az élet Máshol van

Winter Wonderland 2009/12/21

Filed under: együtt,intimitás,játék — lecriturefeminine @ 20:02

 

Előtört belőlem a gyermeki én. Azt hiszem, az lenne a normális, ha mindenkivel így lenne, mert csupa olyan dolog történik mostanában (télapó, ajándékok, csillagszóró, süti illat, hópelyhek…), ami felidézi a gyerekkori csodálkozásunkat és őszinte örömünket. Remélem, mindenkivel így van. Főleg a hóesésben és a fehér tájban. Előre sajnálom, hogy karácsonyra minden elolvad, hiszen az első havazást az ember olyan nagy reményekkel várja. Jót tesz a szemnek és a léleknek, amikor minden hófehér. És amikor sétálni indultunk a puha hószőnyegen, az esti fényekben a kihalt városba, és önfeledtem rugdostam magam előtt a havat, pasi nevetett rajtam. Azt hittem kinevet, mert ő nem mindig szokta érteni, hogy miért tesznek engem boldoggá ilyen dolgok. Aztán a fülembe súgta, hogy meg akar dugni a hóban. Közben havat akar tömni a  számba. És én úgy szeretem, hogy én lehetek mellette, és olyan megnyugtató, hogy ő sosem közhelyes.  

 

2 Responses to “Winter Wonderland”

  1. Metaneira Says:

    Jó volt olvasni ezt a bejegyzést, bennem is felébredt a mindenre rácsodálkozó gyerek, és nagyon hálás vagyok, hogy így történt,és húdenagyon remélem,hogy évek múlva is így lesz.
    És valóban örömteli dolog,hogy a párod nem közhelyes,olyan apró karácsonyi csodák ezek;)
    Boldog Karácsonyt nektek és soksok hófehér örömöt!

  2. lecriturefeminine Says:

    Köszönjük, neked is szépeket! :)


Vélemény, hozzászólás?

