az élet Máshol van

Helyzetjelentés 2007/09/16

Filed under: keresés,szex — lecriturefeminine @ 15:25

Azon gondolkozom, több mint egy hónapja tartó teljes aszexualitásommal, egy távolban új életet kezdő, nagy, puha mellű legintimebb barátnő és egy elengedett “best ever” szerető hiányával való összebarátkozásom közepette, hogy egy ágyasra lenne szükségem. Nem azért, mert hiányzik a szex, hiszen épp ez a legmegdöbbentőbb számomra: eszembe sem jut. Inkább azért, mert az utóbbi években megközdüttem a pillanatokért, élményekért, az intimitásért, az odaadásért, a feltétel nélkül való elfogadásért. Talán sokkal keményebb csaták voltak ezek a barátság oldalon, talán épp ez volt a baj, mert a “nagy ő” nem azért az, ami, mert nekem a legjobb, hanem épp azért, mert neki én vagyok a legjobb. Ugyanakkor kicsit össze vagyok zavarodva, nem tudom, hogy a barátság és a kapcsolat kialakulása miben különbözik.

Mindenesetre, nagyon jó érzés, hogy létrehoztunk valamit egy kezdetben vadidegen emberrel, akit az idő múlásával olyan közel engedtem magamhoz, mint talán még egy barátot sem. És nagyon furcsa, amikor egy velem azonos neművel alakul ki egy olyannyira természetes közeg, hogy csókkal válunk el egymástól, amikor útnak indul.

A férfivel nem ilyen egyszerű a történet. Nincs tragédia, nincs meglepő fordulat, nincs kiabálás, nincsenek könnyek, vagy pofonok. Kimaradt az utolsó, mindent elsöprő szex, ami amúgy állítólag kötelező. De akkor mi a franc történt egyáltalán? -tehetném fel értetlenkedve a kérdés. Igazából, csak rosszkor voltunk rossz helyen, rossz feromonokat és nem tudom miket szagoltunk ki egymás hajából, és nem tudtam elfogadni, hogy a legjobbat adtam, amit tudtam, de neki nem erre volt szüksége.

Majd legközelebb… a szeretőmmel! Akit ugyan még nem ismerek, pontosabban nem hiszem, hogy ismerek. Mégis úgy érzem, egy ilyen jellegű viszonyban elkerülhetném a minden módon megfelelni akarásból fakadó, később vita alapjául szolgáló kompromisszumokat és a viszonozni nem tudott érzések sem okoznak feszültséget. Nem félek az idegenségtől, alkalmi szeretőimmel sem éreztem soha. Nyilvánvalóan azért, mert különben nem mentem volna bele, vele. A szex egyébként is olyan intimitást hoz két ember közé, ami csak ott, az adott pillanatban él, de akkor semmilyen kétely, sem pedig aggódalom nem fúrhatja meg. A nagy gond, és értesüléseim szerint nem csak számomra gond, hogy a megfelelő szerető kiválasztása legalább annyira, ha nem még inkább körülményes, mint a “nagy ő” kiválasztása. És tényleg, hiszen -és ezzel biztos ellentmondok saját magamnak-, de ha már “áruba bocsátom a testem”, akkor nagyon meggondolom, ki az, akit elég jónak tartok ahhoz, hogy ennek tárgya legyen…Elvégre azért van szükségem rá, hogy a nőiségem, az önbizalmam, a magamhoz való viszonyom stabilizálódjon, merthát mindennek leghatásosabb eszköze a szex.

Addig is munka, hogy végre megvehessem a réges-rég kiválasztott szatén fűzőt, ami után a szerető alkalmssági teszt első pontja a fehérnemű fétis lesz. Aki ezt olvasván nem azt kérdezi, hogy “az meg mi?”, az bátran írjon :)

 

6 Responses to “Helyzetjelentés”

  1. Panther777 Says:

    Hello

    Hát jó sokáig érett benned a gondolat, mert rég nem írtál, már majdnem hiányzott :)
    Utóbbi írásaidban egyre több az érzelem, és sajnos többnyire szomoruságot tükröző érzelem, de majd lesz jobb, látom ezen munkálkodsz.

    Amikről írtál ismerős a saját életemből, persze azért kicsit máshogy, de mégis lehet meg tudom érteni ezeket:)

    A fehérnemű fétishröl is tudom mi fán terem, egyéb fetishekkel egyetemben, szoval még nekem is szolhatna az írj bátran felszólítás:)

    Írok is én bátran,de mégis ha valaha megismerkednénk nem így akarnálak megismerni,na nem mintha ez a veszély annyira fenyegetne:), de ha érdekel elmondom hogy mit értek ez alatt.

  2. egy nő Says:

    szia :) szeretem a kitartásod, az írásaim pedig nyilván azért maradoznak el, mert más oldal az intenzívebb

    Deésmárnemazért, én a színes szexuális élményeimet is rengeteg érzelemmel írtam le :P

    Az ismerkedés dolgot nem gondoltam komolyan, azt hiszem, furcsa lenne, azok után, hogy valaki mindezt előzetesen megkapta belőlem.

    Viszont azt nem értem, mi alatt mit értesz.

  3. Panther777 Says:

    Hát arra értettem, hogy nem most akarnálak megismerni.

    És azért nem mert szeretőt keresel, még ha nem is itt:)

    És egy ideig én is szerettem a laza kapcsolatokat, de már pont ez az amire mostanra ráuntam, másra vágyom, és pl legutóbb is azért szakitottam meg valakivel a kapcsolatom, mert ő nem akart szeretőnél több lenni, és nekem ez már kevés. Egy másik barátom szerint furcsa ez egy pasi szájábol:) de most ez van, Mindent vagy semmit:)

  4. egy nő Says:

    Nem ezért nem akarsz, bár próbáltam meggyőző lenni, de alapvetően a szeretői kapcsolatot máshol sem keresem-mégha lényegét tekintve tényleg jót is tenne nekem- de úgy gondolom, nem tudnám magam behatárolni és előbb-utóbb hiába kérném a "szerencsést", nemet kéne mondania, én haragudnék érte és máris áll a bál.

    De túlgondolkozom, ezt is. És szerintem a blogon túl sok mident leírok ahhoz, hogy ismerkedési fórum lehessen. Nem is ez a célja.

  5. Panther777 Says:

    hú de gyors volt:)

    Azt rögtön gondoltam, hogy nem ismerkedési forum, és félelmetes is lenne olyannal találkozni aki ezeket olvasta, mert ez sebezhetővé tenne, egy idegen elött.Meg hát amugy is csak te tudod mit akarsz, csak 1 dologgal nem értek egyet.

    Azt hogy mit akarok és mit nem, miért tetszel, és esetleg mi nem, azt csak én tudom, szoval nem mondhatod miért akarlak vagy sem.

    De talán már ezek a mondatok sem egy nyilvános blogba valók amiket most irunk:)

  6. egy nő Says:

    Bocsánat, de elkeveredett a mondanivalód, csak most vettem észre.

    Ha nem ide valók, miért írtad le? És miért nem akarsz? Vagy akarsz? :)

    A szerető keresés egyébként unalmas dolog az utóbbi napok tapasztalatai alapján, a megfelelő netes oldalak kínálata botrányos. A férfiak közeledése minősíthetetlen. Vagy csak én nem akartam… Sehogyse jó. :)


Vélemény, hozzászólás?

