az élet Máshol van

Baszás és pina 2008/08/12

Filed under: pina — lecriturefeminine @ 00:25

Újra- mert nem vagyok közönséges, minden második szavában káromkodó nőietlen személy. De kell bevallanom, értetlenül állok a kifogásolások előtt, miszerint túl sok (vagy felesleges) a pinázás és baszás az írásaimban. Én viszont nem tudom, hogyan nyilatkozhatnék hitelesen másképpen az élményeimről. Pontosabban, ilyenkor nem is a saját élményeim jutnak eszembe, hanem kedvesM orgazmusa, mert a sajátomat nem látom (pedig aztán én is karmolok, kapaszkodok, szorítok, nyáladzok, sírok, stb bőven). Aktuálisan a klasszikus misszionárius pózban szeretem magamba édesgetni a magvait, pontosan azért, hogy végignézzem, miközben elélvez. Ahogy liheg és ordít bele a számba, az arca eltorzul, izzadtságcseppek csordulnak le a homlokán, én pedig magamhoz ölelem, kitátom a szám, hogy elnyeljem a nyögését és az öntudatlan állapotban kicsorduló nyálát. Aztán a mellemre hajtja a fejét, letörlöm kimerültségét és a csuromizzadt hátát simogatom. Saját bevallása szerint még az is megesik, hogy ilyenkor cseng a füle! De mi ez a végig ordított, nyáladzott, karmolt, tépett, szorított pár másodperc, ha nem pina és baszás? Állattá változik, gyönyörűséges szörnnyé -nincs finomkodás, nincs tisztaság, nincs szemérmesség. Tehát az írásban sincs helye…

 

13 Responses to “Baszás és pina”

  1. Roby Says:

    Van olyan, hogy emberek szeretkeznek és van olyan, hogy basznak :) Néha teljesen egyértelmű, hogy éppen melyik van (ld. példa), néha kevésbé. Mindkettő jó dolog, de ez is kell, az is kell. Nem tudnék, nem is akarnék állandóan csak "baszni", ahogy csak "szeretkezni" sem…

    Le lehet ugyan egyszerűsíteni dolgokat (pinázás és baszás szintjére), de ez kb. olyan, mintha rád sem azt mondnám: egy személyiséggel rendelkező, érző ember, nő vagy, hanem csak hús.

    Rendben van, hogy alapvetően egy ösztönös (állatias?) dolog, de nem kizárólag az!

  2. Kevelykek Says:

    Helyes. A szavaknak van egy toltete, a pina nem azt jelenti neked amit masnak, es a baszas sem. Van akinek a baszas az agyaban csak az atbaszas, vagy kibaszas, es a pina csak a hulye pina osszetetelekben fordul meg.

  3. egy nő Says:

    Roby, én ezt értem, és nem is mindig baszásként öntöm (szöveg)formába az érzést, és én sem csak "baszni" akarok, mert végtelen boldogsággal csókolózom végig a leggyengédebb együttléteket. De Kevelykek jól mondja, alapvetően nem használom olyan pejoratív értelemben sem a baszás, sem a pina, sem a geci, sem a kurva stb. szavakat, mint a köz.

  4. Roby Says:

    Az rendben van, de mivel a "köz" igy használja, igy értelmezi. Én biztos nem szeretném, ha valaki összetévesztené az általam leirt élményt egy másikkal… Azon felül (de persze megint magamból – mint közből – indulok ki) furcsa, hogy számodra kedves és szép dolgokat pont a legrondább nevükön hivod.

    Korábban mondtál valami olyasmit, hogy mindenki azt és úgy használja, amit és ahogyan megtanult. Nem tudom elképzelni, hogy gyerek-tinédzser korban, mikor családi körben felmerültek ezek a témák, akkor pinaként és baszásként voltak nevesitve. Mert az ok, hogy nem a "méhecske beporozza", meg a "gólya hozza" volt a mese :D

    Egyébként nyugodtan használd úgy, ahogy jól esik, ettől még olvaslak, olvasunk tovább. Néha ugyan felhúzom a szemöldököm, de a tartalmat változatlanul érdekesnek találom.

    A seggemet pedig nem adom! :D

  5. kíváncsiskodó Says:

    Vlmelyik nap mondta nekem: "Én kis kurvám" – olyan édes volt =)
    Tőle nem hangzott sértően.

    A "baszás" és "pina" tőled sem hangzik közönségesen. Nekem az írásaid valóságosságát jelentik. Nem szépítgetsz.

    Ez is olyan dolog: ki mondja és milyen hangsúllyal (jelen esetben milyen mondanivalóval) ;)

  6. egy nő Says:

    Ez sarkítás, kedves Roby:) és mivel olvasod az írásaimat, pontosan tudnod kell, hogy a pina egyáltalán nem úgy jön belőlem, mint a legrondább elnevezés. Szerintem, hogy ki milyen kifejezéseket használ a szexualitása kapcsán az nem a családi körből rakódik rá, sőt! inkább a szeretői, szerelmei révén tanulja meg megfogalmazni azt.

    Szerintem, ha valaki csupán a köz ítélete miatt finomkodik, az olyasmi, mintha óvszert húzna a fantáziájára. (Latex fetisiszták ne vegyék magukra:)

    Köszönöm, Kíváncsiskodó, és értjük mi egymást ;)

  7. Bullfrog Says:

    Wáá, imádom ezt a stílust, jó kis naturalista szókimondó:)
    csak kár, hogy sose találkozunk:(

  8. egy nő Says:

    Szóval azért találkozzunk, hogy élőben halld tőlem ezeket a szavakat? :)

  9. Bullfrog Says:

    Nemegészen O:)

    bár nyilván nem kapnálak le a 10 körmödről, de szeretnék ajándékot adni (meg teljesíteni azt amit megigértem jóideje:) vagy valami hasonlót.

    öö, blogtalálkozón nem gondolkodtál még?

  10. egy nő Says:

    Ajándékot adni? -nahát :) de miért?
    Amúgy először úgy akartam reagálni, hogy majd rendezek egy blogtalálkozót, de ez csak, mint poén jutott eszembe :)

  11. Bullfrog Says:

    Azok felé, akiket "igen kedvelek" szeretem kimutatni az örömömet.
    Egyfajta életérzés.
    A másik meg ilyen szókimondó, érzelem és fantáziadús egyedekbe marharitkán botlik az ember. Magyarul sajnálom hogy nem ismerlek, mert egy csomó gondolat ébredt bennem a soraidat (tokat:) olvasgatva.
    kérdéseim vannak!! (42:P

  12. egy nő Says:

    Ühüm, de azért az ismerőseid között ott szerepelek :)
    Egyébként ez nagyon hízelgő.

  13. Judit Says:

    Szerintem ne pörögj ezen. A szövegkörnyezet fontosabb, mint egy-egy szó külön. Szó sincs leegyszerűsítésről, vagy gorombaságról- mindenkinek mást jelent, és ennyi.
    Nekem speciel sokkal bosszantóbbak, hazugnak tűnőbbek a finomkodó körülírások.
    Én dugni szoktam, a pasimnak farka van, nekem meg puncim. Mindenki úgy hívja ahogy akarja.


Hozzászólás

 
Követem

Értesítést küldünk minden új bejegyzésről a megadott e-mail címre.