt ez a tévedés.

  11. lecriturefeminine Says:

    A szerző olvasmányai és tapasztalatai alapján (nőgyógyászok és intim torna tanfolyam) úgy véli tudni, hogy a hüvelyfal semmilyen idegvéződést nem tartalmaz -pl ezért van az, hogy nem érezzük, amikor a férfi belénk élvez, persze tudjuk, minden nyálkásabb lesz, de konkrétan a spriccet nem érezzük. A hüvelyi orgazmust pedig abban az értelemben különböztetik meg a csikló orgazmustól, amennyiben a hüvelyben található érzékeny felület -ún. g-pont- váltja ki, nem pedig a csiklóhoz van köze. A hüvelyi orgazmus -amit tehát a g-pont megfelelő ingerlése vált ki- valóban hosszabb, és sokkal intenzívebb, mint amit csiklónk révén érzünk, időtartama és intenzivitása pedig nem vagylagos.
    És nem nagyképűségből mondom, de várnék valami tudományosabb indoklást, mert igazából nem kaptam konstruktív érveket. Viszont mindig szívesen tanulok e téren, úgyhogy várlak vissza!

    Update: közben annyit olvastam a dolgoról, hogy úgy döntöttem, megér egy bejegyzést ;)

  12. lecriturefeminine Says:

    Ha valakit foglalkoztat a fogamzásgátlás lehetősége akármilyen szempontból, a minap bukkantam egy elképesztően vastag könyvre, ami a legaktuálisabb készítményeket, módszereket gyűjtötte össze és minden fogamzásgátlással kapcsolatos dologra kitér. Mi történik a testben, milyen hormon hová hat, a megvonásos vérzés, mi alapján válasszunk stb. A kiadvány egészen friss, tavalyi.

    A szerző : John Guillebaud, a címe Fogamzásgátlás, a FSZEK-ben is megvan.


Vélemény, hozzászólás?

