az élet Máshol van

Kellemes meglepetés 2008/02/10

Filed under: fűző — lecriturefeminine @ 17:00

Ezt a képet ma találtam és örömmel állapítottam meg, hogy pont ilyen fűzőm van. Csak feketében, természetesen. A fehér színű fehérnemű nem az én világom. Egyáltalán, a feketétől különböző színű fehérnemű nem az én világom, ha pontos akarok lenni.

A ruhadarab érdekessége pedig, hogy amolyan Madonna-mellként híressé vált, csúcsos formát csinál a mellemnek. Korábban azt hittem, hogy csak nekem, mert nekem nagy van. De ezek szerint, a tervező részéről ez szándékos volt.

 

4 Responses to “Kellemes meglepetés”

  1. Bullfrog Says:

    Ütős darab:)
    No mi van a sulival, és az időbeosztással? O:)

  2. Jekyll Says:

    Egészen jól néz ki fehérben is… De azért feltehetnél egy képet hogy rajtad hogy áll a fekete :-) Vagy csak küldd el, már úgysem írtál régesrég. Tetszenek a fenyegetően hegyes mellek… Különben miért nem szereted a fehér fehérneműt? Zavar a sugallt ártatlanság? Vagy csak mert nem schlankít? ;-)

  3. egy nő Says:

    Jó, majd ha megint elkap, pontosabban lekap egy fotós…

    És remélem, több alternatíva van a fekete-mániát illetően, mert egyik sem elég találó.

    És mostanában nincs kedvem írni, mint azt a postaládád és a blogom is mutatja… Sajnálom :)

  4. Bullfrog Says:

    Ó, szomorú vagyok.
    Meg néha lusta is+ rengeteg munkám van.

    Úgyhogy marad a telefon:)


Vélemény, hozzászólás?

