az élet Máshol van

Rém/Mell/Álom 2009/12/26

Filed under: fogamzásgátló,mell,meztelenség — lecriturefeminine @ 11:19

Pasi szerint azért álmodok ilyen sokat és ilyen szürreális dolgokat, mert bal kezes vagyok, így a jobb agyféltekém az aktívabb, ami inkább közvetítője a  tudattalannak. És jönnek a képtelen képek. Álomnaplót kéne írnom.

Ma például olyan emlékekkel ébredtem, hogy egy medencékkel teli területen akartam sietni, és az bizonyult a leggyorsabbnak, ha belegázolok a fürdőzők közé. Csak aztán elhagytam a pólómat, és felül nem volt rajtam semmi. Egy kisfiú megjegyezte, hogy milyen óriásiak a melleim, erre takargatni kezdtem magam, de a férfiak észrevettek, és szexista megjegyzéseket tettek. És tényleg óriásinak éreztem, az amúgy sem apró melleket, nem tudtam, hogy takargassam őket. Megtaláltam a pólómat, gyorsan felkaptam, de miután vizes lett, és rátapadt a mellemre, mégjobban felnyomta őket, és még nagyobbnak tűntek. És már nagyon zavart a sok méregető férfitekintet. Nem tudtam, hová bújjak, csak arra gondoltam, hogy be akarok bújni pasi mellé az ágyba.

Hát igen, a fogamzásgátló-váltás hatására sokkal érzékenyebb lettem mellesleg. Úgy számoltam, hogy a peteérés környékén meg főleg megduzzadnak és nagyon élénken feszülnek. Valahogy mégis más ez a hormon, mint amit a gyűrűvel kaptam eddig. Nem kényelmes hasonfeküdni. Ha jól emlékszem, ezzel a gondolattal aludtam el…  

 

Vélemény, hozzászólás?

