az élet Máshol van

Megérinteni 2007/07/10

Filed under: érintés,intimitás,nudista — lecriturefeminine @ 11:51

Vannak dolgok, amiket jó megérinteni illetve szeretem, ha hozzámérnek. Sokféle inger fontos számomra, de ha mondanom kéne párat, akkor elsők között a mezítlábas séta a fűben, vagy szintén mezítláb és talppal történő kutyasimogatás jut eszembe. Szeretem még nyári esten a még langyos- meleg utcákat járni, ugyancsak mezítláb. Régebben nyáriszünetekben mindig én locsoltam egy elég nagy telket, mindig levettem a cipőmet előtte, mert nagyon jó érzés volt, ahogy a hideg víz és a talapam alatt még meleg járda az én lábamon találkoznak. A lábfejen túllépve, igazán remek érzés beletúrni dolgokba, mondjuk egy kávészemekkel teli zsákba, a tészta alapanyagaiba, amíg még nincsenek összegyúrva, a kifejtett zöldborsószemek közé… stb.

Aztán vannak dolgok, amiktől kiráz a hideg. A bőrfotelbe például nem szeretek leülni, ha kevés ruha van rajtam, inkább keresek egy plédet, csak ne kelljen hozzáérnem. A nyers hús is kifejezetten taszít, nem tudom rávenni magam, hogy kézbe vegyem. Aztán a por, amikor takarítás közben, főleg amolyan “nagytakarításkor”, a régi, elhanyagolt dolgok pakolásánál a por a kezemre tapad, és nem a koszossága miatt válik rossz érzéssé, hanem mintha tompítaná az érzékelésemet.

Aztán ott van a másik ember. A másik érintése intim dolog minden esetben, és nagyon kevés embertől fogadom szívesen az érintést. De persze, érdekes folyamat, amikor észreveszem magamon, hogy szeretnék hozzáérni a másikhoz, és a kezem, a testem már nyúlna felé, de az agyam még bizonytalan. Amikor kicsit tovább voltam külföldön és nem beszélhettem magyarul, akkor is azt fedeztem fel, hogy sokkal jobban esik a másik érintése, hogy valami hiányt csillapít bennem, amit az anyanyelvemről való lemondás ébresztett. Pedig alapvetően nem vagyok simogatós típus és azt sem szeretem, ha engem babusgatnak. Mégha tudom, hogy ez a dolog tanulható, csak a megfelelő közegre kell rátalálni.

De amire tulajdonképpen gondoltam, amikor írni kezdtem ma, az a víz. Azt hiszem, az egyik legtökletesebb anyag, ami körülölelheti a bőröm, az tényleg a víz. Érthető, hiszen a test fő alkotórésze, tehát akkor víz vagyok a vízben, de idén sem fogok meztelenül fürdeni, úgy tűnik, pedig tényleg vágyom rá. Azt mondják, hogy leírhatatlan, amikor sehol nem fedi ruha a bőröd és alámerülsz a mélybe, a víz pedig mindenhol körbevesz és simogat. Én pedig irigykedem, és mérgelődöm, amiért nincs önbizalmam levetkőzni, pedig tudom, vagy legalábbis sejtem, hogy ez az élmény egész másról is szól. Ettől függetlenül mégis várom a tengert, és gondolkozom azon, hogy a tömeget túlúszva esetleg kibújhatnék a fürdőruhából, vagy legalábbis egy részéből, csakhát a filmekből, Murphy-től…stb. tudjuk, hogy ennek az a vége, hogy meztelenül kell elhagyni a színteret.

 

6 Responses to “Megérinteni”

  1. Jégkocka Says:

    Ez egy nagyon jó téma. Annyira bele tudom élni magam ha például egy nő megérint, akarva vagy akár akaratlanul. A szitut aztán napokig tudom elemezni magamban. Felizgat úgy is mondhatnám, de annál több.

    A mezítlábas dolgot én is szeretem, pláne ha a fű nedves.

    Visszatérve az ember érintésre, nálam is ott van, hogy a kezem az nyúlna, általában nyúl is és akkor már az agyam kikapcsol, vagy kis mértékben befolyásol.

    A vízzel kapcsolatos dolog szép, illetve szép lenne, sajnos még én sem próbáltam, viszont álmodozom róla. Belegondolni, ahogy meztelenül a víz alatt… Izgat, hogyismondjam.

  2. Nina Says:

    A tengerben való fürdőzést mindenképpen próbáld ki. Egyszer jó messzire beúsztam és megszabadultam az undok fürdőruhától. Hatalmas élmény volt. (és még vissza is tudtam venni :)) Magam sem tudom levetkőzni a gátlásaimat egy naturista stranddal kapcsolatban, de itt mégis valahogy izgatott, hogy úszhat arra valaki, vagy egy hajóról láthatják meg meztelenségemet. Egyszer talán arra a szintre is eljutok, hogy levetkőzve ruháimat és gátlásaimat élvezzem a meztelen "valóságot".

  3. Kevélykék Says:

    Az igazi az éjszaka. Nem kell erős holdfény, ha legalább tíz kilóméterre van egy kikötő annak a fényei is megteszik. És nem árt készülődni rá, ugyanúgy mint egy másik emberrel való eggyévállásra. El kell merülni, és szeretkezni a tengerrel!

  4. zornika Says:

    Szia !
    Nagyon tettszik az írásod ! Biztos boldog életet élsz legalábbis én úgy gondolom azok az emberkék akik hozzád hasonlóan nyitott gondolkodásuak sokkal több mindennek tudnak örülni mint a mindenért agodó társaink.Ezért nem is értem , hogy egy meztelen fürdőzés miért okoz neked problémát.Ezért is nagyon örülnék ha küldenél magadról egy fotót , de egyébként is kiváncsi vagyok vajon , hogy nézhet ki aki e sorokatr írja.
    Köszi ha elolvastad az írásomat további jó naplózást Szerbusz !

  5. zornika Says:

    Bocsika valamit rosszul csináltam itt a hözzászólásoknál megvan amit küldtem csak hozzád nem ért ell szerintem!

  6. lecriturefeminine Says:

    Nem, jól csináltál mindent, csak a beállítások ilyen trükkösek, hogy nem jelenik meg rögtön :)

    Köszönet azért, amit mondtál, megfelelő szavak a megfelelő pillanatban.

    A meztelen fürdés pedig azóta megvolt kétszer (mert az első olyan jó volt, hogy egy óra múlva máris újra akartam:) ), éshát leírhatatlan élmény!


Vélemény, hozzászólás?

