az élet Máshol van

Téli álom 2009/11/15

Filed under: álmos szex,együtt,szex — lecriturefeminine @ 20:39

 

8ONi6mw35c6dbgvlIQiBB8t7_500

Azt álmodtam, hogy kivertem egy pasi farkát, aki akkorát élvezett, hogy beszart. Nem átvitt értelemben. De nem volt ezzel semmi bajom, leginkább büszke voltam, meg bájosnak találtam őt. Kár, hogy csak deréktől lefelé láttam… És még sok ilyen furcsa erotikus álom gyötör. Ez nem igaz, nem gyötör, mindig nagy élvezettel fogadom az erotikus álmok színes egyvelegét. Ez csak annak a jele, hogy nem szexelünk olyan sokat mostanában. Úgy tisztább, ha azt mondom, hogy magunkhoz képest. De nem is a mennyiséggel van a gond, inkább valahogy úgy vagyunk, hogy nehezen hangolódunk rá a szexre. Sok időt kell rászánnunk. Ami amúgy nem baj, mert így a végeredmény garantáltan fenomenálisan eget rengető. Azt hiszem, téli fáradtság tört ránk. Ahogy a felfedezett novemberi szexhoroszkóp oldalon is írták rólunk a blabla mellett nagyon találóan: akarunk mi szexelni, csak valahogy nem tudjuk ténylegesen rávenni magunkat. Inkább összebújunk, és alszunk egy jót. (És ez most igazából nem is aggaszt.)

 

Pár órával később:

7tgPpTciHnhcmcl1xVpGQwVzo1_400

Éppen akkor ért haza, amikor képet kerestem a fentiekhez, de valahogy egyik sem passzolt. Végül azt választottam, amit. A képes mappámban ez a második fotó éppen a kiválasztott mellett állt. Pasi meglátta, és “legyen ez!” módon reagált. De hiába, végképp nem illet a szövegbe. Inkább azt javasoltam, hogy nézze meg, milyen szexi a szexiblog tulajdonosa. Begerjedt, mert imádja, ha erotikusan hatással van rám egy másik nő. Majd tovább gerjedt, amikor a swingersztorikat olvasgatva a puncimat simogatta és érezte, milyen nedves leszek. Én meg begerjedtem attól, hogy ő mennyire begerjedt. (Érdekes szimbiózist teremt a vágy.) Mindenesetre égbekiáltó orgazmusok születtek… Lehet, hogy elhamarkodtam a bejegyzés elejét?!

 

6 Responses to “Téli álom”

  1. Jade Says:

    Nálunk jellemző egy kicsit a “téli álom” jellegű minimál szex. Közrejátszik a sok meló, hogy alig süt a nap, mindennel tele a tökön és sorolhatnám.
    Aztán egyik pillanatról a másikra bumm és másnap a szomszéd öreglány csúnyán néz rám, mert már megint remegtek a falak. Van ez így. Néha kicsit erőszakosabban kell szexre hangolódni, néha pedig elég egy kép is.
    Csütörtökre előre tervezett szex lesz, mert szabadnapos vagyok. Kérdés, hogy beválik – e?
    (Jó újra olvasni!)

  2. taniamore Says:

    Legyen a te oldalad 2009 Magyar WordPress oldala, gyere és jelentkezz a 2009-es játékra, szeretettel várlak.

    http://www.taniamore.wordpress.com

  3. NoNo Says:

    Nem rossz kis oldalad van…:D Látogatója leszek még…
    Csók neked….

  4. lecriturefeminine Says:

    Köszi :) Még szerencse, hogy az évek során felturbóztam, és most nem számít, ha lazítok :)

  5. Metaneira Says:

    erre szoktam mondani kedvesnek,hogy az egyetlen egetrengető dolog,ami történhet köztünk/velünk,az csakis az orgazmus:P

  6. Metaneira Says:

    Kedves A.
    gondolom már nagyon vártad,hogy találj valamit,amit le lehet szólni,nemde?
    csak mert azt gondolom,hogy az ember fia/lánya nem olvasgat blogokat csupán azért,hogy rávilágítson a nem megfelelő szóhasználatra egy adott, konkrét esetben.
    ebből merem levonni a következtetést,hogy ezt a blogot olvasod,követed.
    ahhoz képest meg kissé nevetséges, hogy csak ennyit tudtál leszűrni belőle.


Vélemény, hozzászólás?

