az élet Máshol van

"A női lét misztériuma" (-ahogy a költő mondja) 2007/05/02

Filed under: vér — lecriturefeminine @ 10:11

Valószínűleg minden nő kívánósabbá válik azokon a napokon, amikor a természet is az orra alá dörgöli a tényt, hogy márpedig ő nő. Ezek a tudattalan, ösztön-impulzusok intenzív késztetései okozzák ezt, melyek elsősorban a fajfenttartási kötelezettségeink ellátását szándékoznak kiprovokálni. Nyilvánvalóan különbözően éljük meg, de a tapasztalatom az, hogy azok a nők, akiknek nem sikerült megbékélniük a megváltoztathatatlannal, éppen nőiségüket utasítják el, tehát önmagukat is.

Engem még mindig lenyűgöz a testem. Sosem számolgattam ciklusokat és napokat, körülbelül tudom, mikor kell várnom a vérfakadást. A testem pedig ennek megfelelően jelez nekem. 5-7 nappal előtte, a mellemben érzem először, megduzzadnak a mirigyek, a melltartót ilyenkor egy kicsit kicsinek érzem, a bőröm tapintása is feszesebb lesz. Ezzel egyidőben fokozódik bennem a vágy, a legtöbbet például a menstruáció előtti napokon önkielégítek. (A maszturbálás szót és variánsait még mindig nem vagyok hajlandó használni.) A napi értékre lebontva 5-6 alkalommal is kedvet kapok hozzá, ami az agyamnak néha már sok. Azt figyeltem meg, hogy bár testi tünetei nincsenek a vérzés kezdetének, a fejemben mégis pontosan tudom, hogy a következő élvezés után indul meg. A vágy ilyenkor is csillapíthatatlan marad, bár az első véres napok után megszűnik követelőző lenni. Viszont miután lecsengett a dolog, megint rámtör, felszabadultan, tampon nélkül, egy megkönnyebült orgazmus reményében, lecsengésképpen a “munka” után.

Velem úgy indult, hogy egy srác megtanított rá, hogy ez egy gyönyörű, izgalmas és izgató dolog, bátran osszam meg a férfival. Ígyhát megosztottam vele. Befogadtam a tüzelő pinámba. Nem, nem a farkát, az ujjait. A vérben dagonyázó és tapicskoló ujjakat, összekente a combom, a fenekembe és mellemre markolt véres kézzel. Hogy aztán körbenyaljon és megtisztítson. Milyen szakrális rituálé! -most jut szembe. Végül a pinámhoz ért a nyelvével, és egészen addig nem tudtam eldönteni, mit érzek közben, de amikor végignyalta az állati létre emlékeztető húsom, a vérző pinám, már nem volt kérdés, hogy csodálatos élményben van részem. És elvesztem benne és önmagamban. A száját kértem, érezni akartam a vérem ízét a saját számban. Mohón szívtam belőle az ízemet, tudtam, hogy ez a pillanat sokáig nem ismétlődhet meg, talán sosem. Meg akartam menteni magamnak a sós-fémes-édes ízvilágot -a pillanatot. Ez is olyasmi, amit kötelezővé kéne tenni minden nőnek. Megváltoztatja a viszonyunkat önmagunkkal, a test-tudatunkra hat.

Sajnos nehéz megfelelő partnert találni hozzá, egy ígéretesnek induló kapcsolat roskadt össze az általam természetesnek felfogott állapot és a másik, vérző pinát sosem tapasztalt ártatlanságának súlya alatt. Mert az az éjszaka súlyos volt, a vér kiváltotta undor, a kétségbeesett mosakodás, az álmatlan forgolódás, nehéz sóhajokkal, felváltva hagytuk el az ágyat és feküdtünk vissza, hátha a másik alszik már, és a végtelen csend, amit többé egyikünk sem akart/tudott megtörni…

A két véglet (és köztük én).

 

15 Responses to “"A női lét misztériuma" (-ahogy a költő mondja)”

  1. SmartIgino Says:

    Ki vagy Te? Magabiztosan írsz, mintha nem is te, hanem a tested írna, te meg csak önkéntelenül, de fegyelmezetten követnéd, ahogy diktálja a mondatokat. Szavakba gördülnek a vágyak. Könnyedén. Még csak akarnod se kell, sokkal erősebb, ami benned van. Ki vagy te? Átnyúl mindenen az, ami lüktet benned. Test írás vágy akarom.

  2. egy nő Says:

    És a "testbeszéd" fogalma új értelmet kap…

  3. SmartIgino Says:

    Ez inkább maga a l’écriture féminine (Cixous), amikor „egy nő teste éneklő írásfolyammá válik, hallatja magát”. Ahogy elindulnak a hullámok az írásod a belédégett élményeket szövetekké és véred részévé alakítja. Amint felhevíted, testté válik és megmozdul. Mivel egyszerre rejtőzik benne a forrás és a hely a másik számára kicsordul belőled, túlcsordulsz magadon, önfeledten adsz és ezzel az aktussal megszenteled az írást, ezért vonz még mélyebben. Már nem sár, csak az anyaföld, ahogy a vágy az eső illatától mámorosan még mélyebbre nyúl benne a táplálékért. Követem, közben pedig apró darabjaira zilálódik az énem. Egyre élesebbé válik a vágystruktúra, ami feldúl és mozgat. Az írásod engedi, hogy a MÁSIK beszéljen, „ezernyi nyelven, melyek nem ismerik sem a véget, sem a halált. Nyelv mi nem tartalmaz, hanem hordoz”. Szavak melyek gyorsabbak a halálnál.

  4. egy nő Says:

    Erre nem számítottam. Tényleg úgy írok, ahogy érzed és ahogy én érzem. A testem diktálja a szavakat, nem gondolom végig, csak mondom, ami épp felszínre bukik. Akkor a szavaid kihez szólnak? Szólnak valakihez vagy csak a tested válasza…

  5. SmartIgino Says:

    Én csak próbálok a testemmel válaszolni, neked, mert ahogy írsz az olyan, mint egy felkérés a táncra, nehéz nemet mondani. Én meg imádok táncolni. Ez egy „elementáris világ”, bekötött szemmel a határvonalon, a szirén birodalma. De ezt te is tudod. Ami belőled fakad az sokkal heterogénebb, egyszerre mindenhonnan zúdul rám, nem lehet kézbe venni vagy nyugodtan szemlélni. Kiszolgáltatottá válik, aki figyeli, mivel átkódolod a törvényeket, amelyekbe az eddig testbeszédünket ágyazták. Minden bejegyzéssel szétzúzol egy tabut és helyette új mítoszt teremtesz, ami az ott keletkező űrt azonnal betölti. Felülírja az eddigi szabályokat. Egyszerre félelmetes és erőtől duzzadó, minden nyitva van a panteonodban, hogy álljak ellen neki? Miért is kellene? Már akkor kővé dermesztett mikor beleolvastam. Felszabadítod a testet és játszol.

  6. egy nő Says:

    Nehéz feldolgozni, hogy tényleg rólam beszélsz.:) De maradj bennem, a játék (egyelőre) folytatódik…

  7. SmartIgino Says:

    Rendben, de most te jössz, jouissance…

  8. egy nő Says:

    Jövök már, jövök. Csakhát a felszólítás gátja erősebb minden ardeur-nél…

  9. SmartIgino Says:

    Kezd egyre izgalmasabbá válni ez a játék. Tegnap, ahogy sétáltam a tömegben többször is kerestem-kutattam egy tekintet, a tiédet, egy szemvillanásra vágytam, amiben megjelenik ugyanez a cinkosság. Már ébrednek a szárnyak. Még minden képlékeny, de ott legbelül már valami visszhangra talált. Apró érintésekkel követem alakod láthatatlan kontúrját, a sötét édességben. Csak a zenére figyelve, háttal egymásnak, forogva körbe-körbe. Mint a matador a vágy vérszomjától lázasan égve.

  10. egy nő Says:

    Megtorpanásom oka, hogy mindaz, ami itt zajlik, egy részem csupán. Hogyan válhatnék így prédává..?

    (Kerüld a függést. De a vágyaid engedd szárnyalni :) )

  11. SmartIgino Says:

    A vágyak tartanak életbe minket és néha van úgy, hogy nem sajnálom, ha rabul ejtenek. Te mint préda? Inkább Artemisz a vadász (a kedvencem a görögök istennők közül). Abból, amit megmutatsz kirajzolódik halványan az egész is és izgalmas. Játszunk még?

  12. SmartIgino Says:

    Úgy tűnik, hogy talán egy kicsit túlmisztifikáltuk/tam ezt a beszélgetést (talán ijesztővé vált és így nehéz folytatni a dialógust), de hát te tényleg szenvedélyesen írsz én pedig sokat foglalkoztam ilyen heves természetű „feminista” írói alkotásokkal. Sajnos azonban nem csillapodott a kíváncsiságom a tekintetben, hogy valójában „ki vagy te?”. Izgalmas lenne beszélni veled szemtől szembe.

  13. egy nő Says:

    Jól érzed, viszont a feminista jelzőt bóknak veszem, mégha idézőjelbe került is. Szemtől szembe? Szerintem elég demisztifikáló lenne. Legalábbis számodra, mert te estél túlzásokba.

  14. SmartIgino Says:

    Amit leírtam, abból egy szót sem vonnék vissza, mert az valahol nagyon is valóságos élmény volt, főként az írás felhevült állapotában és az sose baj (de ezt biztos te is érezted már). Nem sok írásra tudok így reagálni. De azért a nap 24 órájában nem lehet ilyen hevesnek lenni, meg így beszélgetni. Azért jó lenne ennél a levelezésnél valahogy egy kicsit kevésbé töredezetten beszélgetni, mert még nem sok ilyen feminista írónővel találkoztam (magyarul egyáltalán nem és ez nem túlzás). Ha pedig egyszer felfedeztük a varázs nem tűnik el csak úgy hirtelen, az mindig valahol körülöttünk lebeg.

  15. egy nő Says:

    Beszélgethetünk kicsit, megtalálsz.


Vélemény, hozzászólás?

