az élet Máshol van

A Női fölényről 2007/12/05

Filed under: dominancia — lecriturefeminine @ 16:27


A férfidominancia nagyon vonzó volt számomra és egy időben nem tudtam elképzelni más jellegű kapcsolatot, amiben önmagam lehetek, mint a férfinak való alárendelődésemmel járó viszony. Aztán rájöttem, hogy tulajdonképpen azért nem érzem jól magam azokkal a férfiakkal, akikkel ezt megvalósíthatom, mert – gondolom – a nőiségemből fakadó dominanciát kerestem. Hülye dolog az általánosítás, de egy dominánsan fellépő férfi mindig egy kicsit független, nem adja bele magát, csak annyit ad, amennyit megérdemelek, vagy amennyit ő jónak lát. Az én fantáziáimban a férfi pofonvág, megerőszakol, vagy megsemmisít a szavaival, de miután a vágy kielégül, az ösztön csillapodik, csak egy kisfiú lesz, akit nekem, a meggyötörtnek, magamhoz kell ölelnem, és szeretnem kell őt azért, amit tett. És az az a dolog, amit a férfiakból hiányolok…

A nőkben viszont megvan. A női dominancia sosem hideg vagy érzéketlen, eljátszhatja, hogy nagyon hűvös, de… az a nőiességgel összeegyeztetletlen az én szememben. A férfi számára a világ természetesebb dolga a nő alárendeltként való kezelése. Amikor a nő felülkerekedik a férfin, akár csak egy-egy gesztus által, vagy egy egész éjszakás szex keretein belül, akkor nagyra értékeli a férfi ajándékát, tudja, hogy ez egy áldozat tőle. A végén pedig a legmelegszívűbb és leggondoskodóbb ősanyaként öleli magához az átmenetileg kasztrált férfit. Amikor a férfi dominálja a nőt, az mindig a nőről szól leginkább, az ő határait és tűrőképességét teszi próbára, amikor a nő kerekedik fölül, az egy sokkal összetettebb játék és mindkettőjük számára komoly tétje van. Mindketten sokkal többet áldoznak a másikért, ezért sokkal kölcsönösebb is. Felelőtlenség azt mondani, hogy több benne a szeretet, mert nem hiszem, hogy ez igaz. De – és fontos, hogy nem a pénzért dominákról vagy túlkompenzálásból fakadóan szadista “nőkről” beszélek – mindenképpen több gyengédség van benne, mert szerintem éppen ez a mozgatórugója annak, aki ösztönösen viselkedik dominaként.

És tudom, hogy minden a testről szól és a tökéletes kielégülés utáni hajszáról, de remélem, hogy tényleg így van vagy legalábbis valami ehhez közelálló dolog ez, különben borzasztó domina lennék…

 

6 Responses to “A Női fölényről”

  1. Bullfrog Says:

    Nagyon jó blog, megy ez is a kedvencekbe.

  2. egy nő Says:

    Kösz.

  3. Bullfrog Says:

    Szivesen:)
    Fő a bőbeszédűség.
    Még nem olvastam mindent végig, meg különbenis az irw kommunikációt jobban szeretem, sajnos az a tény, hogy a marson lakom* kissé nehézkessé teszi ezt.
    Nagyon korrekt formában van leírva a tartalom, (bár elkezdtem olvasni, megvallom nem jutottam a végére)
    de nagyon élvezetes.
    És örülök hogy sikerült idetalálnom.
    Jó munkát (blogolást)

    *irónia

  4. egy nő Says:

    Na természetesen. Most nem vagyok aktív periódusban, de ez nem jelent semmit. És változni is fog, gondolom (remélem). Szeretem csinálni.

  5. Bullfrog Says:

    Oké, valami kapcsolódási pont?
    pl mailcím?
    ;)

  6. egy nő Says:

    Nem is kellettem hozzá :)


Vélemény, hozzászólás?

