az élet Máshol van

Nyitnikék 2008/04/28

Filed under: álmos szex,nyalás — lecriturefeminine @ 17:31

Süt a nap, kék az ég, csiripelnek a madarak és dúlnak a csókos ütközetek. Érdekes, hogy milyen fontos lett a csók és mennyire háttérbe szorult az ajkaim egyéb testrészek iránti vágyódása. Na nem azért, mert már nem szeretek szopni, erről szó sincs! Csak valahogy átértékelődtek az értékek. Azt beszélik, hogy a csókban kifejeződő vágy a legszemélyesebb, lehet, hogy tényleg így van. A top 5 listára felkerült az első éjszakai összetalálkozás is, ami valahogy úgy zajlott, hogy félálomba a férfihoz bújtam, aztán némi kölcsönös simogatás és tudattalan fészkelődés eredményeképp valahogy belém csusszant, de nagyjából ezzel egy időben újra álomba szenderültünk. Szeretem ezt a képet, megnyugtató volt félálomban egymásra találni.

Ugyanakkor nem térek magamhoz lányos zavarom miatt, hogy mi a fenéért lettem ennyire szégyellős hirtelen, és nem jellemező módon az “ülj a számra” kérés hallatán. Ótejóég! Pedig olyan szépen kérte és annyira felvillanyozott már önmagában az, hogy kér. De a nyalással egyébként sem vagyok baráti viszonyba, ez a póz pedig különösen idegen tőlem. Nyilvánvalóan buta dolog ez, és nem okozott egy pillanatnál hosszabb fennakadást a visszautasításom, de kicsit szomorú vagyok. Olyan egyszerű dolog, és mégis ez a tabu számomra. Érthetetlen.

 

13 Responses to “Nyitnikék”

  1. cyrion Says:

    Nem szereted a nyalakodást? :| Ne foszd meg ettől a pasit :) Fenomenális ha az ember szájára ül a csaj… Akkor ő irányít, addig van ott ameddig akar, úgy mozog ahogy akar :)

    Mellesleg vajh' minden csaj rávehető a szopásra? A jelenlegi barátném még soha nem tett ilyet, és nem tudom hogy lehetne rávenni hogy próbálja ki, melyen…

  2. egy nő Says:

    Tényleg olyan különleges élmény, ha ráülök a szájára? Hm… (fejvakargatás) Lehet, hogy csak elkezdeni furcsa.

    Nem tudom, hogy rávehető-e minden nő, de furcsa olyat hallani, hogy még sosem tett ilyet. Én képes vagyok teljesen begerjedni csak attól, hogy csinálom. Csodálatos érzés megkönnyezni -ha érted, hogy értem :)

  3. cyrion Says:

    Igen, nekem különleges élmény. Akkor Ő irányít. A hatalmában vagyok :) Úgy hasonlítanám a dolgot, hogy olyasmi, mint neked letérdelni a pasi elé, és Ő fogja a fejed ahogy szopod.

    (A szopásról annyi kiegészítő, hogy a barátnőmnek én vagyok az első, fiatalka még, így kell érteni a dolgot. A főpróbára kéne rávenni :))

  4. egy nő Says:

    Ha gonoszkodni akarnék, azt mondanám, kend be csokival :)

  5. gyömbérke Says:

    végigolvastam a blogod, és szerintem mégegyszer végig fogom, szeretnélek kitenni az enyémre, megengeded? :)

  6. egy nő Says:

    Hát hogyne, ha már ilyen kitartó voltál :)

    Komolyra fordítva a szót, örülök, hogy ennyire tetszik, amit csinálok, és részemről a megtiszteltetés!

  7. Vicus Says:

    Engem is kértek egyszer erre…szemérmetlenül:)És érdekes,előszőr én sem fogadtam kitörő örömmel,kicsit zavarban voltam miatta…de az élvezet…hűűűű:D

    A szopás pedig..én nagyon sokáig csak azért csináltam,hogy a férfinak örömet okozzak.Aztán egyszercsak rákaptam az ízére:P És igen….begerjedek tőle,valami eszméletlen módon.Nagyon vulgáris leszek,de imádok szopni:P

  8. Anonymous Says:

    szia,olvasgatom itt a blogod a pina nyalásrol… bevallom egyszer volt szerencsém kozelrol megismerni egy szoros pinát, és totál elment a kedvem a nyalástol.
    akkor! de most ahogy olvasom a blogodat ugy felált a jani hogy ha itt lennél ugy kinyalnám a mucusod hogy bepisilnél, pedig nem is ismerlek ráadásul sosem láttalak. de borzaszto izgato ilyen dolgokat olvasni egy notol – hogy rául a férfi szájára ..stb… én ki vagyok készulve totál, aszem most muszaj megkonnyeztetnem a gyikot…

  9. egy nő Says:

    Akkor ezt bóknak veszem.

  10. Anonymous Says:

    Szia!

    Érdekes, hogy valaki a női irányítás miatt szereti ezt a helyzetet. Én a lustaságom, és a mohóságom miatt. Valóban rendkívüli ahogy a bársonyos combok által keretezett punci "betakar", és én olyan mélyre dughatom a nyelvem amilyen mélyre csak tudom. Elmerülhetek -a látványában ugyan kevésbé-, de az illatában, ízében. És mindezért a nő "dolgozik meg". Már ha hajlandó félredobni a szemérmességét, és maradéktalanul élvezni a dolgot,mert azt hiszi övé az irányítás,és mindez érte van. ;)

    V.

  11. egy nő Says:

    Érdekes, amit mondasz, mert ha őszinte akarok lenni magamhoz, éppen az épített bennem gátakat a kérés hallatán, hogy alulról és olyan közelről milyen lehetek. És azt gondoltam, hogy ez borzasztó lehet.
    De azóta már megjött a kedvem és csak a megfelelő pillanatra vár… Mert az elutasítás után nekem kell mondani, hogy a szájára akarok ülni, nemde?

  12. DeeDee Says:

    A nyalással, illetve a kinyalással szerintem nincs semmi gond, sőt, újabban nagyon szeretem, hogyha iylen módon tesz nekem jót apárom, de ez a szájraülés nekem nem tetszik… Ha én fekszem és lemászik és úgy csinálja akkor az úgy jó… De egyszerűen elképzelni nem tudnám, hogy én másszak a párom fölé… Olyan állatias vagy nem is tudom… Igazából lehet, hogy csak gátlásos vagyok hozzá…

    A szopásról meg annyit, hogy egy ideig nem csináltam, mert nem. Aztán volt egy hülye barátom, aki rávett, konkrétan kiharcolta és így természetesen nem jött be a dolog, akkor csináltam neki először és utoljára… Aztán jött a jelenlegi párom, akinek én elmondtam, hogy nem, én ezt nem fogom csinálni… Aztán a múltkor 'just for fun' elkezdtem neki csinálni és egyrészt jó volt látni meg érezni, hogy neki ez jó, azon kívül nekem is észre kellett vennem, hogy engem is izgat… Többen mondják, hogy vannak olyan nők, akik ettől el is tudnak élvezni, itt még nem tartok, sőt, nem tudom elképzelni, hogy attól élvezzek el, hogy egy farkat a számba vegyek, de tényleg tetszetős a dolog… Egyébként ez részben 'cyrion'-nak szólt… Legyél türelmes és majd csinálja ő is (:

  13. egy nő Says:

    Szerintem a "szopástól is elvélvez" típusú nő csak a férfiak fantáziájából fakadó legenda. Én nagyon élvezem, állatira begerjedek tőle és minél inkább megkönnyezem, annál mélyebbre kívánom a számba venni. De azért az orgazmushoz nem sok köze van ennek az örömmámornak.


Hozzászólás