az élet Máshol van

Szopó reflex 2010/01/15

Filed under: farok,száj,szopás — lecriturefeminine @ 12:32

Sajátos bájomnak tartottam, hogy ha pasi farka van a számban, teljesen kikapcsolok, megnyugszom, boldog vagyok és minden más érintés nélkül is orgazmusközelbe kerülök. De most megvilágosodtam, hogy ez nem egyedülálló dolog. Ezzel mindenki együtt születik. És szopó reflexnek hívják, nagyon találóan. Ha az ember(gyereke)t kizökkenti valami a belső harmóniájából, akkor a cumija után nyúl, az ujját kezdi szopni, vagy a kedvenc játékát. Mert a táplálékot és életet adó anyatejjel a biztonságot szívtuk magunkba a mellbimbókon át. A szokásokat levetkőztük, de a reflex megmaradt. Hiszen akkor gyújtunk rá, ha valami történik, akkor dejólesneegycigi érzés fog el . És a stresszes helyeken, mint pl. bank, reptéri várók, orvosi rendelők stb. nem véletlenül vannak kirakva a kis tálkában a cukorkák sem: feloldja a belső feszültséget. Na meg persze mindenki tudja, hogy milyen jólesik egy kis csoki, amikor halálra izguljuk magunkat a vizsgán.

De nekem az is jólesik, ha a pasim farka kerül a számba, és nem tudom másként értelmezni a dolgot. Tulajdonképpen azt is megfigyeltem magamon, hogy amikor szex közben nem csókolózunk, majd csókolózni kezdünk, hirtelen megugrik az élvezeti szintem. Pusztán annyitól, hogy a számhoz ér. Érdekes észrevenni ezeket. Belső késztetés, hogy megértsem, hogyan működnek a dolgok. Most arra gondolok, hogy a farka egyszerre ok és okozat. És én semmit nem tehetek ez ellen.

 

6 Responses to “Szopó reflex”

  1. DeeDee Says:

    Én csak orális reflexnek hívom (: Bár én már ezzel magyarázom a legtöbb megmozdulásomat, aminek köze van a számhoz, ugyanis az utóbbi időben feltűnt, hogy előszeretettel veszek dolgokat a számba (nem félreértendő, főleg tollra és az üvegem sportkupakjára gondolok).

  2. lolita Says:

    en ezt a “fasz-fetis”-emnek hivom… ha naponta legalabb egyszer a szamban van en boldog vagyok. (mondjuk totalis ingerenciam van, hogy barmikor, barhol, barhogyan csak erintsem, hozza dorgolozzek, ha merev, ha nem, csak erezzem…)
    ragozos vagyok, de nincsenek kulonbozo szopogato, rago ingerenciaim… kislanykent sosem cumiztam, palackbol sem voltam hajlando inni, ujjamat sem… talan minden most koszon vissza ;)

  3. lecriturefeminine Says:

    Nekem egy pszichoanalitikus jegyezte meg egy beszélgetés során zárójelesen, hogy én már kiskoromban is a kiflit szerettem jobban :)

    Milyen boldoggá teszzük a férfiakat… ;)

  4. myrthill Says:

    olvastalak még a blogspotos időszakban, örülök, hogy újra megleltelek!! (remélem nem bánod, ha felkerülsz a linkek közé, ismét.) az orális fixáltság pedig jó.

  5. lecriturefeminine Says:

    Myrthill, örülök, hogy idetaláltál :) Sajnos sok embert elvesztettem, amikor letiltottak a blogspoton, akik hiányoznak, mert mégiscsak jó megvitatni a dolgokat… De lassan újra összejön mindenki ;)

  6. barracuda Says:

    Oralis fixáció egy velünk született adottság. Van olyan néha, hogy párom ernyedt szerszámát veszem számba, direkt ugy mint egy cumit és ugy próbálom álomba cumizni magam. Eddig még sosem alvás lett belőle, de a szándék meg volt.
    Én cigizek, rágozók, tollat rágok és attól is beindulok, ha csak végigsimitják a számat.


Vélemény, hozzászólás?

