az élet Máshol van

Eldöntendő kérdés 2008/05/07

Filed under: fogamzásgátló — lecriturefeminine @ 15:42

Mindig úgy gondoltam, hogy sosem fogok fogamzásgátlót szedni, de nem félelemből vagy előítéletből, hogy szőrös leszek tőle vagy effélék. Egyszerűen azért nem, mert mégis csak valami mű, testidegen dolog, egy gyógyszer. Már ha a termékenységet, ami ellen készült, betegségnek lehet nevezni. Csak nagyon rossz, hogy mindig ki kell szakadnia belőlem, mielőtt elélvez. Jobban mondva akkor rossz érzés, amikor már összespriccelt és kívánom, hogy újra hatoljon belém, hogy bennem pihegjen és puhuljon. De akkor már nem lehet, mert ugye mindent összekentünk, és hát elővigyázatosnak kell lenni.

Ennek ellenére folyton felhozom a tablettaszedés lehetőségét és/vagy felkínálom a fenekem, hogy legalább (persze ő nem “legalábbnak” fogja fel a fenekemet) ott bennem tud élvezni. Nekem viszont a pinámból hiányzik, és főleg a spriccelés után. Olyankor belém kéne bújnia, hogy megpihenjen a melegben, de mégsem tud belém bújni. És ez igazából mindig elszomorít és arra gondolok, hogy kit érdekel, hogy gyógyszer, ezért az érzésért nem is akkora áldozat. Arról nem is beszélve, hogy felmerülhetne a közös orgazmus lehetősége, ami nyilván még sokáig nem sikerülne, de ilyen távlatokban egyelőre nem is gondolkozhatok. Amíg a gyógyszer még valamiért ellenállást ébreszt bennem, a higgadt pillanatokban legalábbis.

 

13 Responses to “Eldöntendő kérdés”

  1. Anonymous Says:

    Annyi mindennel védekezhetsz még, ami lehetőséget nyújt, hogy benned maradjon élvezés után is.
    Én ugyan még nem élek szexuális életet, de gyógyszert én sem szeretnék szedni.
    Ha gumival nem, akkor ott a hüvelykúp, vagy pl. én már hallottam fogamzásgátló tapaszról is. Azt hasonlóan kell elképzelni, mint a nikotin tapaszt.
    Vagy hüvelygyűrű… stb.

  2. egy nő Says:

    A fogamzásgátló gyűrű nekem is szimpatikus megoldásnak tűnik egyébként. Talán az lesz belőle. Köszi, hogy eszembe juttattad! :)

  3. Anonymous Says:

    Nincs mit! :)
    Szeretnék neked e-mailt írni, ha nem baj :) Csak az a gondom, hogy a gépem nem hajlandó megnyitni a linket, így nem tudom a címedet. :S
    Milyen e-mail címen lehet elérni? :)

  4. Démonka Says:

    Szia!
    Már elég régóta olvaslak rendszeresen, nagyon tetszik, (a)hogy a szexualitásról írsz. Régen nekem sem volt szimpatikus a fogamzásgátló (idegen anyag, mégiscsak belekontárkodik a testem működésébe stb.), de a jelenlegi barátommal éreztem először, még évekkel ezelőtt, hogy szeretném úgy is, hogy tényleg nincs köztünk semmi, ami elválaszt, úgyhogy lenyeltem az ellenérzéseimet, és azóta sem bántam meg. :) Egy ideig furcsa volt tablettát szedni, de hamar rájöttem, hogy nem is olyan nagy dolog, szóval már rég nem vagyunk ellenségek. :) Szerintem kipróbálhatnád egy vagy két hónapig, azzal nem veszítesz semmit, legrosszabb esetben megállapítod, hogy ez neked tényleg nem jön be, és abbahagyod.

  5. egy nő Says:

    Örülök, hogy szóra bírtalak és köszönöm a bíztatást.:) Egyelőre a kérdést elnapoltuk, merthogy az ilyen fordulat azért mégis csak "komoly" lépés. És most nincs is időm dokihoz menni, viszont, amikor eldöntöttük, akkor már inkább várakozással teli lesz a szedése, mert új élményekkel kecsegtet.

  6. Roby Says:

    Fúh! Hát ez a "felkínálom a fenekem" nekem kicsit sok(k) :) Legalábbis hogy ebből a célból teszed/teszitek és nem azért, mert mindketten (!) szeretitek így. Ez Tereskovát hallgatva is kiverte nálam a biztosítékot. Hogy is van? "kösz, hogy seggbe… mert tudod, ott nincs petesejt" Ezt akkor úgy hallgattam: "ne már, ilyen van?". De akkor van :)

    Igazából én úgy vagyok ezzel (férfi létemre), hogy nekünk a kurva anyánkat! :D Majd a nő eldönti, hogy mit-hogyan akar, nem kényszerítek rá semmit. Ha nem akar tablettát szedni, akkor gumit húzok, na bumm. Ajándék amit kapok, nehogy már feltételeket is szabjak! Nem kell a hülye duma, hogy "mint zokniban fürdeni". Persze más, de akkora difi azért nincs, hogy valaki kategórikusan kiejelentse, sőt kikérje magának: hát én pedig azt fel nem húzom. Pláne ha futó kaland és ismeretlen ember. Ha nő lennék, egész biztos, hogy csak ez a lehetőség jöhetne szóba (értsd: az előbbi esetben). Egyébként én évekig használtam fix kapcsolatban is, mert nem akartam "mérgezni" a másikat. A mostani párommal már tabletta van, de ez az ő döntése volt!

    Maradok tisztelettel! ;)

  7. egy nő Says:

    Igen-igen, én is erre az álláspontra jutottam, hogy én fogom eldönteni. De nem csak a teherbeesésről van szó. Az a furcsa, hogy emiatt igazából nem is aggódom, mert valahogy elképzelhetetlennek tűnik.

    A Tereskova-mondat igazából női dolog. És a nőnek hántorgatja fel, a férfi nem azért dug seggbe, mert "ott nincsen petesejt". Férfitől sosem hallottam viszont én sem, nőktől -magamtól is- viszont igen. Félreértés ne essék, nem csak ezért történik, ennyitől nem nyílnak meg a kapuk. :)

    A gumi pedig van, ha olyan a másik, olyan a helyzet stb. Elképzelhetetlennek tűnik, hogy mostanában szóba kerüljön egyáltalán.

    Részemről a megtiszteltetés ;)

  8. Anonymous Says:

    személy szerint én mindenképpen lebeszélnélek a tablettáról. persze, amíg szeded lehet nagyon kényelmes, ma már tényleg nincs szőrösödés, szebb lesz a bőr, rövidebb és kevésbé erős a menstruáció, stb, de mégse ajánlom. 3-4 év után, és mert amúgy is egyedülálló maradtam, abbahagytam, mondván, szünetet tartok, és így derült ki, hogy a minimális hormontartalmú gyógyszer ('ha ennél kevesebb hormont tartalmazna, nem is lenne fogamzásgátló', mondta a dokim anno) kiütötte a peteérésem. most még várunk, hogy képes-e visszaállni a szervezetem, vagy jöhet a nagy kétségbeesés, hogy huszas éveim elején meddő maradtam.
    nem akarlak untatni, csak azért meséltem el, hogy lásd, mi lehet belőle. egyáltalán nem törvényszerű, hogy ez a vége, sőt, de megesik. ilyet is kell ismerni a döntéshez. az meg végül tényleg a te kezedben van :)

    szép napot.

  9. egy nő Says:

    Nem,nem, tök jó, hogy megosztottad és pont ezért írtam erről itt, hogy megalapozott döntést hozhassak.
    Érdekes, hogy közben az egész kérdés teljesen háttérbe szorult, ehelyett élvezem, hogy mennyien bekapcsolódnak a diskurzusba. :)

  10. kevelykek Says:

    En ugy ereztem, hogy nalad a tebletta inkabb elvi kerdes. Maradjon is azt. Ne mergezd magad,se a testedet (amirol ez a blogg szol) se a lelkedet (amirol nem akarod, hogy szoljon, de ez a dillemad nem testi egyalatalan). Vannak napok amikor ellazulhatok, amikor osszefojhatunk, amikor egymasba olvadva alahtunk el. En a melegben az olesben, O abban az oromben, hogy olelhet igy is , magaban erezhet igy. Ezek az unnepnapok, amik ritkan vannak , amikre vigyazni kell, es amik nem kopnak, nem hetkoznaposodnak el. Negyhetente ket, vagy harom nap, amit intezivebben elunk meg.Vagy zavar, hogy ez csokkenti a spotaneitasat a benned pihegesnek ?

  11. egy nő Says:

    Tényleg elvi kérdés, de nem értem, miért. Vannak pillanatok, amikor semmi nem tűnik olyan fontosnak, minthogy bennem maradjon, de ez mégsem tűnik elégnek ahhoz, hogy lépéseket tegyek érte. A szabadság egy másfajta szabadságról való lemondást jelent. Ennek ellenére fontolgatom a dolgot, szeretném megtudni, hogy milyen érzés, amikor "együtt-egymásban".

  12. DeeDee Says:

    A tablettában tényleg idegen az, hogyy hivatalosan is gyógyszer… Ezt még mondjuk túlélném… Nagyon ritkán veszek be gyógyszert, mondjuk annak köszönhetően, hogy nő vagyok és ma oylan rosszul voltam tőle, hogy a hányinger kerülgetett, bevettem egy bogyót… Tehát a gyógyszer-problémát én le tudnám küzdeni, de az sokkal jobban aggaszt, hogy időben kell bevenni… Számomra lehetetlen az, hogy valami a szervezetembe jutassak mindig egy meghatározott időpontban… Ha a nap bármelyik részében bevehetném akkor nem lenne, gond, de így…


Vélemény, hozzászólás?

