az élet Máshol van

Tökéletes érzések nyomában 2008/04/10

Filed under: szerelem — lecriturefeminine @ 17:26

Eszembe jutott egy régi kedvenc könyvem, legalább hússzor elolvastam és mindig remegtem és bizseregtem tőle, mindig felizgatott és mindig azt képzeltem, hogy rólam szól. Denis Robert (francia író): boldogság c. regényéről van szó. Egy szeretői kapcsolatot mesél el eléggé sajátos módon. Merthogy nem egy egybefüggő történetről van szó, csak pillanatokról, ami összeáll egy férfi és egy nő kapcsolatává. Imádtam az egészet. Azt képzeltem, hogy velem is ez történik és ettől még inkább imádtam. Ahogy két magányos lélek egymásra talál, összefonódik és megmentik egymást, miközben egyre többet veszítenek. A nő gyakorlatilag szextárggyá változik, a férfi pedig függővé. Egyre többet kér, a nő egyre többet ad. Míg végül megsemmisül: “Fájdalmat szeretnék és halált, hogy megbánjam, hogy itt vagyok, kiköphessem az összes zokogásomat. Ki akarom hányni az élet bűntudatát.”

Mennyire vágytam erre az érzésre! A történetük teljesen lenyűgözött. A szenvedés, a fizikai fájdalom és az elszakadni nem tudás. Hogy még kell! El kell menni a szakadék széléig, mert ott kezdődik az élet, a boldogság! Erről ábrándoztam sokáig. Nem volt más alternatíva. Erről fantáziáltam önkielégítés közben, újra és újra és újra… A minap eszembe jutott mindez és elmosolyodtam rajta. Távolinak tűnik és nagyon hamisnak. Hiszen mit is gondoltam, amikor a valóság az, hogy egy szál “báránypirosító” virág és egy kupac őzkaki pont elég a boldogsághoz.

 

One Response to “Tökéletes érzések nyomában”

  1. Bullfrog Says:

    Ó, mostanában már nem szeretem a szomorúan végződő dolgokat.
    A "megsemmisül" az jó szó egyébként.


Vélemény, hozzászólás?

