az élet Máshol van

Gyöngyözgetés 2007/07/01

Filed under: anális,játék,szexshop — lecriturefeminine @ 16:46

Új kincsre tettem szert, melynek megosztását feladatomnak érzem, hiszen igazán remek darabról van szó. Kedvenc és híres barátnőm javasolta, hogy szerezzek be egy gyöngyfüzért, mert ő is remek élményekben részesül általa, én meg ugye kifejezetten igénylem az újdonságok felbukkanását lányszobám zeg-zugaiban.

Bár anális ajzószerről van szó, először mégis a pinámba próbáltam ki. Legnagyobb örömömre pedig sokkal jobbnak tűnik a vibrátornál. Éppen kialakítása miatt, gondolom, hiszen egyrészt rugalmasabb, másrészt a gyöngyök közti távolság és a méretük növekedése egész másképp ingerel. Ami pedig esetemben külön előny-a csiklóm izgatásának elmaradhatatlansága miatt-, hogy a golyókba könnyebben kapaszkodik a pinám, és a gyöngysor egy adott nedvességi szint elérése után sem csúszik ki, szemben a farokhasonmással.

Természtesen a hátsó fronton is leteszteltem. Erről eszembejutott egy pozitív rádiós műsor kezdeményezés, valamelyiknap késő esténként kaptam el néha, lehetett jelentkezni, egy találomra kiválasztottnak pedig találomra elküldtek egy szexuális segédeszközt, és a műsorban megbeszélték a tapasztalatokat. Ilyenből (is)lehetne több! Pontosabban elérhetőbb… Most egyébként is a szexuális felvilágosodás forradalma foglalkoztat.

De visszatérve a lényegre, nem véletlenül indul a gyöngysor az egészen picitől és aztán még két ágon növekszik tovább fokozatosan. Korábban mindig az vette el a kedvem a popsizástól, hogy sokszor nem volt türelmem kitágulni a befogadott farokhoz, illetve, hogy a türelmetlenségből idegesség fakad, és ha a belsőzáróizmok egyszer összezárultak, akkor bármi is történik, nem engednek el és be többé. A gyöngyök viszont fokozatosan, átmenetekkel törnek utat maguknak. Nem kell megszokni őket, mert minden átmenet nélkül magamba tudom fogadni őket, és fájdalom nélkül élvezni a behatolást, ami most önmagában is izgalmassá vált a duzzadó- várakozó farok jelenléte nélkül- aminek kedvéért persze az ember nedvesedve tűri el a tágulással járó fájdalmat. Már csak egy olyan farok tulajdonosa kéne nekem, aki örömmel gyöngyözget velem…

 

4 Responses to “Gyöngyözgetés”

  1. Panther777 Says:

    Hm ahogy így olvasgatom az írásaid nem értem hogy nincs olyan ember aki örömmel gyöngyözne veled, a többi pasi ilyen maradi korlátolt?

    Szerintem az ujdonságok kipróbálása az egyik legjobb dolog, néha a játék többet ér az orgazmusnál.És ha eddig perverzebb dolgokat próbáltam ki az mindig azért is volt mert kiváncsi voltam milyen lehet az az új dolog, persze ha megtetszett később már az élvezetért csináltam, de mindent lehet variálni:)

  2. egy nő Says:

    Örülök, hogy idáig eljutottál :) A többi pasiról nem nyilatkozhatok, a te nyitottságod mégsem jön szembe mindennap…

  3. Kevélykék Says:

    A gyöngyökről jut eszembe…Talén már a neten is lehet talalni rá utalásokat, akkoriban amikor én kerstem aligy egy fél bekezdest talatam, azt is több orás böngészés után. Rabok a börtönben (számomra még mindig ismeretlen okok miatt, bár selytéseim vannak)üveg, vagy müanyag golyokat raknak a péniszük bőre alá. A türelmes játékosnak csakhamar olyan farka lehet mint egy kukoricacső, vagy valami hasonló. A dolog persze mulandó, az immunrendszer kilöketi a szervezetből az idegen anyagot. De ha rövid ideig is, mégiscsak egy egyedi darab, amivel egyedien tudna gyöngyözni

  4. egy nő Says:

    Nincs farkam, úgyhogy nem tudok nyilatkozni, de távolról is elég bizarr. Annak ellenére, hogy a gyöngyökkel teletömött vibrátorok állítólag a legszuperebbek.


Vélemény, hozzászólás?

