az élet Máshol van

Hátsó front 2008/03/19

Filed under: anális — lecriturefeminine @ 11:22

Egy határozottan biszex fiúval folytatott sok-sok évvel ezelőtti beszélgetésből:

– Kíváncsi vagyok az anális behatolásra, de félek, hogy nagyon fáj.

– Meg kell szokni, de jó érzés is lehet. Szeretsz kakilni?

– Nem tudom, ezen még nem gondolkoztam.

– De azt tudod, hogy milyen érzés neked.

– Azt tudom, hogy libabőrös lesz tőle a karom.

– Jó úton jársz…

Ez a reggeli utam első állomásán jutott eszembe – a libabőrös karomról és a kellemes borzongásról, amit az okozott. És mosolyogva ébredeztem tovább…

 

3 Responses to “Hátsó front”

  1. Bullfrog Says:

    Imádom az irásaidat bárcsak többet termelnél :D

  2. egy nő Says:

    Én is mindig ezt kívánom ;)

  3. Bullfrog Says:

    Nem ment át a szerintem:remek fotó ez itt:)


Vélemény, hozzászólás?

