az élet Máshol van

"Az ikrek és a szex" 2008/03/21

Filed under: hónalj — lecriturefeminine @ 10:35

“Az Ikrek, mivel levegő jegy, kicsit felszínes a szexben is. Csapongóvá válhat, ha ellaposodik a kapcsolat, bár nem igazán tesz érte, hogy változatos maradjon. Imádja a szexis, klasszikus női holmikat, mint például a combfix, magas sarkú cipő és miniszoknya. Ezekkel beindíthatod, főleg ha sokféle variációban beszerzed. Kedvenc póza nincsen, mert mindig mást favorizál. Erogén zónája: hónalj, nyak első része, karok, csípő.”

Olvasgatás közben bukkantam a linkre. Semmi olyasmit nem ír, amit ne tudtam volna magamról – vagy a férfi változatról-, de a hónaljról eszembe jutott, hogy mennyi mindent nem írtam le. Például hogy mindig a lehető legpuhább hónaljat akartam elérni borotváláskor és utána, a bőrápoló cuccokkal, mert tudtam, hogy bele fog csókolni és végig fogja nyalni. Hiszen ő is ikrek.

Érdekes, hogy a hónaljról nincsenek képek a neten. Csak sok szőrrel a “hairy” keresőszó találatai között. A kamera számára bizonyára jellegtelen testrész. Pedig az ottani mirigyek termelik és hozzák a felszínre azokat az illatainkat, amik az ellenkező nemre a leginkább hatással vannak. De a biokémiai folyamatokhoz nem értek. A lényeg, hogy valami fontosat árul el rólunk. És jó érzés, ha megnyalják.

 

5 Responses to “"Az ikrek és a szex"”

  1. Eglantin Says:

    most láttam hirdetni, hogy van hónaljékszer, vagy mi…
    http://www.secretjewel.net/

    szerintem a legundorítóbb dolog belecsókolni valakinek a hónaljába…

  2. egy nő Says:

    Kösz a linket, és "na tessék, erről beszéltem, a hónalj fontos a marketing szakemberek is lecsaptak rá" :)

    Szerintem semmi undorító nincs benne, inkább szeretet és befogadás. Na meg vágy-vágy-vágy-és-vágy…

  3. leanyka22 Says:

    veled valami tortent :) 2-3naponta jovok, es varom, hatha irtal valamit, de altalaban semmi, erre veletlen nem jovok, es lam, egymas utan 3 cikk.. :) csak igy tovabb, imadlak olvasni

  4. Jekyll Says:

    Nekem is kedvenc testrészem a hónalj, pedig nem is vagyok iker… Szerintem nagyon erotikus, imádom ha puha, de engem a rövid sörték sem zavarnak. És az illata maga a mennyország… Egy olyan igazi rejtett, izgalmas, bizalmas hely, és az a jó hogy nincs túlságosan felkapva.

  5. fairy tail Says:

    Na igen, egy szép hónalj szép szőrrel, csupaszon, mindenhogy. Borostásan is, és a megmutatni nyújtózást imitálva felemelt kar alkotta ívek igazán szemetgyönyörködtetők. Persze az elfogultság még bőrkeményedéseket is meg tud szépíteni :)


Vélemény, hozzászólás?

