az élet Máshol van

Titkos élet-fiók 2007/08/26

Filed under: fehérnemű,vásárlás — lecriturefeminine @ 20:59


Végre sort kerítettem egy régóta húzódó pakolásra, ugyanis elegem lett belőle, hogy a különböző ruhadarabokat és tárgyakat, melyeket kifejezetten szexre teremtettek, a szoba különböző rejtekhelyeiről egy-azóta kiderült, hogy több- fiókba gyűjtsem össze. Erre azért volt szükség, mert elegem lett a dolgaim dugdosásából és abból, hogyha valamit keresek, akkor az összes zacskót végig kell néznem..stb. Hogy ez eddig így volt, annak nyilvánvaló oka a titkolózás, a családom előtt, az idelátogató barátaim előtt, magam előtt…? Téveséd ne essék, most sem egy rögtönzött kirakatban tartom a dolgaimat, de azt hiszem, eljött az az idő, hogyha bárki beletúr szekrényeimbe, akkor igenis neki kell zavarba jönnie, mert átlépte a magánéletem határvonalait, nem pedig nekem, mert van magánéletem.

 

Ennek ellenére örülök, hogy van, ami korlátok közé szorít. Ha egyedül laknék sokkal többet engednék meg magamnak, és túlságosan nagy összegeket fordítanék segédeszközökre. És igaz, hogy örömmel tölt el egy-egy új darab birtokba vétele, ez csak pillanatnyi, de vásárláskor ezt mindig elfelejtem. Az a baj, hogy az újdonság lenyügőző, főleg, ha a szexről van szó. Kipróbálni, megtapasztalni valamit, amihez korábban még nem volt szerencsém, igazán élmény. A határtalanság, a szabadság érzetét nyújtja, amitől az ember olyan mámorossá válik és amiből egyre többet és többet követel. Nem lehet betelni a fehérneműboltok és szexshopok kínálataival, ami tulajdonképpen dühítő, mert nincs választási lehetőség, hiszen az ember örömét leli benne és miért mondana le a boldogsága forrásáról?!

 

A kérdés, amit mérlegelni kell mégis az, hogy ez a boldogság jelent-e valamit. Bemegyek a boltba, kiválasztom az éppen megtetsző bugyit, hogy egy hétköznapi példánál maradjak, és nem is gondolkozom, szükségem van-e rá. Úgy érzem, nővé tesz, vonzó nővé, ezért meg kell vennem. Nem számít, hogy nincs kinek felvennem, hogy van belőle másik 15 a fiókban…stb. És ez olyan szomorú. Azt érzem, hogy különböző dolgokat kell vennem, hogy vonzó legyek, hogy felhívjam magamra a figyelmet.

 

Valószínűleg ennek az az oka, hogy nincs kivel megosztani a nőiségemet, mert alapvetően a segédeszközök nem egy emberen segítenek, hiába a vibrátor funkciója stb. Ellenben egy másikkal megosztani a “kincsesládát” csodás dolog, ezért is pakolásztam és rendezgettem mindent. A fiókokat illatos anyaggal béleltem ki, ami giccsesnek tűnhet, de azt hiszem, jár ennyi fényűzés és gondosság a sok-sok örömet szerző tárgynak és ruhának.

 

16 Responses to “Titkos élet-fiók”

  1. Anonymous Says:

    Nagyon nagy örömet szerzett a blogod, köszönöm. Igazán felszabadító élmény olvasni, látni benne a hasonlóságot, a legtitkosabb gondolataimat.

    A mostani bejegyzésed kapcsán viszont komolyan felmerült bennem: ne osszuk meg legalább mi, nők, egymással, hogy mink van? Nekem kb. egyköbméternyi válogatott pazar fehérnemű hever a szekrényemben. Soha senki nem látta a 90%-át. Az Index Fórumon is azért tettem közzé egy csomó amatőr fehérneműs képet, hogy legalább valaki lássa a kis kincseimet. Most csináljak egy blogot kifejezetten a fehérnemű-gyűjtemény bemutatásáról??? Nelli

  2. egy nő Says:

    Érdekes, és ez az oldala a dolognak még nem jutott eszembe, egészen más élménynek képzelem a nők nőkkel való cinkosságát, tulajdonképpen nem is találtkoztam ilyesmivel, egy-egy, vagy egyetlenegy barátnőt leszámítva. Ugyanakkor mindig hízelgőbbnek tartottam, amióta a blogot elkezdtem, ha nők írtak pár szót akár, hogy ez igenis számít. És végsősoron a megosztásért kezdtem bele az egészbe.

    És köszönöm, örülök :)

  3. Nelli Says:

    Persze,nekem is furcsa a gondolat, de mégis hülyeségnek tűnik, hogy mindannyiunk szekrénye tele van a méregdrágán vett kincsekkel, amikre soha férfi még nem volt kíváncsi. Nem röhejes:)?

  4. egy nő Says:

    De az :) Talán ezeknek a fehérneműknek nem is ez a funkciójuk. Úgy értem, a lényünkhöz ad hozzá valamit, amire a férfi nagyon is kíváncsi, de azt már nem szeretik, ha a fantáziájukat készen tálaljuk.

  5. Panther777 Says:

    Hello, most olvasom és látom épp itt vagy:)
    Ha lenne ki letépje rólad azokat a bugyikat akkor kevesebb porosodna a fiókban:)

  6. egy nő Says:

    "bugyiletépő wanted"

  7. Panther777 Says:

    Én szeretnék feliratkozni a bugyiletépők listájára:D sőt igazábol az első helyet szeretem:D

  8. Tzimisce Says:

    Én igenis kíváncsi szoktam lenni kedveseim legszebb fehérneműire, sőt, akkor vagyok a legbüszkébb, ha a tőlem kapottban jelenik meg előttem :)
    Szóval én nem értek egyet nellivel, igenis szívesen látnám.
    Sajnos nem látom elégszer az én Kedvesemet, de ha itt lesz, akkor a bugyiletépő projekt meg lesz játszva :)

    Viszont kíváncsi lennék, hogy milyen játékszereik vannak a hölgyeknek. Szívesen meghallgatom, ill elolvasom a listát, talán még én is elmondom, miket rejtegetek itthon :)

  9. egy nő Says:

    Azt hiszem, ez a kulcs a válaszhoz, "a tőled kapott cuccokban", Nellivel mi hajlamosak vagyunk nem kivárni, hogy megkapjuk és magunk gondoskodunk róla, így egész más a viszony.

    És bugyi-börzét azért ne tartsunk :)

  10. Nelli Says:

    Tzimisce: kedvesed nagy mázlista, ha kérhetlek, reklámozd ezt a hozzáállást a blogodon is:). Sajnos a férfiak jelentős része szívesen megnézi a fehérneműs képeket a médiában, de otthon az asszony csak vetkőzzön le mielőbb, úgysem az a lényeg. Ez persze hízelgő is, de azért szívesen páváskodnék a harisnyatartóimban…

    Egy nő: igazad lehet, de sajnos még olyan férfival sem találkoztam, aki boldogan vásárolgatott volna nekem, velem a bugyiboltban. Igaz, egyszer kaptam egy szaténkombinét, annak nagyon örültem is.

  11. egy nő Says:

    Nelli: Még én sem, bár már annak is nagyon örültem, hogy felizgatta a beszámolóm fehérneművásárló utamról, illetve a begyűjtött kincsekről. De tény, hogy ez arról szólt, hogy tetszett neki, hogy ilyen nő vagyok, hogy nekem ez fontos, és hogy pl. az ő örömére megyek el vásárolni és az egész esemény felizgat. Mégha végül a konkrét "páváskodás" el is maradt sokszor.

  12. F Says:

    én kifejezetten szeretek vásárolni a barátnőmmel. akár fehérnemű boltban is. ritka példány lennék?

  13. Tzimisce Says:

    egy nő:Nem feltétlenül kell a tőlem kapottban lennie, csak azért szeretem, ha abban van, mert arról biztosan tudom, hogy tetszik nekem :) Meg neki is :)
    Ja, egyébként nem csak a bugyikra gondoltam. :)

    Azt viszont nem vitatom el nelli, hogy valóban azt szeretem, ha az "asszony" meztelen, de azért nem mindegy, miből bújik ki…

  14. Panther777 Says:

    Rléggé kimerítettétek a témát, talán túl is lett tárgyalva ha azt vesszük hogy ezeket csinálni kell:)

    Én már csak azért írok hogy nehogy 13 bejegyzés maradjon:)

  15. egy nő Says:

    Milyen figyelmes ;)

  16. Bullfrog Says:

    Szvsz a csomagolás a lényeg*:)


Vélemény, hozzászólás?

