az élet Máshol van

Második hadjárat 2009/07/22

Filed under: betegség — lecriturefeminine @ 16:56

Akárhogy is próbáltunk nem tudomást venni róla, az ureaplasma újra meg újra befurakodott közénk az ágyba, hogy megzavarja az intimitásunkat. Pasi könnyebben megúszta. Érdekes, hogy ezek a szexuális úton terjedő betegségek a férfiak esetében általában nem okoznak panaszokat. Nekem viszont elég rossz, de még inkább fájdalmas. És szinte folyamatosan húgyúti gyulladás tüneteit produkáltam. Aztán besokalltunk. Nyomasztó ez. Hiába akarunk szexelni, rányomja a bélyegét az egészre. Volt, hogy belém sem tudott hatolni. Csak próbáltuk és próbáltuk, de “nem megy beljebb”. És bár nekem okoz fájdalmat, pasit is érinti a dolog. Mindig azt mondja, hogy nem akar fájdalmat okozni nekem. És engem újra és még jobban frusztrálni kezdett a farokverése: azért csinálja, mert velem nem, mert nekem rossz, ki akar hagyni belőle, elfordul tőlem, mert beteg vagyok. És ez a legrosszabb érzés. Kezdte szétrombolni a szexuális életünket a betegség. Úgyhogy elmentünk egy urológushoz (nem nőhöz) újfent. SZTK urológus, mégis megvizsgált, méghozzá elég alaposan. Eddig még senki nem szentelt nekünk ennyi figyelmet. Ami azt illeti, kicsit túl nagy figyelmet is kaptunk: pasi farkába pálcikát dugott mintavételhez, és szegénynek ez utána még órákig nagyon fájt. Persze nem tudom mit szólt volna az én helyemben, én ugyanis katétert kaptam, hogy a hólyagomból vehessenek mintát. Aznap összesen háromszor mentem el pisilni, amikor már muszáj volt, mert olyan pokoli fájdalommal járt, hogy sírni tudtam volna. A vizsgálatok után hazajöttünk és nagyon összebújva átaludtuk a délelőttöt. 

És most várunk, várjuk a vizsgálatok eredményét. Felvettük a harcot, talán történik valami ezúttal, és győztesen kerülünk ki belőle, mert elmondani sem lehet, hogy mennyire vágyom azt az állapotot, hogy úgy szexelhessünk, hogy nem kell a másnapi fájdalomtól félni pisiléskor, és egyáltalán: vissza akarom kapni azt a felszabadult orgazmust, amitől könnyek szöknek a szemembe.

A tudósításom legfőbb oka pedig az, hogy a váróteremben rajtunk kívül csak abban a 10 percben négy fiatal nő ült tegnap reggel, és kizártnak tartom, hogy mind vesekővel jött volna, úgyhogy az urológia mégsem az idős urak találkozóhelye. Fontos beszélni róla.

 

(Némi kiegészítés a megkeresések és reakciók okán: Az ureaplasma urealyticum nevű szexuális úton terjedő betegségről meglepően kevés információ olvasható az interneten. Mint már mondtam én magam sem hallottam erről korábban semmit, hogy nálam diagnosztizálták volna. Maga a diagnosztizálás is nehéz: speciális teszet kell hozzá kérni, amit mikrobiológiai laborban készítenek el, mert maga a baktérium is nagyon speciális típusba tartozik. Ezért is panaszkodtam hiába az orvosoknak hosszú időn át, a “hétköznapi” vizsgálatok szerint semmi bajom nem volt, nem értették, miért nyaggatom őket. Szexuális úton terjed, úgyhogy alapvetően a nemiszervek váladékában található meg. Pasi esetében nem okozott komolyabb tüneteket, de időről időre elvesztette a komfortérzetét, és kellemetlen volt a pisilés. Esetemben húgyúti panaszok mellett behatolást nehezítette meg, és tette fájdalmassá, (remélhetőleg nyugodtan mondhatom múltidőben), és minimális, betegségre nem utaló folyást okozott, ami senkinek nem tűnt fel igazán. A nőgyógyászom kért belőle tenyésztést másfél hónapja kb. a biztonság kedvéért, de semmi rendelleneset nem találtak benne. A dolog azért aggasztó, mert egy-egy internetes fórumon hozzászóló beszámol hasonló diagnózisról, és arról is, hogy hónapokon át hiába kezelték, nem múlik. És az első próbálkozás rajtunk sem segített. Továbbá vitatott, hogy lehetnek-e szövődményei -állítólag nem. Csak az ureaplasma esetében eddig egyszer sem működött az állítólag és elvileg alapú eljárás.)

 

20 Responses to “Második hadjárat”

  1. Edina Says:

    Szia!
    Nagyon jó, hogy így írsz róla azt hiszem más helyzetét és megkönnyíted ezzel…és légy hálás, hogy ilyen szuper pasid van aki figyel Rád és a testedre…kitartást és minden jót kívánok és a gyógyulás után hatalmas orgazmusokat, hogy még a csillagokat is lássátok!!!
    Üdv: Edina

  2. laura Says:

    Edina, sztem ha valakik együtt élnek, alap, hogy figyelni kell a másikra.

    Egy nő…ha zavar a farokverése, miért nem elégíted ki szájjal? Akkor nem hagy ki belőle. Nálunk ha valami "gond" van (menstruáció, fáradtság…), akkor segíteni szoktam neki.

  3. Anonymous Says:

    szia, tudom hogy sokat írtál már erről a betegségről, de nem tudnád megadni nekem azt a helyet ahol utoljára voltatok? áprilisban diagnosztizáltak, de szerintem nem gyógyultam meg. a doki meg nem hajlandó hinni nekem és gombával(?) kezelne…tesztet meg persze nem csinált. én nemi betegségekre csináltattam tesztet, ami nagyon drága, ha van egyszerűbb és olcsóbb módja, az jó lenne. köszi, üdv Babyface

  4. Edina Says:

    laura…igen véleményem szerint is ez az alap de azért lássuk be, hogy az éremnek is két oldala van…nem minden kapcsolat működik pazarul…és ha valakinek ilyen a párja igenis értékelje!!!

  5. laura Says:

    Akivel én magosztom az ágyam (lakásom) az igenis figyeljen rám. Ergo olyat választok, addig nem költözök össze vele. Aki olyannal él/van együtt aki ilyen problémára azt mondaná, h "jaj kicsim, majd elmúlik", az megérdemli.

  6. egy nő Says:

    Edina, először is köszi a bíztatást, először nem voltam biztos benne, hogy írnom kell erről, de ha nekünk probléma, akkor talán másnak is az. Arról nem is beszélve, hogy fél évvel ezelőtt még azt sem tudtam, mi az az ureaplasma, és hogy ez állhat a húgyúti gyulladások mögött. És valóban értékelnünk kell a párunkat úgy egészében, örülni a kettőnknek, annak ellenére, hogy valóban alapvető, hogy így viszonyuljunk egymáshoz.

    Laura, az a helyzet, hogy nem úgy néz ki a dolog, hogy én tévét nézek, ő meg a farkát veri, mert nekem nincs kedvem, hanem elintézi akkor, amikor pl. dolgozom, és remélem, hogy csak azért teszi ezt, mert szex közben nyomasztja, hogy fájdalmat okoz nekem. Szóval én alapvetően nagyon készségesen állok a rendelkezésére, és mivel én is kívánom őt nagyon és mindig, akkor is, ha a vágyam tettlegességig nem is jut el, minden alkalommal, ezért sosem mondtam, hogy ne dugjon meg inkább. Vagy ha nagyon érzem, hogy nem megy, akkor más módon örömmel segítek neki. Ez termszetes!

  7. egy nő Says:

    Babyface, nagyon sajnálom, hogy te is hasonló cipőben jársz. Én olyan urológusnál is voltam, aki egyszerűen nem vet rólam tudomást. Pasit megvizsgálta, én meg még kérdezni sem kérdezhettem semmit. És még sorolhatnám, milyen seggfejekbe futottunk bele. És én is tanácsolom, hogy hagyd ott az orvosod. Nevetséges, hogy nem hisz neked, és nevetséges, hogy nekünk kell bizonygatni, hogy de igenis érzem, hogy nincs redndben a testem.
    Mi most az 5. kerületi sztk-ba mentünk, a doki mindennap rendel, a neve sajna nem jut eszembe, de ő volt az egyetlen mindennapos, úgyhogy biztos megtalálod!

  8. laura Says:

    nekem is természetes, cska a cikkedet olvasva félreértettem akkor.

  9. Babi Says:

    Sajnos én még nem tudom hova tartozom, de nekem is a húgyutammal vannak problémáim. Decemberben felfáztam, és azóta is néha veszetten elkezd fájni, nem csak pisiléskor, de csak úgy spontán is. Nekem volt is gombám, azt kikezeltük, azóta nekem se hiszi el az orvosom, hogy fáj, az egyetlen reakció az volt, hogy borogassam kamillával. Az nem zavarta, hogy közben meg is kellett műteni Bartholin-cisztával és előtte heteken keresztül üldögéltem kamillás vízben, de semmi változás.. Egy vizeletvizsgálatra se küldött el. Most én is új orvost keresek..

  10. Edina Says:

    Kedves egy nő!

    Nagyon helyes, hogy írtál erről teljes intelligenciával…az, hogy "megosztunk" egymással gondolatokat, élményeket, fájdalmakat az szerintem teljesen jó…

    laura…Te meg kicsit félre érted a dolgokat…meg ez, hogy megérdemli stb…elég lekezelő. Te is tudod, hogy nem úgy működik a Világ, hogy mindenki figyel a másikra a nap 24 órájában teljes odaadással…és ezt nem is várhatjuk el! Én ma már azon kapom fel a fejem ha egy srác tisztelettudó figyelmes és odaadó…de ez nem az én szegénységem! És persze igazad van…azt engedjük magunkhoz közel aki számunkra "kellemes"!

    És az egy nő előző irományaiból kiderülhetett volna számodra, hogy Ő pont nem olyan ember aki ne kényeztetné a párját…hiszen ez a blog is erről szól, hogy imádja a szexet az életet és mindenekelőtt a Párját…remélem egy nő nem bántalak ezzel de számomra ez jön le…
    Minden jót: Edina

  11. laura Says:

    Edina, akkor úgy tűnik én választottam eddig bele a "jó pasikba", ugyanis egészségemre (IS) mindegyikük figyelt!
    Tudom, mindenki más típusú pasit fog ki, akkor csak nekem nem volt negatív élményem.
    Tudom, hogy szereti egy nő a szexet, de ezt nem kuriózumként kezeld, Edina… eddig aki csajjal találkoztam (barátnők), mind szeretik (ki nem?? aki szűz-ilyen barátnőm is van, vele szexről nem dumálok). Mindenki szereti!

    "És engem újra és még jobban frusztálrni kezdett a farokverése: azért csinálja, mert velem nem, mert nekem rossz, ki akar hagyni belőle, elfordul tőlem, mert beteg vagyok." –> ez a mondat volt félreérhető, mintha segíteni sem akarna neki, ennyi. De már megírta, h "készségesen áll a rendelkezésére".

  12. egy nő Says:

    Babi, nehéz bármit tanácsolni, leginkább azt tudom mondani, hogy mindenképpen keress olyan orvost, aki nem lekelezelő, és belátja, hogy nyilván nem jókedvedből jársz hozzá, vagyis a panaszaid valósak. Egyébként én is csináltam a kamillás dolgot, mert a nőgyógyászom javasolta, az urológus viszont mondta, hogy szerinte nem kéne! És még annyit, ha ez segít, hogy a tőzegáfonya kapszulák (mint étrendkiegészítő, rengeteg féle gyártmányú létezik már) tényleg jók a húgyúti dolgok erősítésére, gyógyítására.

  13. egy nő Says:

    Hm, lányok, remélem azért látjátok, hogy nem mondtok ellent, csak más-más tapasztalatok vannak mögöttünk. :)

  14. Skizofrénia Says:

    Sajnálatos, hogy az orvosok véleménye mennyire nem cseng össze. :(

  15. Baby Says:

    Sziasztok,

    ti tudtok arról valamit, h az alkohol milyen hatással van a hólyaghurutra?
    Bár sejtésem szerint inkább a szex a ludas…
    Én is épp ma voltam urológusnál, újabb antibiotikum…
    A gyógyszertárban viszont szerencsém volt a gyógyszerész nénivel, mert kérdeztem, h tudna-e ajánlani vmilyen gyógyszernek nem minősülő gyógyhatású készítményt, és ő is a tőzegáfonyás meg laktobacilusos készítményt ajánlotta (BioCran kapszula), amit 3 hónapig kúraszerűen kell szedni,az elején nagyobb adagokban, és segít visszaállítani a hüvelyflórát is. (Nagyon segítőkész volt, mert a 19 éves lánya is állandóan ezzel küzd…)
    Szóval reménykedek, h ez majd segít! Mindenkinek kitartást ehhez a szörnyűséghez!

  16. egy nő Says:

    Az alkoholnak szerintem az égvilágon semmi köze hozzá, dehát mindig reménykdik az ember, hogy hátha a kevésbé rossz okra is lehet fogni:)

    Az áfonyás tabletták tényleg jók, nekem az orvos is ajánlotta, bár én már régóta szedem időről-időre. És ezenkívül a grépfrútmagolaj vagy grépfrútmag kivonat.

  17. Anonymous Says:

    Látom nagyon egy húron pendülsz a barátoddal, ez nagyon jó:) Lesz esetleg eljegyzés? mi a véleményed a házasságról?
    20/L

  18. egy nő Says:

    Úgy tervezzük, hogy együtt maradunk még egy darabig, szóval előbb-utóbb lesz. Bár inkább a gyerekhez kötjük a házasság intézményét, mármint, hogy majd akkor házasodunk össze, ha az lesz. Ez nyilván nem így lesz, mert pasi reménytelenül romantikus típus, szóval majd kitalálja a lánykérés módját.
    Egyébként az esküvő mint olyan nem hoz nagyon lázba. A szüleim pl csak a lakásért házasodtak össze anno. Anyámnak egy egyszerű lila ruhája volt, és csak néhány barátjuk volt jelen. Ennek ellenére sok-sok évtizede boldogok együtt, sokat beszélgetnek egymással, sokat puszilgatják egymás, és kézenfogva sétálnak az utcán. Nekem a valamit ez jelenti.

  19. kíváncsiskodó Says:

    Pontosan. Az én szüleim is. Kellett a házra a pénz, de hitelt csak fiatal házasoknak adtak, hát összeházasodtak – ezen ne múljon alapon! :) Még a szüleik sem voltak jelen.

  20. Anonymous Says:

    Mikor a barátodról írsz, miért nem nagybetűvel írod, hogy "Pasi"?
    Ennyi csak jár neki :D

    d.


Vélemény, hozzászólás?

