az élet Máshol van

Kivételesen 2007/06/26

Filed under: Uncategorized — lecriturefeminine @ 00:51

 

Magánkirándulás

(Ámon Kata)

 

“Így könnyű” mondtad

Amikor megláttál

Céltalanul

Sétálni az utcán

Nem, egyáltalán nem könnyű

Ordítottam volna

Ez a világ egyik legnehezebb dolga

Elvonszolnom magam

Zajtól zajig

Koszos vízű tó mellé

Milyen szánakozóan mértél végig

Pedig én akartam

Hogy a dolgok ne legyenek rendben

Én nem akartam a félmosolyokat

A félmondatokat, a sok hazug csendet

 

De ahhoz nem voltam elég erős, hogy üres gyomorra kávét igyak

vagy elküldjelek a francba

Kedves forrásból.

 

Vélemény, hozzászólás?

