az élet Máshol van

Luxus 2008/02/26

Filed under: magassarkú cipő — lecriturefeminine @ 23:05

Volt néhány felesleges percem, mert úgy tűnik még nem ismerem elég jól az órát és hamarabb indultam itthonról, mint kellett volna. Gondoltam, cipőboltokban töltöm el. És azt is gondoltam, hogy mennyire jó lenne venni végre egy klasszikus, fekete tűsarkú cipőt. Amit persze nem hordanék sosem és sehol, az ágyat (vagy a szex egyéb színtereit leszámítva), mert nem vagyok olyan mazochista, hogy 10centi plusszal kínozzam magam. De nem túlzás egy “szexcipőt” tartani? Mármint külön cipőt, ami csak kellék… Ezt a gondolatot mindig elhessegettem és azzal vígasztaltam magam, hogy majd akkor, ha elköltözöm itthonról stb. Most mégis eljátszadoztam a gondolattal, hogy a kasszához fáradok egy pár lakkcipővel. A felesleges percek viszont gyorsabban teltek, szerencsére (vagy sajnos)… Szóval cipő (egyelőre) nincs, dolgozzon a képzelet…

 

2 Responses to “Luxus”

  1. Jekyll Says:

    Szerintem nagyon jó gondolat a szexcipő, erre úgysem szabad egy utcai cipőt használni mert nagyon kiábrándító lenne… De szerintem ha már úgyis imádod a "kiöltözést", egy klassz cipő igazán csak segíthetne, ráléphetnél a sarkával a hapsid nyakkendőjére… Ezt láttam valahol, és nagyon mély benyomást tett rám :-)

  2. egy nő Says:

    Hmm, a nyakkendőjére? :) Milyen finom vége lett a gondolatnak! Már azt hittem legalábbis a farkára… (merthogy én megy ilyesmit láttam, bár az annyira nem áll közel hozzám :)
    Csak csendben mondom, de úgy fest, hogy az a cipellő lesz a nőnapi meglepetésem magam számára…


Vélemény, hozzászólás?

